Okazje dnia:

TERA: Klasy postaci

TERA Klasy postaci

Poniższy artykuł powstał z myślą o osobach zaczynających swoją przygodę z TERA, a jego głównym celem jest prezentacja i pomoc w wyborze klasy pod konkretny styl gry. TERA posiada tradycyjny system klasowości i aktualnie dostępne jest ich 11. Tworząc nową postać wybieramy klasę, która określa umiejętności, wyposażenie, wygląd i styl gry. Każda klasa posiada unikalne animacje ruchów i ataków. 


  • Archer

Jeśli szukasz klasy która sprawdzi się w każdej sytuacji, łucznik jest postacią dla ciebie – szczególnie jeśli lubisz eksplozję, przeszywanie zbroi wrogów i chwytanie ich w magiczne pajęczyny! W bitwie łucznicy zostawiają za sobą stosy trupów, które wyglądają jak durszlak. Granie łucznikiem wymaga sprytnej taktyki i myślenia na dwa kroki przed przeciwnikiem.

Strzelec wyborowy

Łucznik atakuje z dystansu, szybko i mocno. Z każdym kolejnym poziomem stają się bardziej śmiercionośni. Zabijają nim ofiara zdąży się zorientować.

Sabotaż

Łucznicy zyskują przewagę zatruwając, ogłuszając i zastawiają pułapki.

Pancerz: Skórzany

Łucznicy noszą skórzaną zbroję by zachować szybkości i mobilności.

Broń: Łuk

Łucznicy używają tylko łuków, ale z szerokim zakresem różnorodnych strzał: Przebijające, wybuchowe, płonące, zatrute i w serii.

  • Berserker

Berserker jest istnym ofensywnym czołgiem z całkiem dobrymi zdolnościami obronnymi, ciężkim pancerzem i olbrzymim toporem. Zdolność do destrukcji zapewnia mu honorowe miejsce w każdej grupie poszukiwaczy przygód. .

Frontalny atak

Berserker żyje by walczyć. Płynnie uśmierca napotkanych przeciwników jeden po drugim. Berserkerzy muszą atakować, by wygenerować MP.

Wyłamywacz

Berserker na linii frontu rozprasza, ogłusza, przewraca swoich przeciwników. Nie ma formacji, której nie mógłby rozbić, ani przeciwnika, który byłby zbyt silny.

Pancerz: Ciężki

Berserkerzy noszą ciężką metalową zbroję, by mogli stać w pierwszej linii i przyjmować najcięższe ciosy.

Broń: Topór

Topór berserkera działa zarówno w przypadku ataku, jak i obrony. Jest to na pewno największa broń na linii frontu, wciąż jednak wystarczająco zwinna, by precyzyjnie uderzyć.

  • Lancer

Potężny w obronie, jak i w ataku. W walce rolą Lancera  jest na stać czele formacji. Jego ciężka tarcza absorbuje obrażenia, a jego lanca zapewnia mocne uderzenia, skuteczne przeciwko wielu wrogom. Liczne umiejętności do zbierania aggro pozwalają Lancerowi na skupieniu uwagi wrogów na sobie i  daniu drużynie okazji na atak. Lancer może minimalizować przyjmowane obrażenia.

Bastion

Tarcza Lancera daje schronienie wszystkim członkom drużyny. Ranni mogą się za nią regenerować, a atakujący z dystansu schować.

Taran

Poza przypinaniem wrogów i zrzucaniem ich ataków, lancerzy mogą jechać naprzód, przewiercać się przez wszystko przed nimi, koszenie wielu celów tak łatwo jak jeden.

Pancerz: Płytowy + Tarcza

Lancer walczy w ciężkiej zbroi, a dzięki dużej tarczy są dodatkowo chronieni.

Broń: Kopia

Bronią Lancera jest ogromna kopia rycerska.

  • Mystic

Mistycy kroczą dziką ścieżką, dzierżąc pierwotne moce, by uzdrawiać sprzymierzeńców, przywoływać niewolników i przeklinać swoich wrogów. Mistycy przemieszczają się swobodnie po polu bitwy, pomagając tam, gdzie mogą i przewidują kolejne ruchy wroga.Zawsze najbezpieczniej jest  blisko Mistyka.

Twórca

Mistycy, bardziej niż jakakolwiek inna klasa, kontrolują przebieg bitwy. Strategicznie rozmieszczają kule odzyskiwania HP i MP, generują aury, które zwiększają (lub chronią) krytyczne uderzenia, zwiększają prędkość ruchu i stale uzupełniają MP.

Niszczyciel

Mistyk ogłusza, przeklina, atakuje i odpycha wrogów. Może rozproszyć buffy na wrogach i debuffy na sojusznikach. Za pomocą jednego gestu i mogą przenieść HP wrogów i przekształcić go w MP członków drużyny.

Pancerz: Szaty

Mistycy używają szat do ochrony, ale głównie polegają na swoich umiejętnościach  i magicznych zwierzakach.

Broń: Berło

Berło jest przedmiotem mistycznej magii, która emanuje ze śpiących tytanów Arun i Shara. Dzięki niemu Mistyk może uzdrawiać i ranić, podtrzymywać życie lub przynosić śmierć.

  • Priest

Kapłani mogą wyrwać sojuszników z objęć śmierci. Czerpią moc z oddania się bogom, ale to ich poświęcenie dla innych przynosi im sławę i przyjaciół na polu bitwy. Kapłan rzuca zaklęcia, które wzmacniają, oczyszczają i wskrzeszają członków drużyny w potrzebie.

Łaska

Bogowie mają moc tworzenia i podtrzymywania życia. Korzystając z ich mocy, kapłan może leczyć rany, leczyć choroby, a nawet wskrzeszać zmarłych.

Sprawiedliwość

Gniew bogów jest straszny, a kapłani są ich narzędziem. Kapłani mogą sprowadzać boski ogień, uderzać wrogów piorunami i rzucać na nich plagi.

Pancerz: Szaty

Lekka szata zapewnia zwinność na polu bitwy. Zdolność kapłana do samoleczenia rekompensuje wszelkie braki w obronie.

Broń: Kostur

Ten długi kij oznacza więź między tymi, którzy kroczą światem a tymi, którzy mieszkają w niebiosach.

  • Slayer

Zabójcy łączą wysoką mobilność z dużymi obrażeniami. Ich podejście do walki polega na agresywnej szermierce i przytłaczających okrężnych atakach. Zwinne uniki i ogłuszające kopnięcia w tył to podstawa ataku zabójców.

Zwinny zabójca

Zabójcy uderzają jak błyskawice: szybko i niszczycielsko. Następnie znikają w ten sam sposób, zanim przeciwnik zdąży zareagować.

Broń która rani

Miecz o długości dwóch metrów może poważnie zranić. Na polu bitwy zawsze znajdzie się miejsce na taki oręż .

Pancerz: Skórzany

Ponieważ zabójcy noszą lekkie zbroje, są szybcy i mogą uniknąć obrażeń.

Broń: Wielki miecz

Najlepszym przyjacielem Slayera jest dwuręczny wielki miecz. Jego zasięg dosięgnie wrogów ze wszystkich stron,  nawet tych z tyłu.

  • Sorcerer

Magowie nie cechują się subtelnością w eliminowaniu przeciwników. Nie czekają też aż wróg odpowiednio się ustawi, zamiast tego usuwają drobne zagrożenia używając ataków obszarowych. Potrafią też skoncentrować atak na jednym silniejszym przeciwniku.

Czysta moc

Czarodzieje są zabójczy na polu bitwy. Uderzają, unikają i uderzają ponownie, Działają w myśl zasady najlepszą obrona jest atak. Osłabiają wrogów za pomocą różnych efektów, a następnie niszcząc ich bez namysłu.

Broń: Dysk

Bronią Maga jest dysk przy pomocy którego przekształcają moc magiczną w ściany ognia, lodowe kule i eksplodującą czystą energię.  w

Precyzyjne planowanie

Podczas ataków meteorytami, błyskawicami i sztormów, czarodzieje mogą też blokować i osłabiać swoich wrogów.

  • Valkyrie

Walkirie nie patyczkują się na polu bitwy. Ich filozofią jest „zabić wszystkich, a następnie znaleźć kogoś, kogo można jeszcze zabić.”

Runeglaive

Broń ma być skuteczna, nie ładna, a sposób, w jaki Valkyrie używa Runeglaive doskonale to odzwierciedla.

Runy

Siedem run wyrzeźbionych w broni to recepta na zniszczenie. Za każdym razem, gdy wyprowadzany jest cios krytyczny, aktywuje się jedna z nich. Wtedy nie chodzi już o to, czy zabije wroga, ale kiedy to zrobi.

Castanic

Wolą lekki pancerz i preferują szybkie ataki. Styl walki jest mocno inspirowany kulturą Castanic.

  • Warrior

Wojownik zadaje śmiertelne obrażenia dzięki imponującym zdolnościom szermierskim.Może wskoczyć w sam środek walki i rozgromić przeciwników. Wyrządza na tyle dużo obrażeń, że może przejąć aggro.

Atak z zaskoczenia

Wojownik zadaje obrażenia przez szybkie ataki, przemieszczanie się i odciąganie przeciwników. Gdy wróg najmniej się tego spodziewa, wyprowadza kolejną serie śmiertelnych ciosów.

Taktyka dywersyjna

Zręczny wojownik może skutecznie zmylić przeciwnika i w mgnieniu okaz zaatakować go od tyłu.

Pancerz: Skórzany

Wojownicy walczą w lekkiej zbroi, co stanowi dobre połączenie z ich szybką bronią. Wojownicy wolą szybkość i uniki, niż walkę w zwarciu.

Broń: Dwa miecze

Warrior posługuje się dwoma mieczami. W jego rękach to doskonałe narzędzia do cięcia, dźgania i krojenia wrogów.

  • Reaper

Reaper rozpoczyna przygodę od poziomu 50, ale można ją utworzyć posiadając inna psotać na przynajmniej 40 levelu. Postać ma tylko żeński odpowiednik. Jest bardzo mobilną klasą, która do zadawania obrażeń wykorzystuje ostrza na łańcuchach.

Zakres umiejętności

Ważne jest, by dobrze poznać wszystkie swoje umiejętności. Ich ilość w przypadku Reapera jest mniejsza niż Maga czy Łucznika, ale większa niż Slayera i Warriora.

Pancerz: Skórzany

Żniwiarze noszą lekkie zbroje, by zachować szybkość i mobilność. Ten kto atakuje i unika nie potrzebuje obrony.

Broń: Łańcuchowe ostrza (Chain Blades)

Reaper nosi dwa Łańcuchowe ostrza po jednym w każdej ręce. Ostrza te mogą być używane zarówno na bliskim, jak i średnim dystansie.

  • Gunner

Gunner to szybko poruszający się, walczący na dystans DPS, którzy nigdy nie pyta, po prostu strzela… Dostępny jest tylko jako postać kobieca dla rasy Castanic i Wysokich Elfów

Atak na polu bitwy

Potężne AoE pozwalają Gunnerowi na likwidację hord wrogów.

Broń: Wielkie działo

Arcannons to potężna broń z ogromnym potencjałem obrażeń.

Wieżyczki

Gunner nie musi walczyć samotnie. W trakcie bitwy może rozstawić wieżyczki obronne.

Ciężka zbroja

Strzelec jest przygotowany, by nie tylko zadawać obrażenia z dystansu, może również stanąć na linii frontu i likwidować wrogów z bliska.

  • Brawler

Brawler to postać ofensywna z wyjątkowymi zdolnościami tankowania. Ciężką zbroja i potężne rękawice, którzy zarówno zadają, jak i blokują obrażenia.

Czołg

Ciężki pancerz i umiejętność blokowania ataków pozwalają Brawlerom stawiać czoła nawet największymi bossom w TERA.

Potężne Powerfist-y

Powerfists są po części jak rękawice bokserskie i mosiężne kastety.

Cios za ciosem

Każde celne trafienie zwiększa licznik trafień (hit-counter).

Niesamowite ruchy

Brawler ogłusza wrogów i wybija ich w powietrze. Każdy atak jest niszczycielskim combo!

Furia!

Awanturnik ledwo potrafi powstrzymać własną furię, która rośnie z każdą użytą umiejętnością.

  • Ninja

Ninja jest zwinnym strategiem, który w głównej mierze polega na taktyce i wprowadzaniu przeciwnika w błąd. Potrafi zaatakować szybko i uciec. Zadaje śmiertelne obrażenia swoim shurikenom. Ninja może również wykorzystać swoją energię Chi.

Złap mnie jeśli potrafisz

Ninja uderza mocno i bez ostrzeżenia. Przemieszcza się szybko, a nawet potrafi wabić i teleportować się za plecy wroga.

Szybki odwrót

Ninja ucieka, by uniknąć obrażeń. Może zniknąć w obłoku dymu lub niszczycielskiej bomby płomieniowej.

Wirujące Ostrza Śmierci

Ninja nie tylko rzucają shurikenami. Lubią też wciągać wrogów w ich wirujące szatkujące wiry.


Źródło: Oficjalna strona – TERA Klasy postaci

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
900000