Zobacz nową pływającą restaurację Taco Bell serwującą taco z nieba

Sieć poinformowała, że ​​pierwsza w swoim rodzaju koncepcja, o nazwie „Taco Bell Davy”, została otwarta we wtorek na przedmieściach Minneapolis i ma na celu „przedefiniowanie koncepcji jazdy tak, jak ją znają konsumenci”. Klienci zauważą, że kuchnia znajduje się nad dwupiętrowym budynkiem, a zamówienia dostarczane są „pionową windą” do ich samochodów.

„Od dziesięcioleci jesteśmy zaangażowani w zapewnianie szybkiej, bezpiecznej i przyjaznej jazdy” – powiedział w oświadczeniu prezes Taco Bell, Mike Grams. „Teraz dzięki naszemu śmiałemu celowi, jakim jest stworzenie wrażenia z jazdy przez dwie minuty lub mniej dla klientów koncepcyjnych, Taco Bell Defy to przyszłość”.

Kolejną zaletą, według Taco Bell, jest skrócenie czasu, jaki klienci spędzają na przejazdach. a Ankieta 2021 z QSR مجلة Journal Powiedział, że realizacja zamówienia Taco Bell zajmuje średnio 268 sekund, czyli około 4,5 minuty. Dzięki Defy, seria chce skrócić ten proces do dwóch minut lub mniej dzięki wielu pasom napędowym.

Każdy pas będzie miał inny cel, w tym jeden dla klientów zamawiających za pośrednictwem aplikacji Taco Bell, inny dla kierowców dostawczych, a inny dla tradycyjnych zamówień wyposażonych w „dwukierunkową usługę technologii audio i wideo, dzięki której klienci mogą rozmawiać z członkami zespołu na drugie piętro.”

Winda pionowa.
Taco Bell eksperymentował z szeregiem zmian projektowych spowodowanych pandemią. W 2020 roku zadebiutowała seria A Koncepcja „Go Mobile” Zmniejszyło to wielkość jadalni i obejmowało dwa pasy dla samochodów. Wewnątrz klienci widzą więcej kiosków cyfrowych, a także osobistych pracowników, którzy będą przyjmować zamówienia.
Projekty są odpowiedzią na zmieniające się sposoby zamawiania przez konsumentów fast foodów Od początku epidemii. Zamówienia cyfrowe i zamówienia cyfrowe znacznie się rozprzestrzeniły w popularności praktycznie każdej serii, w tym ChipotleMcDonald’s i Starbucks.
dla Marki Yum (tak)W niedawnym zestawieniu wyników firma ujawniła, że ​​sprzedaż cyfrowa, spółka macierzysta Taco Bell, wzrosła w pierwszym kwartale o 15% do rekordowych 6 miliardów dolarów dla wszystkich swoich marek. Yum Brands jest również właścicielem Kentucky Fried Chicken, Pizza Hut i Burger House.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *