Prezes Helldivers 2 jest niezwykle rozczarowany zachowaniem twórców

Wgraj nowy patch Piekielni nurkowie 2 6 marca, co niestety nie zostało dobrze przyjęte przez społeczność gry. Na serwerach Discord i w postach na Reddicie ludzie kłócili się z pracownikami Arrowhead Game Studios na temat zmian wprowadzonych w strzelance trzecioosobowej na żywo oraz komentarzy niektórych twórców w odpowiedzi na otrzymaną krytykę. Teraz dyrektor generalny Johan Bilstedt skomentował „straszne” zachowanie swojego zespołu.

Piekielni nurkowie 2pierwsza aktualizacja, Łatka 01.000.100, przyniósł wiele zmian, które zasadniczo zmieniły charakter gry. Pojawiły się nowo wprowadzone katastrofalne zjawiska pogodowe, takie jak ogniste tornada i deszcze meteorytów, z którymi musisz się uporać wraz ze zwykłymi robakami i robotami czekającymi, aby cię zmiażdżyć i wypluć. Osłabiło to także dużą liczbę broni, jednocześnie ulepszając kilka innych, ale dla niektórych osób wady przeważały nad pozytywami, z których wielu zainteresowało się grą na Discordzie i subreddit, aby złożyć skargę O zmianach.

tak jak PCGamer wspomnianyoficjalny Piekielni nurkowie 2 Kanały przeznaczone dla członków społeczności zostały ostatnio zalane graczami przeciągającymi programistów w imię tego, co jest postrzegane Niezrównoważona aktualizacja. Zdaniem społeczeństwa, Piekielni nurkowie 2 stają się trudniejsze, natomiast strategie optymalne, takie jak „meta” Pliki do pobrania W przypadku działa szynowego OP, w wyniku łatki, stało się ono słabsze. Zrobiło się tak źle, że niektórzy programiści ze studia Arrowhead Game Studios zaczęli reagować na krytykę Snark i sarkazm, robiąc zrzut ekranu komentarzy i udostępniając je na subreddicie. Jedna z nich powiedziała: „Bardzo mnie bawi ten facet, który widzi, jak płaczecie”. Piekielni nurkowie 2 rozwój w niezgodzie, Według redditora Curious_Influence185. „Ludzie wciąż czyszczą Helldive, więc nie jestem pewien, co tu powiedzieć”. powiedział animator Arrowhead Games Studios, Fredrik Eriksson. „Ale przychodzi mi na myśl „kwestia umiejętności”. Było wystarczająco dużo takich wypowiedzi, a prezes firmy i dyrektor kreatywny Johan Bilstedt dodał, że komentarze nie odzwierciedlają etosu studia:

Hej! Dziękuję za poruszenie tej kwestii, z punktu widzenia studia nie taki był zamysł. Ale ponieważ jestem dużym subskrybentem Communication Studio, oznacza to, że zachęcam programistów do współpracy ze społecznością. Jednak naraża to nas również na ryzyko nieporozumień lub gorących kłótni, nad czym aktywnie dyskutujemy wewnętrznie w studiu, a co należy poprawić. Chociaż rozumiem, że odbija się to na studiu jako całości, nie jest naszą intencją takie zachowanie z naszej strony. Chcemy mieć pewność, że wszyscy będziecie się jak najlepiej bawić w tej grze i w tej społeczności. Jeśli chodzi o przywrócenie równowagi i otaczających ją opinii, aktywnie czytamy jak najwięcej i bierzemy pod uwagę to, co się mówi, gdy omawiamy sprawy wewnętrznie. Obecnie gorącym tematem są opinie graczy, ich reakcja na zmiany balansu oraz ogólne wrażenia z gry.

W odpowiedzi redaktorowi Pilestedt stwierdził, że komentarze niektórych twórców Arrowhead Games Studios były „StrasznyJest „bardzo rozczarowany” okazanym zachowaniem. Odpowiedz Inny redaktorBillstedt powiedział, że studio nauczy swoich pracowników bycia trochę milszym.

READ  Hurra! Universal Studios Hollywood dostanie własne uniwersum Super Nintendo

„Wiemy o tym i podjęliśmy wewnętrzne kroki, aby edukować naszych programistów, jak reprezentować organizację”. – stwierdził Billstedt. „To nie jest przesłanie, za którym stoi studio. Zawsze pracujemy nad tym, aby doświadczenie i społeczność były jak najbardziej przyjemne. Bierzemy pod uwagę Wasze opinie i na ich podstawie ulepszamy. Dziękuję bardzo, kochanie ❤️”

Ericssona Przeprosił za swoje manieryMówiąc, że „posunął się trochę za daleko z trollowaniem” i poczuł, że musi potwierdzić sposób, w jaki fani postrzegali jego wypowiedzi.

„Przykro mi, jeśli ludzie poczuli się urażeni [sic] Dlatego też, jak zauważyło wiele osób, nie będę już zajmował się wspólnotą; „Mamy zespół ds. społeczności, który musi sobie z tym poradzić” – powiedział Erickson. „Myślałem, że będę się dobrze bawić z graczami, ale zdaję sobie sprawę, że jako programista znajduję się w niesprawiedliwej sytuacji.

Kotaku Skontaktowałem się z Arrowhead Game Studios z prośbą o komentarz.

Piekielni nurkowie 2 On był Przytłaczający sukces Dla drużyny. pomimo Występują pewne problemy z serwerem Po masowej premierze, która miała miejsce 8 lutego, strzelanka trzecioosobowa zmierza obecnie w kierunku wielu aktualizacji Nowe wyposażenie I Mechanizmy W niedalekiej przyszłości. To chyba dobry moment, żeby zanurzyć się w piekle.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *