Amazon używa elektrycznych rowerów towarowych typu pickup do dostarczania towarów w Wielkiej Brytanii

Amazon uruchomił pierwszy w Wielkiej Brytanii „centrum mikromobilności” w celu wymiany „tysięcy” zanieczyszczających samochodów dostawczych na elektryczne rowery towarowe – a w niektórych przypadkach na spacery. Projekt Ma na celu pomóc Amazonowi w osiągnięciu celów klimatycznych, aby do 2030 r. 50% dostaw była neutralna pod względem emisji dwutlenku węgla.

Firma, która rozpoczyna działalność w londyńskiej dzielnicy Hackney, będzie dostarczać milion paczek rocznie za pomocą elektrycznych rowerów towarowych i pieszych, a także dostaw realizowanych za pomocą elektrycznych ciężarówek. Amazon powiedział, że jego pracownicy zajmujący się dostawami pieszo i e-rowerami pomogą zrównoważyć „tysiące” tradycyjnych podróży autobusowych.

Podróże neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla będą odbywać się w obrębie jednej dziesiątej strefy ultraniskiej emisji w Londynie, gdzie opłaty za pojazdy są rozliczane na podstawie ilości emitowanych przez nie emisji. Rowery elektryczne i pojazdy elektryczne są zwolnione z cła.

Amazon powiedział, że planuje otworzyć dodatkowe huby w nadchodzących miesiącach. Firma obsługuje już 1000 elektrycznych samochodów dostawczych w Wielkiej Brytanii i planuje wprowadzić nową linię Rivian w USA jeszcze w tym roku (w zależności od zdolności Rivian do realizacji tych zamówień).

Elektryczne rowery towarowe, zwłaszcza te zaprojektowane tak, aby wyglądały jak pickupy, zyskują na popularności wśród firm kurierskich, które chcą poprawić swoje referencje środowiskowe. FedEx korzysta również z e-rowerów w Londynie (koszt emisji!), podczas gdy Domino’s nawiązało współpracę z Rad Power Bikes Dostarczyć pizzę w dwóch miastach. Używane rowery towarowe UPS w Seattle. Niemiecka firma kurierska DPD chce z tego skorzystać pickupy które są faktycznie fascynującymi rowerami elektrycznymi. W Nowym Jorku z e-rowerów korzystają prawie wyłącznie pracownicy dostarczający żywność.

Amazon nie ujawnił żadnych szczegółów na temat tego, co nazywają „elektronicznymi pojazdami pomocy”, mimo że wyglądają zupełnie inaczej niż większość tradycyjnych rowerów towarowych. Jeśli już, to wyglądają jak pickupy zaproponowane po raz pierwszy przez DPD, które zostały zaprojektowane przez startup Eav, lub SUV „eQuad” Używane przez UPS.

Ale jeszcze nie byliśmy świadkami powszechnego wdrożenia ładowania e-rowerów przez jakąkolwiek firmę kurierską. Jeśli Amazon będzie się tego trzymać i rzeczywiście dotrzyma swojej obietnicy, wysiłek firmy w zakresie mikro-ruchu w Wielkiej Brytanii może być pierwszym.

READ  Największy europejski producent miedzi twierdzi, że padł ofiarą masowej kradzieży

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *