Delta Plan wykonuje awaryjne lądowanie po rozbiciu przedniej szyby w locie

Lot Delta Air Lines z Salt Lake City do Waszyngtonu wykonał awaryjne lądowanie w Denver w czwartek po tym, jak przednia szyba samolotu pękła w powietrzu.

Federalna Administracja Lotnictwa poinformowała w oświadczeniu, że załoga Delta Flight 760 „ogłosiła awarię z powodu pękniętej przedniej szyby”, samolot wylądował bezpiecznie na międzynarodowym lotnisku w Denver. Przyczyna pęknięcia przedniej szyby jest nadal nieznana, ale FAA zapowiedziała, że ​​przeprowadzi dochodzenie.

Melissa B. Long, rzeczniczka Delty, potwierdziła, że ​​samolot, Boeing 757, miał „problem z konserwacją podczas lotu” Nie zawierał jednak informacji o tym, kiedy przednia szyba zaczęła pękać ani dlaczego.

„Z wielkiej ostrożności załoga przeniosła się do Denver, a samolot rutynowo lądował” – powiedział Long w oświadczeniu w sobotę. „Nasz zespół pracował szybko, aby przyjąć klientów nowym samolotem i szczerze przepraszamy za opóźnienie i niedogodności w ich planach podróży”.

Pokazuje obraz kokpitu opublikowany na Twitterze Przednia szyba z licznymi pęknięciami i pęknięciami Ale nadal mieści się w jego ramach.

Według KUTVOkoło 90 minut po starcie ogłoszono, że samolot wyląduje w Denver, filii CBS w Salt Lake City, powiedział jeden ze 198 pasażerów lotu.

„Podeszli do głośnika, mówiąc, że przednia szyba została rozbita, a my skręcaliśmy w Denver w około 10 minut” – powiedziała KUTV zawodniczka Rachel Wright. „Byłem pewien, że ich nie słyszałem, ale nie słyszałem”.

Powiedziała, że ​​załoga powiedziała pasażerom, aby zachowali spokój podczas zmiany trasy.

„Wciąż mówili, że wszyscy są spokojni, spokojni, a my byliśmy cicho, więc proszenie nas, abyśmy zachowali spokój, gdy byliśmy cicho, sprawiło, że poczuliśmy się trochę spanikowani” – powiedziała pani Wright KUTV.

John Cox, były kapitan American Airlines, napisał w a. Kolumna USA Today o samolotach W 2019 r. powiedział, że w przypadku rozbicia lub rozerwania każda tafla szkła jest w stanie wytrzymać pełne naprężenie, jeśli druga zostanie zgubiona lub stłuczona.

READ  MSCI Exclusive mówi o usunięciu Rosji z indeksów „Naturalny następny krok”

Dodał, że problemy z ogrzewaniem są zwykle odpowiedzialne, gdy zewnętrzna część przedniej szyby kokpitu pęka, tworząc na szybie wzory przypominające pajęczynę. Według pana Coxa, szyby przednie częściej pękają podczas wchodzenia na pokład niż na innych etapach lotu, ale słyszał o wielu pilotach, którzy doświadczyli pękania szyb podczas lotu na dużej wysokości.

Powiedział, że samoloty są zaprojektowane tak, aby były bezpieczne w przypadku pęknięcia przedniej szyby lub okna kabiny. „Chociaż to się czasem zdarza, zdarza się to rzadko” – napisał Cox w USA Today. Większość pilotów schodzi, aby zmniejszyć ciśnienie i w razie potrzeby zaplanować dywersję.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.