Adaptive Console firmy Microsoft to hit dla społeczności modów

Dla Bena Hecka wszystko zaczęło się od życzliwości. Był inżynierem, który robił wspaniałe rzeczy, a weteran sięgnął, by sprawdzić, czy mógłby zrobić dla niego konsolę Xbox, która pozwoliłaby mu grać w gry wideo jedną ręką. Dwadzieścia lat później nadal robi konsole dla osób z różnymi kończynami. Ale nie tylko on.

W ciągu ostatnich dwóch dekad, odkąd Heck zaczął modyfikować konsole Xbox w celu ułatwienia dostępu, pojawiła się społeczność twórców konsol. Wyzwanie związane z udostępnianiem urządzeń polega na tym, że każdy ma inne potrzeby, a te potrzeby często są ze sobą sprzeczne. Ktoś może potrzebować joysticka, który jest bardzo czuły, podczas gdy ktoś inny może potrzebować joysticka, który reaguje na najbardziej intensywne dane wejściowe. Niemal niemożliwe jest zmodyfikowanie kontrolera, aby spełniał te dwie potrzeby jednocześnie.

Dlatego niektóre mody mogą modyfikować kontrolery tak, aby robiły to pierwsze, podczas gdy inne robią to drugie. Istnieje cała społeczność modów, którzy modyfikują istniejące elementy sterujące, aby były bardziej użyteczne dla osób o różnych potrzebach — dzięki ludziom takim jak Heck, który opublikował własne poprawki na swojej stronie internetowej, Twitterze i na swoich popularnych kanałach YouTube. Pokazał w najdrobniejszych szczegółach, co jest możliwe z fabrycznie nową konsolą Xbox.

Ale wszystko się zmieniło w 2018 roku. Wtedy Microsoft wprowadził konsolę adaptacyjną, wysoce konfigurowalny kontroler, który ma na celu uwzględnienie jak najszerszego zakresu potrzeb wejściowych. Od tego czasu niektórzy inni producenci konsol podjęli własne próby tworzenia dostępnych produktów. Firma Logitech stworzyła szereg akcesoriów do konsoli adaptacyjnejI Hori stworzył konsolę dostępną dla innych firm dla transformatora. To ogromny krok we właściwym kierunku dla branży, która może zmagać się z inkluzywnością.

W ciągu ostatnich kilku tygodni rozmawiałem z twórcami, którzy zbudowali całe społeczności wokół wspaniałych narzędzi, które duże firmy technologiczne albo przeoczyły, albo pozostawiły na marne. rozmawiałem z Miłośnicy klawiatury mechanicznej Kto chce, aby klawiatura mechaniczna trafiła do głównego nurtu i Entuzjaści narzędzi open source Którzy chcą, aby wszyscy uczestniczyli w rewolucji sprzętowej. W ostatnim odcinku chciałem poznać społeczność, którą wielki biznes już dostrzegł, i zamiast rzucać wyzwanie twórcom w kosmosie, faktycznie z nimi współpracowałem. Więc naturalnie rozmawiałem z Heckiem o społeczności modów konsoli do gier. Następnie rozmawiałem z Bryce Johnson, jednym z wynalazców Adaptive Controller firmy Microsoft.

READ  Aktualizacja nowej generacji Cyberpunk 2077 testowana na konsolach PS5 i Xbox Series • Eurogamer.net

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *