Taco Bell kończy się meksykańskiej pizzy?

Popyt na ukochany produkt był siedmiokrotnie wyższy niż wtedy, gdy dwa lata temu pojawił się w menu, co skłoniło wiele witryn do wyprzedaży. Na przykład firma poinformowała, że ​​jeden fan kupił 180 meksykańskich pizz w jednym zamówieniu.

„Z powodu cudownej miłości do meksykańskiej pizzy zaczęliśmy sprzedawać w całym kraju” – powiedział w komentarzu Taco Bell. stronie internetowej. „Nasze zespoły restauracyjne przeszkoliły tygodnie, aby uzyskać ogromny zwrot, nie zdawaliśmy sobie sprawy, jak duży to był, i zajęło nam to więcej czasu, niż chcielibyśmy odnowić naszą ukochaną pozycję w menu”.

Taco Bell powiedział w oświadczeniu, że „ciężko pracuje z naszymi restauracjami i dostawcami”, aby zdobyć więcej składników do pizzy i ma nadzieję, że „do jesieni wróci na stałe do menu”.

Ukochany element menu został wycofany w listopadzie 2020 r. w ramach szerszego uboju menu Taco Bell podczas szczytu pandemii. Pomogło to Taco Bell wyeliminować komplikacje i koszty.

Pizza meksykańska składa się z ciasta tortilli nadziewanego sosem do pizzy i fasoli lub mielonej wołowiny. Posypane kolejną skorupką tortilli zanurzoną w większej ilości salsy, sera i posiekanych pomidorów. Taco Bell wprowadził ten produkt w 1985 roku i pierwotnie nazwał go „Pizza Pizza”.

Sieci fast foodów muszą nieustannie konkurować o pieniądze i uwagę klientów, a oferty niszowe to sposób na ominięcie zgiełku. W szczególności Taco Bell przeprowadza regularne testy swojego menu, dodając ograniczone czasowo oferty, aby wzbudzić zainteresowanie klientów.

Marka reprezentuje dobre wyniki dla swojej firmy macierzystej, mniam! Znaki towarowe (tak). W najnowszym raporcie o zyskach firma odnotowała wzrost sprzedaży w tym samym sklepie o 5%, przekraczając oczekiwania.
READ  Druk 3D wykracza poza swoje innowacyjne korzenie

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *