Program opłat za zatory w Nowym Jorku znosi ostateczny federalny zakaz

Eksperci twierdzą, że plan sprawi, że poruszanie się po Nowym Jorku będzie bardziej sprawiedliwe: pobierałby opłaty od kierowców, których przynajmniej teoretycznie na to stać, jednocześnie pomagając tym, którzy tego nie robią, ponieważ byliby mniej zależni od transportu zbiorowego. Dochód.

Plan jest realizowany pomimo ostrego sprzeciwu ze strony taksówkarzy, firm oferujących wspólne przejazdy i mieszkańców przedmieść, którzy nie chcą płacić za jazdę po Manhattanie.

Najgłośniejsze oburzenie podniosło się ze strony przywódców z New Jersey, którzy zagrozili podjęciem kroków prawnych w sprawie opłat za zatory komunikacyjne jako dowód wojny granicznej. powiedział Janno Lieber, prezes MTA W wywiadzie dla CBS Nowy Jork Na początku tego miesiąca komisja zbadała zwolnienie kierowców, którzy już uiścili opłaty drogowe podczas przekraczania tuneli Holland lub Lincoln z New Jersey. Ale nie kupił tego pomysłu.

Stanowe Zgromadzenie Ogólne, kontrolowane przez Demokratów, uchwaliło tzw Zostań w Jersey Ustawa przewiduje dotacje dla firm, aby umożliwić pracownikom pracę z domów w New Jersey. Demokratyczny gubernator stanu Philip D. Murphy zaczął Kampania billboardowa Krytyka planu. W poniedziałek p. Biuro Murphy’ego poinformowało, że zatrudniło Randy’ego Mastro, prawnika znanego ze swojej agresywnej taktyki, aby „zbadał wszystkie opcje prawne” w celu zwalczania opłat.

Senator Robert Menendez i przedstawiciele Josh Gottheimer i Bill Bascrell Jr., wszyscy Demokraci z New Jersey, powiedzieli w poniedziałkowym oświadczeniu, że są „oburzeni” akcją federalną i oskarżyli urzędników o nieprzeprowadzenie pełnego przeglądu wpływu na środowisko. programu w ich stanie lub jego wpływu na społeczności o niskich dochodach.

„To nic innego jak wyłudzanie pieniędzy w celu sfinansowania MTA” – czytamy w raporcie.

Inni krytycy to taksówkarze oraz kierowcy Lyft i Uber, którzy twierdzą, że badania MTA wskazują, że opłaty za przejazd mogą spowodować podwyżki opłat, które mogą zmniejszyć popyt na taksówki i przejazdy do wynajęcia nawet o 17 procent.

READ  2022 Tabela Liderów Wyzwania Charlesa Schwaba: Świat nr 1 Scotty Scheffler przejmuje kontrolę po rundzie 3

W zeszłym tygodniu grupa taksówkarzy i kierowców wypożyczalni samochodów o nazwie Ms. Zorganizowali protest przed biurem Hochula i wysłali list z żądaniem zwolnienia z punktów poboru opłat.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *