Macy’s ostrzega, że ​​przedświąteczne wyprzedaże wyjdą na jaw

Flagowy sklep Macy’s na Herald Square w Nowym Jorku, 23 grudnia 2021 r.

Scotta Milliana | CNBC

Messi Ostrzegł w piątek, że sprzedaż w okresie świątecznym będzie lżejsza, mówiąc, że budżety konsumentów są pod presją i oczekuje, że presja ta utrzyma się przez cały rok.

Operator domu towarowego powiedział, że oczekuje się, że sprzedaż netto znajdzie się obecnie na niskim lub średnim poziomie wcześniej prognozowanego przedziału od 8,16 miliarda do 8,4 miliarda dolarów. Oczekuje, że rozwodniony skorygowany zysk na akcję będzie mieścił się w przedziale od 1,47 do 1,67 USD z poprzedniego wydania.

Powiązane wiadomości inwestycyjne

Klub Inwestycyjny CNBC

Dla mnie okres zeszłego roku, Macy’s odnotował przychody w wysokości 8,67 mld USD i skorygowany zysk na akcję w wysokości 2,45 USD.

Akcje spółki spadły w piątek o ponad 4% na rynku wtórnym.

Macy’s jest najnowszym sprzedawcą detalicznym, który oferuje wskazówki dla konsumentów, ponieważ inwestorzy czekają na wyniki z wakacji i szukają oznak tegor Popyt jest odporny na rosnącą inflację.

Dyrektor generalny Jeff Genet powiedział, że Macy’s osiągnął wysoką sprzedaż w Czarny piątek i Cyber ​​​​poniedziałek i dostrzegł siłę w dawaniu prezentów i odzieży na imprezy, ale „zastój w tygodniach świątecznych poza szczytem był głębszy niż oczekiwano”.

powiedział V komunikat prasowy Że detalista, do którego należy wysokiej klasy sieć supermarketów Bloomingdale’s i sieć kosmetyków Bloomercury, podjął działania, aby przygotować się na trudniejszy rok. Na przykład, powiedział, ściśle zarządzał swoimi zapasami, aby mógł zachować elastyczność i mieć towary, których oczekiwali klienci.

Genet powiedział, że Bloomingdale’s i Blumercury osiągnęły lepsze wyniki niż reszta biznesu, a firma spodziewa się, że marże brutto w okresie świątecznym będą zgodne z oczekiwaniami.

Macy’s powiedział, że całkowite zapasy na koniec kwartału są na dobrej drodze, aby być nieco niższe niż w ubiegłym roku i spaść o około kilkanaście w porównaniu z 2019 r.

READ  Ropa skacze powyżej 3 USD za baryłkę, ponieważ podaż OPEC+ może się zmniejszyć

Zamawiając inwentarz, Gennette powiedział, że wykorzystuje dane klientów do wyboru towarów do sprzedaży i obsługi klientów, którzy szukają modnych przedmiotów, a także szukają wartości.

Genet powiedział, że detalista spodziewa się bardziej wymagających warunków sprzedaży w przyszłości.

„Na podstawie aktualnych wskaźników makroekonomicznych i danych z naszych kart kredytowych uważamy, że konsumenci będą nadal pod presją w 2023 r., szczególnie w pierwszej połowie, i odpowiednio zaplanowaliśmy asortyment zapasów i głębokość początkowych zakupów”.

Macy’s udostępnił zapowiedź swoich prognoz na czwarty kwartał przed konferencją ICR. Genette, dyrektor finansowy Macy’s Adrian Mitchell i dyrektor handlowy Nata Dvir wezmą udział w konferencji inwestorów w przyszłym tygodniu.

Firma opublikuje wyniki za kwartał w okresie świątecznym i za cały rok obrotowy na początku marca.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *