Dealer Forda opisuje „walkę” z ciężarówką elektryczną jako „niepokój”.

Chociaż ciężarówka Forda F-150 Lightning stoi lśniąco i pięknie w salonie sprzedaży Celebrity of Toms River, jest to z pewnością jedyne miejsce, w którym zmierza pojazd.

„To naprawdę fajny samochód ciężarowy, ale mamy pewne problemy z wyprowadzeniem go z naszego parkingu” – Veronica Mauli, najmłodszy dealer Forda w Ameryce, powiedziała w poniedziałek Jeffowi Flockowi z FOX Business w programie „Poranki z Marią”.

„Istnieje wiele obaw związanych z pobieraniem opłat” – kontynuowała. „Wiele firm tak naprawdę nie chce tracić czasu na pobieranie opłat”. „I dodają ciężaru tyłowi ciężarówki. W tej chwili jest to trochę trudne”.

Mawley stwierdził, że sprzedaż elektrycznej wersji popularnej ciężarówki Ford F-150 u jego dealera w New Jersey jest słaba. Jej komentarze pojawiają się zaledwie kilka dni po ogłoszeniu przez amerykańskiego producenta samochodów, że w związku ze spadkiem popytu ograniczy produkcję elektrycznych ciężarówek.

Hertz sprzedaje 20 000 pojazdów elektrycznych ze swojej floty, aby ponownie zainwestować w pojazdy napędzane gazem

Firma podała, że ​​od 1 kwietnia zmniejszy liczbę zmian w centrum pojazdów elektrycznych w Rouge, gdzie produkuje pickupy, do jednej.

Veronica Mauli, popularna dealerka Toms River Ford, powiedziała w „Porankach z Marią”, że sprzedaż elektrycznej wersji ciężarówki F-150 Forda była „trudna”. (Getty Images)

Przeprowadzka ta będzie dotyczyć około 1400 pracowników, w tym 700, którzy przejdą do zakładu montażowego firmy w Michigan. Niektórzy pracownicy zostaną przydzieleni do stanowisk w kompleksie Rouge lub innych zakładach Forda w południowo-wschodnim stanie Michigan, a inni będą mogli „skorzystać ze specjalnego programu motywacyjnego na emeryturę uzgodnionego w umowie Ford-UAW na rok 2023” – powiedział Ford.

„Myślę, że wszyscy wiemy i wszyscy mówimy o tym, że nie ma jeszcze infrastruktury dla pojazdów elektrycznych” – dodał Maule. „I myślę, że próbują działać trochę za szybko”.

READ  Stan Kalifornia ukarał grzywną 2 właścicieli SF Burger King

Ford rozpoczął produkcję F-150 Lightning w kwietniu 2022 r., ale w październiku akcje firmy spadły o 12% po ogłoszeniu straty na rynku pojazdów elektrycznych w wysokości 4,5 miliarda dolarów.

Dla amerykańskich kierowców Maule zauważył, że modele hybrydowe są szczęśliwym wyborem pojazdu.

„Nie musisz się martwić, że zawsze będziesz musiał ładować. Masz opcję korzystania z trybu ekologicznego. Ale nie musisz mieć ładowarki, nie musisz na niej polegać” – powiedziała.

Samochody hybrydowe są również przystępne cenowo – według danych magazynu Fortune średnia cena sprzedaży pojazdu elektrycznego w listopadzie wyniosła 60 500 dolarów. Przeciętna hybryda kosztuje 42 500 dolarów, podczas gdy silnik benzynowy kosztuje 47 500 dolarów.

Ford zakończy produkcję F-150 Lightning od 1 kwietnia. (Getty Images)

„Nadal prowadzimy wiele badań i analiz danych na temat samochodów elektrycznych. Nie wiemy, jaka będzie wartość tych samochodów w następnej kolejności, a teraz nawet nie znamy żywotności baterii. Jest to więc jedno z duże obawy” – wyjaśnił Mawli.

ale teraz: „[We’re] „Nigdy nie wsadziłbym klienta do samochodu, z którego myślałem, że nie będzie zadowolony”.

Pobierz FOX Business gdziekolwiek jesteś, klikając tutaj

W oświadczeniu Forda dyrektor generalny Jim Farley powiedział, że firma wykorzystuje elastyczność produkcji, aby zapewnić klientom najlepszy wybór.

„Widzimy świetlaną przyszłość pojazdów elektrycznych dla wybranych konsumentów, zwłaszcza dzięki naszym zaawansowanym cyfrowo pojazdom elektrycznym i dostępowi do sieci ładowania Tesli począwszy od tego kwartału” – powiedział dyrektor generalny.

READ  EKSKLUZYWNIE: Sam Bankman-Fred odrzuca apelację o ekstradycję

Przeczytaj więcej w Fox Business

Aislinn Murphy z FOX Business przyczyniła się do powstania tego raportu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *