Członkowie UAW ratyfikują umowę o pracę z firmą Mack Trucks

16 listopada (Reuters) – Około 3900 członków pracujących w Mack Trucks ratyfikowało nowy pięcioletni kontrakt – poinformował w środę związek zawodowy United Auto Workers (UAW), kończąc miesięczny strajk w Volvo Group (VOLVb.ST). . -Własność firmy.

Decyzja ta nastąpiła po tym, jak zrzeszeni w związkach pracownicy przeważającą większością głosów odrzucili wstępne porozumienie z października, które przewidywało podwyżkę płac o 19% i premię za wsparcie w wysokości 3500 dolarów, skarżąc się, że podwyżka jest zbyt mała, aby nadążyć za inflacją.

Zgodnie z nową umową średni wzrost wynagrodzenia w ciągu pięciu lat wyniesie 36%, przy średnim natychmiastowym wzroście dla wszystkich objętych nią pracowników o około 15%, twierdzi Mack Trucks.

W czwartek firma podała w oświadczeniu e-mailowym, że w przypadku pracowników, którzy nie osiągnęli jeszcze najwyższej stawki, co stanowi prawie połowę całkowitej siły roboczej, średnia podwyżka wynagrodzenia w ciągu pięciu lat wyniesie 55%, przy czym średni wzrost wynagrodzeń natychmiastowych przekroczy 20 %. .

„Po 39 dniach strajku członkowie UAW w Mack Trucks głosowali 93% za ratyfikacją nowego kontraktu ze znaczącymi lokalnymi ulepszeniami” – oznajmił związek w poście na platformie komunikacyjnej X, znanej wcześniej jako Twitter.

Mack Trucks powiedział, że nowy kontrakt obejmuje pracowników w zakładach w Pensylwanii, Maryland i na Florydzie.

Do zawarcia transakcji dochodzi w czasie, gdy UAW przeprowadza głosy w sprawie certyfikacji pracowników u największych producentów samochodów z Detroit, gdzie pracownicy strajkują od ponad sześciu tygodni, żądając lepszych płac, warunków pracy i dostosowania kosztów utrzymania.

Po podliczeniu głosów w środę wstępne porozumienie pracownicze GM ze związkiem zawodowym było coraz bliżej ratyfikacji. Głosowanie w Fordach (FN) i Stellantis (STLAM.MI) wciąż trwa, a znawcy obu firm z wygodną przewagą opowiedzieli się za certyfikacją.

READ  Większość firm kryptograficznych „upadnie” po latach przemysłowych schematów Ponziego: współzałożyciel Palantir

Mack Trucks, przejęty przez Volvo w 2000 roku, jest jednym z największych producentów średnich i ciężkich samochodów ciężarowych w Ameryce Północnej.

(Raport: Maria Ponizath, Shubham Kalia i Mrinmay Dey w Bengaluru – Relacja Mahometa dla Biuletynu Arabskiego) (Raport: Gokul Pisharody i Paranjot Kaur – Dodatkowe raporty Gokul Pisharody i Paranjot Kaur) Redakcja: Varun Hong i Anil D’Silva

Nasze standardy: Zasady zaufania Thomson Reuters.

Uzyskanie praw licencyjnychotwiera nową kartę

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *