Zarejestruj
Polecamy:

For Honor: Statystyki uzbrojenia

For honor statystykiW grze For Honor dostępna jest spora ilość zbroi i broni z różnymi statystykami. Z poniższego poradnika dowiecie się na co mają wpływ poszczególne z nich, by jeszcze lepiej przygotować Waszych bohaterów do walki i dopasować atrybuty pod konkretny styl gry.

  • Atak (Attack) – Zadawanie obrażeń jest bezpośrednio powiązane z atakiem. Jeśli chcemy bić mocniej trzeba inwestować w ten atrybut.
  • Obrażenia w bloku (Block Damage) – Kiedy nasz Silny Atak (Heavy Attack) zostanie zablokowany przeciwnik i tak otrzyma część obrażeń. Podnosząc tą statystykę zwiększamy zadane obrażenia po bloku.
  • Odporność obrażenia w bloku (Block Damage Resistance) – Kiedy blokujemy silny atak (Heavy Attack) otrzymamy część obrażeń. Statystyka ta zmniejsza ilość otrzymanych obrażeń po bloku silnego ataku.
  • Odporność na osłabienia (Debuff Resistance) – Krwawienie, trucizna i inne obrażenia rozłożone w czasie nazywane są debuffem. Statystyka ta podnosi naszą odporność na tego typu efekty i zmniejsza otrzymywane obrażenia.
  • Obrona (Defense) – Określa bazową wartość obrony. Im wyższy współczynnik tym mniejsze obrażenia otrzymujemy.
  • Regeneracja zdrowia po egzekucji (Execution Health Regen) – Jeśli wykonamy na przeciwniku egzekucję otrzymamy trochę zdrowia. Podnoszą tą statystykę zwiększamy ilość przywracanego zdrowia.
  • Regeneracja po wyczerpaniu (Exhaustion Recovery) – Jeśli skończy nam się wytrzymałość (stamina) nasz bohater stanie się zmęczony. Współczynnik ten determinuje jak długo będziemy dochodzić do siebie, a im wyższy tym szybciej to nastąpi.
  • Zmniejszenie czasu odnowienia talentu (Feat Cooldown Reduction) – Zdobywając kolejne poziomy w walce otrzymamy dostęp do czterech talentów. Po użyciu każdego przez określony czas nie możemy użyć go ponownie. Współczynnik ten określa czas odnowienia, im wyższy tym czas krótszy.
  • Wzrost zemsty po zranieniu (Revenge Gain by Injury) – Określa jak bardzo wzrośnie poziom zemsty (Revenge Gauge) kiedy otrzymamy obrażenia.
  • Wzrost zemsty po obronie (Revenge Gain by Defense) – Domyślnie nasz poziom zemsty rośnie za każdym razem kiedy zablokujemy lub sparujemy atak. Zwiększenie tej statystyki spowoduje ilość uzupełnianego Revenge Gauge z każdym blokiem lub parowaniem.
  • Atak w trybie zemsty (Revenge Mode Attack) – Wpływa na zwiększenie ataku w czasie, gdy aktywny jest tryb zemsty.
  • Obrona w trybie zemsty (Revenge Mode Defense) – Wpływa na zwiększenie obrony, gdy aktywny jest tryb zemsty.
  • Czas trwania zemsty (Revenge Mode Duration) – Określa jak długo trwa nasz tryb zemsty. Im wyższa wartość tym dłuższy czas.
  • Szybkość wskrzeszania (Revive Speed) – Skraca czas, który potrzebujemy na przywrócenie do życia członków zespołu.
  • Szybkość sprintu (Sprint Speed) – Statystyka odpowiedzialna za prędkość z jaką biegamy, im wyższa tym szybszy bieg.
  • Regeneracja kondycji (Stamina Regen) – Zwiększa współczynnik wpływający na regenerację kondycji. Im wyższy tym szybsza regeneracja.
  • Zmniejszenie kosztu kondycji (Stamina Cost Reduction) – Wykonując atak, unik lub jakąkolwiek inna akcję wymagającą kondycji (stamina) statystyka ta redukuje jej wymaganą ilość.
  • Zasięg rzutu (Throw Distance) – Zwiększa odległość na jaką odrzucimy przeciwnika po udanym przerwaniu gardy (Guard Break).

Zapraszamy do zapoznania się z poprzednim poradnikiem „For Honor: Najlepsza postać na początek„. Jeśli chcecie byśmy następnym razem poruszyli jakiś konkretny temat dajcie nam znać w komentarzach. Kolejne poradniki już niebawem!


Pozostałe poradniki

Zostaw komentarz

wpDiscuz