Usługi nadawcze Showtime i Paramount + mają się połączyć

zdjęcie: JOCA_PH (Starcie)

Trwają prace nad nową marką Paramount po tym, jak dyrektor generalny Bob Bakish ogłosił, że firma łączy Showtime i Paramount +. W ramach fuzji Paramount+ zmieni nazwę na Paramount+With Showtime, nad którą nadzór sprawować będzie Tom Ryan. W międzyczasie Chris McCarthy będzie nadal nadzorował operacje sieciowe dla Showtime, co według Bakisha stworzy możliwości dla firmy i konsumentów.

W notatce dla pracowników Bakish powiedział, że zmiany „odblokują wydajność operacyjną i korzyści finansowe” dla Paramount. Notatka udostępniona przez Hollywoodzki reporterNie potwierdził, czy fuzja doprowadzi do zwolnień lub zmiany cen dla abonentów, informując jedynie, że nastąpią aktualizacje w najbliższych tygodniach.

Bakish W notatce napisał: „Chociaż jesteśmy przekonani, że jest to właściwe posunięcie dla naszej firmy, naszych konsumentów i naszych partnerów, wiemy, że ta zmiana wprowadza niepewność w zespoły pracujące nad tymi markami i firmami”. Dodał: „Zobowiązujemy się do zachowania jak największej przejrzystości i przemyślania w całym tym procesie i spodziewamy się udostępnić dodatkowe szczegóły w nadchodzących tygodniach”.

Wiadomość pojawia się rok po tym, jak Paramount stworzył ofertę pakietu rabatowego dla klientów, którzy subskrybują zarówno Showtime, jak i Paramount +, zachowując jednocześnie oddzielny kanał i aplikację. Paramount + zaczyna się obecnie od 4,99 USD miesięcznie, usługa przesyłania strumieniowego Showtime kosztuje 10,99 USD miesięcznie, a subskrybenci, którzy łączą te dwie usługi, płacą 11,99 USD miesięcznie.

Paramount twierdzi, że zbliżająca się zmiana spowoduje cięcia programów telewizyjnych na obu platformach, które według McCarthy’ego przynoszą mniej niż 10% oglądalności. Firma ujawniła pierwsze trzy odwołane programy, w tym dramaty Niech ten właściwyI żigolak amerykański, oraz adaptację Three Women z Shailene Woodley w roli głównej.

Mówi się, że inne oferty Rozważane za blok do krojenia obejmują Żółte kurtki, Miliardy, Dexter i Chi. McCarthy powiedział, że Paramount „rozpoczął już rozmowy z naszymi partnerami produkcyjnymi na temat tego, jakie treści mają sens w przyszłości i które programy mają franczyzę”.

Fuzja nastąpiła, gdy usługi przesyłania strumieniowego przejęły inicjatywę i zwiększyły liczbę subskrybentów W coraz bardziej nasyconej scenie streamingowej. Disney był jedną z pierwszych firm, która zaoferowała opcję streamingu pakietu, który został zintegrowany Disney +oraz Hulu i ESPN+, podczas gdy Netflix oferował tańszą wersję, Opcja obsługiwana przez reklamy ostatni rok.

Chociaż konkurencja jest tam zacięta i donosi, że niektóre programy zostały już wycięte, McCarthy powiedział w notatce, że dzięki połączeniu Showtime i Paramount+, firma będzie w stanie dotrzeć do większej globalnej publiczności i zapewni konsumentom więcej treści.

READ  Szef działu efektów wizualnych i animacji Marvela został podobno zwolniony

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *