Otwarty świat Halo Infinite został znacznie zmniejszony w porównaniu z pierwotną wizją

Otwarty świat Halo Infinite został znacznie zmniejszony w porównaniu z pierwotną wizją.

Tak twierdzi Joseph Staten, szef działu kreatywnego w 343 Industries, przemawiając w Notatniku Game Maker w Academy of Interactive Arts and Sciences (dzięki radar techniczny).

Infinite była pierwszą grą Halo z otwartym światem, więc zrozumiałe jest, że podczas tworzenia gry wprowadzono wiele zmian, ale w szczególności zakres i różnorodność biomów zostały znacznie zmienione.

Gra kooperacyjna Halo Infinite Campaign została przetestowana… z talią Steam w miksie!

„Zespół przeszedł wiele iteracji dotyczących skali i różnorodności biomów, zanim dołączyłem do zespołu” – powiedział Staten. „Nawet po tym, jak dołączyłem do zespołu, musieliśmy podejmować decyzje dotyczące tego, gdzie zmniejszyć”.

Głównym tego powodem była wierność graficzna. „Nie mieliśmy czasu, czasu, aby przejść do poziomu wierności w tak dużej różnorodności, jak chcieliśmy. Przeszliśmy długą drogę od pokazu na E3 do czasu wysyłki gry, ale wciąż musimy zmniejszyć , docelowe cięcia.”

„Nie wycinaliśmy tak dużej części otwartego świata, ale wiem, że dzięki oryginalnym projektom było dość duże ograniczenie tego, co zespół miał nadzieję w pewnym momencie osiągnąć”.

w naszej okolicy Halo Infinite RecenzjaWes skrytykował grę za brak bioróżnorodności, przez co kampania jest nieco powtarzalna.

Staten omówił również, co oznacza gra z otwartym światem, równoważąc oczekiwania gatunku i wysokiej jakości dla serii Halo.

„Chcieliśmy uwolnić się od wielu oczekiwań związanych z grami z otwartym światem, dlatego tak długo walczyliśmy o to, jak o tym mówić w kategoriach marketingowych, ponieważ nie chcieliśmy, aby ludzie odnieśli złe wrażenie .

„Jesteśmy bardziej jak gra z otwartym światem, ponieważ nasza gra jest bardziej otwarta niż kiedyś. Halo zawsze było stosunkowo otwartą grą pod względem architektury strzelanek, ale dla nas nie był to kompletny zestaw systemów. ”

Systemy te obejmują rzemiosło typu Hunter i Collect, których oczywiście Master Chief nie będzie musiał używać. To jest Halo!

READ  Nintendo Switch OLED dostaje zaskakującą obniżkę cen przed sprzedażą na Amazon

Tryb współpracy w kampanii Halo Infinite też jest w drodze — Digital Foundry przetestowało wersję beta.

Poniżej możesz obejrzeć pełny podcast ze Staten.


Nieskończona Aura z Josephem Statenem | Podcast notatnika AIAS Game Maker

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *