Branża reaguje na trudną decyzję Naughty Dog o anulowaniu transmisji online The Last of Us

Wczoraj późnym wieczorem Naughty Dog opublikowało post na blogu, w którym dzieli się aktualizacjami na temat swojej gry wieloosobowej osadzonej w świecie The Last of Us. Na nieszczęście dla tych, którzy nie mogli się doczekać gry, nigdy nie ujrzy ona światła dziennego, ponieważ Naughty Dog ogłosiło, że podjęło „bardzo trudną decyzję” o wstrzymaniu rozwoju gry zwanej The Last of Us Online.

Po ogłoszeniu wielu członków społeczności odpowiedziało na decyzję Naughty Dog na X/Twitterze. Niektórzy wyrażali rozczarowanie faktem, że mecz został odwołany. Niektórzy znów byli sfrustrowani właśnie dlatego, że Naughty Dog usunął element gry wieloosobowej w ponownym wydaniu The Last of Us Part 1. Innych oburzyło zmarnowanie potencjału gry wieloosobowej osadzonej w świecie The Last of Us.

Inni sympatyzowali z decyzją Naughty Dog, a niektórzy mieli nadzieję, że anulowanie gry na żywo uchroni studio przed dodatkowymi zwolnieniami. Niektórzy posunęli się o krok dalej, aby wyrazić słodko-gorzki przywiązanie Naughty Dog do gier dla jednego gracza lub ogólnie wyrazić swoją pogardę dla gier usługowych na żywo.

READ  Persona 3, Persona 4 i Persona 5 pojawią się na Xbox i Game Pass

Gra wieloosobowa The Last of Us była jedną z niewielu gier usługowych na żywo opracowanych przez wiele studiów PlayStation. Inne gry na tej liście to Marathon, strzelanka PvP studia Bungie, która, jak pamiętacie, również doznała zwolnień, które najwyraźniej wynikały ze słabej wydajności innej gry na żywo, Destiny 2.

Co najmniej jeden deweloper, Adrian Campos, który pracował nad trybem wieloosobowym The Last of Us, publicznie wyraził swoją solidarność ze studiem.

Dyrektor gry Naughty Dog, Vineet Agarwal, zabrała głos, aby podziękować Camposowi za jego wkład w projekt.

Oprócz anulowania przez Naughty Dog gry wieloosobowej The Last of Us studio ujawniło również, że pracuje nad „więcej niż jedną zupełnie nową, ambitną grą dla jednego gracza”.

READ  Wordle Today: Oto odpowiedź i wskazówki na 26 czerwca

Po tej informacji niektórzy fani Naughty Dog, zwłaszcza serii Jak & Daxter, wyrazili chęć, aby studio ponownie odwiedziło serię i stworzyło nowy wpis. Naughty Dog był oryginalnym twórcą Jak & Daxter; Pierwsza gra została wydana w 2001 roku, po czym pojawiły się dwie kontynuacje i gra typu spin-off, wszystkie wydane na PS2.

Niektórzy twierdzą, że Naughty Dog powinno stworzyć nową grę opartą na IP Sly Cooper. Seria Sly Cooper została stworzona przez firmę Sucker Punch Productions, która stworzyła trylogię gier na PS2. Najnowsza gra, Sly Cooper: Thieves in Time, została stworzona przez Sanzaru Games w 2013 roku.

Taylor jest reporterem w IGN. Można ją śledzić na Twitterze @Ty Nexter.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *