Larian rozpoczął prace nad DLC do Baldur's Gate 3, po czym je anulował: „The Studio Was Elated”

Podczas rozmowy na GDC 2024 reżyser Baldur's Gate 3, Soen Finke, ogłosił, że Larian Studios nie będzie tworzyć żadnych DLC, rozszerzeń ani sequeli do prestiżowej gry RPG, która w środę zdobyła kolejną nagrodę Gry Roku w konkursie Game Developers Choice Awards. Jednak w rozmowie z IGN Vincke powiedział, że Larian rozpoczął pracę nad DLC i rozważał możliwość stworzenia Baldur's Gate 4, zanim zajął się innymi projektami.

„Ponieważ cały ten sukces, oczywistym było stworzenie DLC, więc zaczęliśmy od jednego. Zaczęliśmy nawet myśleć o BG4” – mówi Finke. „Ale tak naprawdę nie skończyliśmy jeszcze z BG3 i po prostu przejście do przodu z czymś nowym wydawało się niewłaściwe. Spędziliśmy też mnóstwo czasu na przekształceniu systemu w grę wideo i chcieliśmy zrobić nowe rzeczy. Istnieje wiele ograniczeń do tworzenia D&D, a piąta edycja nie jest systemem łatwym do wprowadzenia w grze wideo. Mieliśmy wszystkie nowe pomysły na walkę, które chcieliśmy wypróbować, ale po prostu nie były ze sobą kompatybilne.

Larian rozpoczął pracę nad DLC do Baldur's Gate 3, ale ostatecznie zdecydował się zamiast tego skupić na swojej następnej grze.

Vincke mówił już wcześniej o wyzwaniach związanych z pracą nad 5. edycją, zwłaszcza jeśli chodzi o to, jak potężni będą gracze, gdy osiągną poziom 12 i wyższy. Krótko po premierze Larian Studios oświadczyło, że zespół chce stworzyć nową zawartość, ale nie wie jeszcze, co to będzie. Jak dotąd Larian Studios skupiało się głównie na dodaniu treści, które nie były dostępne w momencie premiery, takich jak nowy epilog i dodatkowe zakończenia.

Kiedy przyszedł czas na stworzenie DLC, Finke powiedział, że Larian rozważał te sugestie. „Widać było, że zespół to robił, bo wszyscy czuli, że musimy to zrobić, ale tak naprawdę nie płynęło to z serca, a my jesteśmy studiem, które w dużej mierze kieruje się sercem. To właśnie wpędziło nas w nieszczęście i to także powód naszego sukcesu.”

„Byli zachwyceni”

Venky twierdzi, że w czasie świąt Bożego Narodzenia wziął urlop i kiedy wrócił, podjął już decyzję. '[I] Wróciłem i powiedziałem zespołowi: „Wiesz, że tego nie zrobimy”. Zamierzamy się zmienić i zaczniemy robić inne rzeczy, o których rozmawialiśmy i które planowaliśmy zrobić przed rozpoczęciem BG3. Takie były zawsze plany na następną część, mamy kilka gier, które chcemy stworzyć i mamy wiele koncepcji. Zakończmy więc BG3, było świetnie. Wykonaliśmy swoją pracę. To opowieść, która ma początek, środek i koniec. Przekażmy więc pochodnię innemu studiu, aby przejęło to niesamowite dziedzictwo.”

READ  Gundam: Ogłoszenie Requiem dla animowanego projektu Revenge ArchDaily

Co najważniejsze, pamiętaj, że ta lista jest tylko poglądem naszej grupy i nie jest bardziej „dobra” ani „zła” niż lista, którą sam stworzyłeś. A skoro już o tym mowa: jeśli masz własny ranking i chcesz ogłosić go światu, chcielibyśmy zaprosić Cię do stworzenia listy 25 najlepszych (lub 100 najlepszych!) gier na PC za pomocą naszego narzędzia playlist i udostępnienia go na komentarze.” src=”https://ass-prd.ignimgs.com/2022/09/23/top25modernpcgames-slideshow-1663951022529.jpg?width=888&crop=16%3A9&quality=20&dpr=0.05″ class=”jsx- 2920405963 obraz progresywny jsx-1049729975 współczynnik proporcji obrazu współczynnik proporcji 16-9 jsx-3398679358 ładowanie po najechaniu myszką”/>

Zapytany o reakcję studia Finke powiedział, że zespół był „zachwycony”.

„Myślałem, że będą na mnie źli, bo nie mogłem zebrać w sobie energii. Widziałem wiele wesołych twarzy, czego się nie spodziewałem, i widziałem, że podzielali te same emocje, więc wszyscy byliśmy w środku synchronizują się ze sobą. Wielu programistów przyszło do mnie po tym, jak powiedzieli: „Chwała niech będzie Bogu”.

„Zawsze to ja zaczynam od początkowego pomysłu, a potem przekazuję go zespołowi, a oni zaczynają go udoskonalać i przekształcać w coś znacznie lepszego. Podczas BG3 zapytałem ich, jaka będzie następna gra. .Gdybym widział, że są podekscytowani, mówiłem: „OK, zróbmy to”. Jeśli nie, wszystko wracało do deski kreślarskiej. Byli więc bardzo podekscytowani niektórymi rzeczami, które planowaliśmy W takim razie oczekiwano, że będzie to podstawą do rozpoczęcia tworzenia DLC BG3, ponieważ to, co robisz… Nie mieliśmy żadnej niechęci do BG4 ani DLC, ale serce nie było: „Tam. To była bardziej ciężka praca niż naprawdę jesteśmy podekscytowani. Teraz znów jesteśmy podekscytowani na sali i to jest coś bardzo ważnego”.

Teraz na sali panuje podekscytowanie i to jest coś bardzo ważnego.

Vincke twierdzi, że następną grą nie będzie Divinity: Original Sin 3 i że będzie „inna, niż myślisz”, ale „nadal znajoma”. W innym miejscu Finke powiedział, że nowy projekt tak Luneta „Krasnolud” Baldur’s Gate 3co byłoby imponujące, biorąc pod uwagę zakres tej gry.

READ  Gracze Pokemon Go są zmęczeni napotykaniem Parasect w hackach zadań

Tymczasem Vincke potwierdził, że Larian Studios wciąż pracuje nad większą ilością nowej zawartości do Baldur's Gate 3, w tym obsługą modów międzyplatformowych. Następnie przyszłość Astariona, Karlacha i reszty ukochanych postaci obecnych w Baldur's Gate 3 będzie w rękach Wizards of the Coast.

Tak czy inaczej, Baldur's Gate 3 pozostawia po sobie imponujące dziedzictwo. W naszej oryginalnej recenzji przyznaliśmy mu doskonałą 10 punktów, co w zasadzie rozwaliło sezon nagród. Nawet jeśli już ją ukończyłeś, jest jeszcze wiele do zobaczenia, więc koniecznie zapoznaj się z pełnym opisem przejścia Baldur's Gate 3. Jeśli chodzi o Finke, uważa, że ​​ma już za sobą pierwszy rozdział w swojej następnej grze. Ale jeśli jest to coś na wzór Baldur's Gate 3, którego ukończenie zajęło sześć lat, może minąć trochę czasu, zanim będziemy mogli w nią zagrać.

Kat Bailey jest dyrektorką wiadomości IGN i współgospodarzem Nintendo Voice Chat. Czy masz jakieś rady? Wyślij jej bezpośrednią wiadomość na adres @the_katbot.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *