Projektant postaci Devil May Cry Magnum Opus z Final Fantasy XVI

Ryota Suzuki jest dyrektorem bitewnym w Final Fantasy XVI, ale zanim dołączył do Square Enix, spędził ponad dwie dekady pracując nad imponującymi grami akcji dla firmy Capcom, takimi jak Devil May Cry 5, Dragon’s Dogma i Monster Hunter: World.

Suzuki mówi, że kolejnym ważnym wpisem w wieloletniej serii Final Fantasy jest jego przełomowe dzieło, zapowiadające wiadomość na żywo: „Naprawdę uważam, że ta gra jest moim arcydziełem”.

Suzuki mówi dalej, że ma nadzieję, że „ci, którzy nigdy nie grali w grę akcji, mogą spróbować Final Fantasy XVI. Mam nadzieję, że ta gra da ci szansę doświadczenia słodyczy, jaką może przynieść gra akcji”.

To jest dokładnie to, co chcielibyśmy usłyszeć od szefa gry, ponieważ hype na grę osiąga szczyt zaledwie kilka dni po jej wydaniu. Niecierpliwie wyczekiwana gra RPG akcji zadebiutuje 11 czerwca i najwyraźniej będzie wymagać jednego dnia.

READ  Fani Forza Motorsport uznają „fenomenalny” tryb wieloosobowy za najlepszy w historii

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *