NASA przywraca stare logo „robaka” na potrzeby nadchodzącej misji na Księżyc

Inżynierowie NASA Właśnie skończyłem nakładać przezroczysty top Ukochane logo „robaka”. Na dopalaczach rakietowych Artemida IIco oznacza powrót odważnych czerwonych liter, które lepiej ucieleśniają Narodowe Centrum Administracji Aeronautyki i Przestrzeni Kosmicznej. the Logo robaka Według. wrócił czołgając się przestrzeń-Weź ją Retro Magia nadchodzącej misji księżycowej, która po raz pierwszy od ponad 50 lat zabierze ludzi na Księżyc.

Misja Artemis 2 ma przywrócić ludzi na orbitę Księżyca w 2025 r., natomiast w ramach misji Artemis 3 ludzie powrócą na powierzchnię Księżyca nie później niż w 2026 r. przestrzeń. Jednak załogowa misja Ameryki na Księżyc jest godną uwagi wiadomością PRAWDA Wiadomość jest taka, że ​​logo, które kojarzymy z NASA, nazywa się „The Worm”. szybko! Załóż trochę niegrzeczni chłopcyTak, ponieważ NASA znów się tym zajmuje.

Dopalacze Artemis II otrzymują słynnego „robaka” NASA.

Naprawdę, logo modernistyczne jest najlepszym logo, jakiego agencja kiedykolwiek używała. Posunę się nawet do stwierdzenia, że ​​logo Uncomplicated to jedno z najbardziej ikonicznych logo wszech czasów i najlepiej odzwierciedlające międzyplanetarne ambicje ludzkości. Do dziś nie miałem pojęcia, że ​​nazywa się to logo robaka i pochodzi z lat 70. XX wieku, a zaprojektował go projektant Richard Dunne.

zdjęcie: NASA

Robak powrócił teraz do Artemis II, gdzie będzie ozdobą gry Ogromne rakiety SLS Wzmocnienie i Orion Jednostka załogowa wg NASA:

Sztuka i nauka łączą się, gdy zespoły dodają do strony logo „robaka” NASA SLS (system wystrzeliwania kosmosu) Dopalacze rakiet na paliwo stałe i Statek kosmiczny Orion Konwerter modułów załogi w Centrum Kosmicznym im. Kennedy'ego na Florydzie dla agencji Artemida Drugie zadanie.

the Kreatywne logo Zostało wprowadzone w 1975 roku przez firmę Danne & Blackburn jako nowoczesne logo agencji. W 2020 r. wycofał się z użytku na około 30 lat w celu ograniczonego wykorzystania do określonych zadań i produktów.

NASA Systemy eksploracji naziemnej Główny wykonawca Jacobs rozpoczął 22 stycznia malowanie czerwonego logo na częściach składających się na dwa stałe rakiety wspomagające rakietę księżycową. W tym celu załoga użyła projektora laserowego, aby najpierw zaznaczyć lokalizację logo taśmą, następnie nałożyła dwie warstwy farby i wykończyła kilkoma warstwami przezroczystego podkładu. Każda litera logo robaka ma około 6 stóp i 10 cali wysokości i w sumie rozciąga się na 25 stóp od końca do końca, czyli nieco mniej niż długość jednej z części silnika wspomagającego rakietę.

Logo robaka zastąpiło tzw Logo klopsików.Jest to pierwsze logo używane przez agencję i oryginalne logo niesione przez statek kosmiczny NASA. Jest to kolejny dowód na to, że NASA używa absurdalnego systemu nazewnictwa dla swoich logo, a jego historię szczegółowo opisał: Tydzień projektowania W 2021 r., wkrótce po ponownym pojawieniu się logo robaka po prawie trzydziestoletniej przerwie:

Robak NASA narodził się w wyniku amerykańskiego Federalnego Programu Doskonalenia Projektu – inicjatywy zapoczątkowanej przez ówczesnego prezydenta Richarda Nixona i National Endowment for the Arts (NEA).

W ramach tego programu oceniono i przeprojektowano tożsamość ponad 45 agencji federalnych, w tym Służby Parków Narodowych, Agencji Ochrony Środowiska i Poczty Stanów Zjednoczonych.

[…]

Wydane logo to czerwono-biało-niebieskie insygnia NASA zaprojektowane przez Jamesa Modarelli zaledwie rok po założeniu agencji w 1958 roku.

Blackburn powiedział kiedyś, że logo, pieszczotliwie nazywane „klopsiem”, nie jest w stanie udźwignąć ponownego zainteresowania, jakie NASA zyskała po lądowaniu na Księżycu.

Partner ze studia Blackburn, Dan, dodał do tego, o czym wspomina w wywiadzie Recenzja kreatywna: „Klopsiki były złożone, trudne do odtworzenia i wypełnione wizerunkami Bucka Rogersa – najwyraźniej zrodzone z klasycznego syndromu lotnika, w którym szum i fantazja dominują w logice i rzeczywistości”.

„nasz [proposed] Dodał, że logo jest zupełnie odwrotne: jest czyste, progresywne, czytelne z odległości mili i łatwe do wykorzystania we wszystkich mediach.

[…]

„Cała ich praca to przyszłość i doprowadzenie nas do niej” – powiedział o wyzwaniu, przed którym stanął w filmie dokumentalnym „Blackburn” z 2016 roku, opisując je jako jedno z najtrudniejszych wyzwań, przed którymi stanął w swojej karierze.

Wracając do historii logo, myślę, że wypada podziękować Richardowi Nixonowi za nakłonienie rządu federalnego do zmian stylistycznych, w wyniku których otrzymaliśmy logo robaka, który wkrótce powróci w kosmos i zwiastuje nasz powrót na Księżyc.

Obrazek do artykułu zatytułowanego NASA ożywia robaka retro jako logo nadchodzącej misji na Księżyc

zdjęcie: NASA

READ  Astronomowie właśnie odkryli sygnał radiowy mający 8 miliardów lat

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *