Mattel spodziewa się 125 milionów dolarów przychodów brutto z filmu „Barbie” w 2023 r. – The Hollywood Reporter

the lalka Barbie Film posłużył jako „model” dla firmy Mattel, a 14 innych filmów aktorskich jest w fazie rozwoju i planuje ekspansję na inne sektory.

„To, o czym widziałem lalka Barbie Film posłużył jako model, studium przypadku oraz okazja do zrozumienia wartości i atrakcyjności naszych marek, rezonansu kulturowego i, co najważniejsze, naszej zdolności do realizacji tych projektów zarówno twórczo, jak i komercyjnie, dlatego mamy nadzieję i oczekujemy, że nasi Więcej takich.” „Nie twierdzimy, że będzie tak duży i równie udany Lalka Barbie, Będzie to jednak to samo podejście, te same możliwości, ta sama kapitalistyczna metodologia, która naszym zdaniem bardzo dobrze nam się przydała w tym przypadku.

W czwartkowym przemówieniu na konferencji Goldman Sachs Communacopia and Technology wraz z dyrektorem finansowym Mattel Anthonym DiSilvestro Kriz opowiedział o nadchodzących filmach z udziałem Mattel IP, w tym JJ Abramsa gorące koła Film, Film o samochodzie Skydance Matchbox, Film Major Matt Mason z Tomem Hanksem w roli głównej, Polly Pocketopracowany przez Lenę Dunham, z Lily Collins w roli głównej. Barney, W fazie rozwoju z Danielem Kaluuyą i filmem Rock 'Em Sock 'Em Robots z Vinem Dieselem.

Firma zajmująca się grami, która jest także rosnącą ofertą telewizyjną, w tym Hot Wheels: największe wyzwanie W NBC i leksykalny W sprawie Fox powiedział, że nawet w miarę wzrostu liczby projektów Mattel pozostanie w dużej mierze „kapitałem” w swoim podejściu do tego typu partnerstw, woląc być w dużej mierze udziałowcem własności intelektualnej niż większym uczestnikiem.

Jednak Mattel nadal czerpie ogromne korzyści ze swojego sukcesu lalka Barbie Film, który stał się obecnie najbardziej dochodowym filmem 2023 roku, zarobił na całym świecie prawie 1,4 miliarda dolarów. DiSilvestro powiedział, że Mattel ma udział w tym sukcesie jako posiadacz praw i producent, a udział firmy w zyskach rośnie wraz z sukcesem filmu. Dodał, że firma spodziewa się, że w 2023 r. bezpośrednie zaangażowanie w filmy, gry i powiązane produkty konsumenckie zaowocuje łącznymi rachunkami na kwotę ponad 125 milionów dolarów. Istnieją również oczekiwania dotyczące kontynuacji zysków w roku 2024 i latach kolejnych.

READ  Brighton & Hove News » O „Długim serze” z mokrą nogą w Brighton

Pomaga to zrównoważyć część słabości, jakie Mattel dostrzega w sektorze detalicznym, ponieważ sprzedawcy detaliczni borykają się z wysokimi poziomami zapasów i niższymi wydatkami na zabawki. DiSilvestro dodał, że jego zdaniem firma znajduje się obecnie w lepszej sytuacji pod względem poziomu zapasów w obliczu zbliżającego się sezonu świątecznego.

Niezależnie od tego Kriz powiedział, że firma może teraz eksplorować inne sektory, nawet poza branżą filmową, dzięki… lalka Barbie film.

„Reakcja rynku na sukces filmu naprawdę otworzyła przed firmą Mattel nowe możliwości” – powiedział Kriz. „Zmieniło to sposób rozmowy z innymi partnerami, nie tylko z branży filmowej, ale z innych dziedzin, i naprawdę pomogło podkreślić strategię i siłę naszego portfolio”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *