Jamie Lee Curtis, projekt K Boost Quiet Year – Różne

Późnym sobotnim popołudniem na Comic-Conie w San Diego tysiące fanów stłoczonych w przepastnej sali balowej wyszło na scenę, gdy obsada zadebiutowała w jednym z największych występów na tegorocznym dorocznym konwencie fanów. W rzeczywistości był to jeden z nich Tylko Times W tym roku na SDCC pojawiła się grupa aktorów. I nie był to film o superbohaterach, program telewizyjny ani żadna mega-franczyza wspierana przez duże studio.

Zamiast tego był to „Critical Role”, popularny, długo emitowany serial internetowy, który rozpoczął się od grupy aktorów głosowych, którzy zebrali się, aby zagrać w grę Dungeons & Dragons.

„Pytanie do publiczności: jeśli ktoś robi kostium, czy mógłby wstać, abyśmy mogli go zobaczyć?” współgwiazda Liam O’Brien zapytał o scenę. Połowa publiczności – wielu przebranych za postacie z serialu – wstała.

„Pięknie wyglądasz w San Diego!” wykrzyknął Travis Willingham, zdumiony ich dziełem.

Po raz pierwszy od dziesięcioleci San Diego Comic-Con zorganizował doroczną konwencję fanów bez żadnych gwiazd ani paneli Marvela lub DC. Gdy aktorzy dołączyli do scenarzystów w pikietach, kilka paneli (Legendary „Dune: Part Two”, AMC „Interview With the Vampire” i Prime Video „The Boys” spin-off „Gen V”) zostało całkowicie odwołanych, a hala H, główna scena na 6500 osób, była często pusta podczas konwencji w dniach 19-23 lipca. Turtles: Mutant Mayhem” w dużej mierze opierał się na ekskluzywnych materiałach filmowych, aby zapewnić rozrywkę widzom.

W ostatniej chwili William Shatner wypadł z panelu Hall H, aby wziąć udział w nadchodzącym filmie dokumentalnym o nim „w solidarności z jego fajnymi braćmi”, zgodnie z ogłoszeniem SDCC. Niewielka garstka gwiazd, które się pojawiły, zrobiła to z boku: Jamie Lee Curtis i Patton Oswalt wyszli promować swój nowy komiks.

„Mam coś w rodzaju chwili!” Curtis wrzasnęła, gdy zobaczyła na widowni dwie celebrytki przebrane za Deidre Beaubeirdre, jej postać z filmu „Everything Everywhere All at One”, za który zdobyła Oscara dla najlepszej aktorki drugoplanowej.

Inny facet odbył 20-godzinny lot z Filipin, aby opowiedzieć Curtisowi o swoim ulubionym filmie „Prawdziwe kłamstwa”. Curtis ciepło odpowiedział: „Dziękuję bardzo, doceniam to”. „Witamy w San Diego”.

READ  Urocza edycja Barbie Oppenheimer — różne

Innymi słowy, nastrój był dość zimny – i przynajmniej anegdotycznie, wielu ludziom wydawało się, że to się podoba.

Zanim Hollywood zalało SDCC, konwent dotyczył „społeczności fanów, która łączy nas miłością, pasją, pięknymi historiami i historiami w akcji” — powiedział Mike Ryan, showrunner nadchodzącego interaktywnego serialu animowanego „Ghosts of Ruin”, który zadebiutował w Hall H.

„Można to zobaczyć naprawdę wyraźnie w tym roku” – dodał.

W rzeczywistości, uwolnieni od czekania w kolejce przez całą noc, aby zobaczyć listę A, uczestnicy — których spodziewano się ponad 130 000 — mogli odkrywać mniej znane terytoria i wracać do komiksowych korzeni konwencji. To były najważniejsze atrakcje tegorocznego centrum.

Michael Buckner za Variety

Debiut indyjskiego kina i gier wideo w hali H

Wcześniej promowany pod kryptonimem „Projekt K”, epos science-fiction „Kalki 2898-AD” staje się pierwszym indyjskim filmem, który pojawi się na SDCC, a scenarzysta i reżyser Nag Ashwin dołącza na scenie do gwiazdorskich aktorów Prabhasa, Kamala Haasana i Amitabha Bachchana (przez Zoom). powiedział dyrektor różnorodny To sprowadzało jego film do Hall H.

„To była okazja, aby przedstawić nasze historie publiczności, która doceniłaby tego rodzaju historie, ponieważ są przyzwyczajeni i mają kontakt z wieloma różnymi kulturami” – powiedział. „Więc pomyśleliśmy:„ Tak, niech kultura indyjska również będzie tutaj reprezentowana ”. „

Jednak Ashwin niechętnie opowiada o samym filmie, który ma mieć premierę w 2024 roku i już wyrósł na jedną z najdroższych indyjskich produkcji w historii. Nawet znajome pojawienie się zwiastuna filmu podczas sesji, która wywołała jedne z największych okrzyków tygodnia, zdenerwowało Ashwina.

– Nie chcemy za dużo zdradzać – powiedział z uśmiechem. „Nie mamy zwyczaju ujawniać treści przed premierą, więc chodzimy na palcach, ponieważ bez względu na to, co opublikowaliśmy w dzisiejszym filmie, czujemy, że to już za dużo”.

