Capcom reaguje na mikrotransakcje i spadki wydajności w Dragon’s Dogma 2

Dragon's Dogma 2 to obecnie gra, w którą wszyscy grają online. Klipy Szaleństwo otwartego świata Rozpowszechniają się na platformach mediów społecznościowych, gdy gracze dowiadują się o najnowszych grach firmy Capcom, które definiują gatunek, czego częściowo oczekiwano. Jednak tym, co zaskoczyło graczy, był pozornie złowieszczy zestaw mikrotransakcji udostępnionych po uruchomieniu trybu dla jednego gracza, wart 70 dolarów, a także brutalna wydajność techniczna zarówno na PS5, jak i na PC.

Firma Capcom odpowiedziała na ostrą krytykę, jaką otrzymała w poście z datą para, przeprosił za wszelkie niedogodności i wyjaśnił, w jaki sposób zamierza wspierać DD2 w przyszłości. „Krytyczne problemy”, takie jak awarie i zawieszanie się, nadal będą głównym priorytetem dewelopera, który zostanie rozwiązany w aktualizacjach w najbliższej przyszłości; W pierwszej kolejności zaznaczana jest opcja rozpoczęcia nowej gry na komputerze PC (obecnie wykonywane są pewne czynności). wymagany), a programista chce rozważyć poprawę wydajności, jeśli to możliwe.

To szalone, jeśli chodzi o płatne dodatki, które w ogóle wywołały taki smród (które Capcom nazywa „płatnymi DLC”), że twórca/wydawca Monster Hunter/Resident Evil po prostu przypomina graczom, że „wszystkie wymienione poniżej można je zdobyć w grze lub jako płatne elementy DLC”, zanim zostaną ponownie ogłoszone. To piekielny tłum, a poza tym doceniamy jego niegrzeczny charakter. Dodatki są dostępne dla każdego gracza PlayStation, który sobie tego życzy partner (Nie oceniamy).

Jednak liczba dodatków, które zdawały się zaniknąć w chwili premiery, nie jest dobrym pomysłem ze strony firmy cieszącej się dużą dozą dobrej woli ze strony fanów, którzy mają coraz większe braki w gotówce. Prawdą jest jednak również, że nie jest to konieczne, pod warunkiem zachowania pewnych ograniczeń finansowych. Pomyśleliśmy, że włączenie mikrotransakcji do Dragon's Dogma 2 było bardziej rozczarowaniem niż czymkolwiek innym, a nasze pełne przemyślenia na ten temat możesz przeczytać w naszej recenzji.

READ  Xbox współpracuje z Larianem, aby udostępnić podzielony ekran Baldur's Gate 3 „po premierze”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *