Okazje dnia:

Global Chat: Którą ścieżką podążacie?

dobro kontra zło

W każdej grze jesteśmy w stanie doświadczyć dobra i zła. Nikt nie powie, że nie, bo nawet w Simsach można złamać serce sztucznej inteligencji, a to już jest zło, prawda? Od dawien dawna podczas wejścia do interesującego nas świata otrzymujemy zarys historii i w wielu przypadkach jest to związane z walką dobra ze złem. Choć można tutaj powiedzieć, że w większości grach ma miejsce ta bitwa, mimo że nie nakreśla jej zarys fabularny.

Niekiedy zdarza się, że możemy wybrać stronę konfliktu i wspomóc dobro lub zło. Tutaj każda ze stron kusi na różne sposoby. Dobro przeważnie oferuje piękny i niezniszczony świat, klasy postaci o dobrych sercach i ładny ekwipunek. No, dostajemy wszystko to, co jest po prostu ładne. Za to zło przyciąga nas groźnie wyglądającymi pancerzami, z których nierzadko wystają jakieś kolce nienawiści, brutalnością świata i ciekawymi umiejętnościami, które zostały wyciągnięte z odmętów chaosu.

dobro kontra zło

Wszystko ma swoje wady i zalety, a każdego z nas dotykają inaczej. Oczywiście w grach liczy się frajda z zabijania, plądrowania czy ratowania wiosek, ale jakby spojrzeć na to wszystko innym okiem? Podczas wyboru strony konfliktu pomyślmy nad tym, dlaczego chcę być zły? Dlaczego dobry? Co mną kieruje podczas tego wyboru? Doskonale rozumiem, że będą to klasy postaci, pancerze itp., ale czy na pewno to decyduje o podjęciu tej decyzji?

Dlatego dzisiaj chciałbym dowiedzieć się czym się kierujecie podczas wyboru strony konfliktu? Co Wami kieruje, a co decyduje o rezygnacji?

Xzerh:

Od zawsze lubiłem epicko wyglądające pancerze po ciemnej stronie mocy. Kolce na każdym elemencie wyposażenia, wszechobecny mrok i oczywiście klasy postaci typu nekromanta. To były i od czasu do czasu nadal są główne czynniki, przez które wybieram mrok, ale to tylko tyle. Zdecydowanie bardziej jestem skłonny ku dobru niż zniszczeniu. Zawsze w grach wolałem pomagać innym, żeby zapanował pokój. Bo co by się stało, jak całe zło zwycięży? Wszyscy zostaną zniewoleni i życie nie będzie miało najmniejszego sensu. No i tutaj jest dylemat. Albo biegać w upodobanej sobie klasie postaci albo pomagać innym i grać inną specjalizacją. Chociaż może by tak nagiąć zasady i pomagać będąc tym złym?


Cykl „Global Chat” ma na celu aktywowanie naszych czytelników i zachęcenie do podzielenia się swoimi przeżyciami i doświadczeniem zdobytym w grach MMO. Tylko od Was i tego jak zostanie przyjęta ta forma wpisów, zależeć będzie jak często będziemy poruszać kolejne tematy. Postaramy się też wykorzystać zgromadzone informacje do przygotowania kolejnych artykułów i zestawień.

Dobro kontra zło w grach.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
600000