READ  „Wish” Eyes 40–45 mln dolarów w ciągu 5 dni, „Napoleon” 28–32 mln dolarów w Święto Dziękczynienia – ostateczny termin

Podobnie Marvel’s Spider-Man 2 na Sony PlayStation 5 był pierwszą grą wideo, jaka kiedykolwiek pojawiła się w Hall H.

„Do wszystkich graczy w gry wideo, jeśli jesteś tu po raz pierwszy, cieszę się, że tu jesteś” – powiedział Eddie Abraham, międzynarodowy dyrektor programowy Comic-Con, wprowadzając sesję. „Mam nadzieję, że w przyszłości uda nam się stworzyć więcej plansz dla entuzjastów gier wideo”.

Insomniac Games pokazało nowy zwiastun fabularny, drażniący zejście Kravena Łowcy do Nowego Jorku i powrót Mister Negative, podczas gdy aktor Yuri Lowenthal, który podkłada głos Peterowi Parkerowi, odtworzył słynny taniec Tobeya Maguire’a z filmu „Spider-Man 3” z 2007 roku.

Michael Buckner za Variety

Strajki robotnicze robią furorę

Na początku panelu „Marvel’s Spider-Man 2” Lowenthal postanowił wyrazić swoje poparcie dla wybitnych aktorów i scenarzystów.

„Jesteśmy solidarni z naszymi braćmi i siostrami oraz wszystkimi w WGA i SAG” – powiedział. „Możemy tu być, ponieważ mamy inną umowę dotyczącą gier, ale to może nie trwać wiecznie. Cieszymy się, że tu jesteśmy, ale wspieramy wszystko, co się stanie. „

Był to jeden z wielu okrzyków, jakie otrzymali pisarze i aktorzy podczas konwencji. Reżyser Gareth Edwards – obecny, aby porozmawiać o swoim nadchodzącym thrillerze AI „The Creator” podczas sesji reżyserskiej w Hali H z reżyserem „The Haunted Mansion” Justinem Simienem i reżyserem Fast X Louisem Letrierem – również zatrzymał się na chwilę, aby odnieść się do strajku. „Wszyscy stoimy po stronie scenarzystów i aktorów” – powiedział Edwards. „Jesteśmy umownie zobowiązani do promowania naszych filmów”.

21 lipca zwolennicy zorganizowali godzinną demonstrację przed centrum kongresowym w dzielnicy Gaslamp w San Diego. Około 40 przedstawicieli – w tym gracz przebrany za Kapitana Amerykę i mężczyzna przebrany za postać „Moana” Maui – trzymało czarno-żółte znaki pikiety i rozdawało ulotki w geście solidarności z SAG-AFTRA, WGA i IATSE.

Tymczasem dyrektor generalny SAG-AFTRA, Duncan Crabtree-Ireland, wziął udział w dyskusji panelowej na temat bezpośrednich zagrożeń, jakie sztuczna inteligencja stwarza dla społeczności aktorów głosowych. Nie odwołując się do „Małej Syrenki” Disneya, Crabtree-Ireland porównał tę sprawę do „historii małej syrenki i morskiej wiedźmy, która dosłownie kradnie głos tej syreny”.

Gilbert Flores za różnorodność

Studia są tworzone z aktywacjami

Podczas gdy duże studia w dużej mierze zasiadały poza głównymi tablicami, wiele z nich utrzymało silną obecność poza centrum kongresowym z fanami pełnymi energii. Niektóre próby wydłużyły czas oczekiwania o ponad cztery godziny.

READ  Siostra Williego Nelsona, kolega z zespołu Bobby zmarł w wieku 91 lat

Animayhem firmy Hulu zabrał fanów do wielu seriali animowanych dostępnych na taśmach streamingowych, od budynku Planet Express w „Futuramie” po stół restauracyjny z „Bob’s Burgers”.

Obchody 30. rocznicy „Jurassic Park” przez Universal sprowadziły uczestników na wyspę Isla Nublar, gdzie „personel” parku poprowadził ich przez kultowe sceny z filmu – w tym atak T-Rexa na toaletę.

Marki takie jak BoxLunch, w którym gościła Treat Truck serwująca lody i upominki, rysowały linie, które rozciągały się na ponad ćwierć mili w palącym słońcu.

Michael Buckner za Variety

Twórcy komiksów robią się jak bandyci

Być może najbardziej nieoczekiwanymi beneficjentami tegorocznego Comic-Conu byli sami autorzy komiksów. SDCC przeniosło panele grupy do większych pomieszczeń na rok 2023 – i były to „tylko miejsca stojące” – powiedział Ted Ebenheim, prezes Prism, organizacji wspierającej komiksy LGBTQ.

– Byłem bardzo zadowolony z frekwencji – powiedział.

Kilku niezależnych wydawców powiedziało różnorodny Zauważyli również znaczny wzrost liczby osób przychodzących na rozległe piętro salonu.

„To największy rok, jaki kiedykolwiek widzieliśmy” — powiedział Eric Dean Seton, płodny reżyser telewizyjny („The Flash”, „Grown-ish”), który publikuje także własną serię komiksów „Legend of the Mantamaji” o mieczu i magii. W porównaniu z SDCC z poprzednich lat, Seaton oszacował, że w tym roku sprzedał cztery do pięciu razy więcej komiksów – wyprzedał się do piątku.

„Ludzie spędzą cały dzień w Hali H – tylko jeden dzień na podłodze” — mówi o poprzednich latach. „Bez długich odstępów w pokoju lub czekania w kolejce mają czas na zakupy”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *