Promocja Taylor Swift „Sunday Night Football” – obejrzyj – ostateczny termin

Podbiwszy świat muzyki i wkrótce podbijając świat kina oraz udowadniając, że jest jedną z najpotężniejszych sił gospodarczych i kulturowych swojej epoki, Taylor Swift pożycza część swojej mocy gwiazd NFL i NBC.

Ścieżkę dźwiękową do nowej piosenki stanowi piosenka Swift z 2014 roku „Welcome to New York”. Promocja ligi i sieci właśnie spadła dziś rano. Marzenie marketera, 30-sekundowy klip zatytułowany „Taylor Made for Sunday Night” jest wypełniony scenami z obecnym chłopakiem Swift i zawodnikiem Kansas City Chiefs Travisem Kelcem, a także zatłoczonymi boiskami i wślizgami – jak widać:

Podobnie jak odegrała znaczącą rolę w zwycięstwie Kelce i Chicago Bears 41:10 przez Chiefs 24 września, oczekuje się, że Swift weźmie udział w rozgrywanym w najbliższy weekend meczu w Big Apple pomiędzy gospodarzami New York Jets a Kansas City. Modląc się o ustanie deszczu, który zalał część Nowego Jorku, stacja NBC bez wątpienia miała nadzieję, że w zeszłym tygodniu oglądalność stacji Fox gwałtownie wzrośnie, więc należy się spodziewać, że przez cały mecz kamery będą często pokazywać Swift i jej zaskoczoną, dobrze wypolerowaną twarz.

the Snf Promocja nastąpiła po tym, jak Swift odrzuciła prośbę Fox Sports, należącej do Murdocha, o wykorzystanie jej muzyki w relacji NFL z 24 września. „Od razu wiedzieliśmy, że ta transmisja nie będzie dotyczyła relacji z meczu, a bardziej wszelkich zdjęć, które zrobiliśmy obecnemu gwiazdorowi popu” – napisał w Internecie na początku tego tygodnia starszy producent Fox NFL, Richie Ziontz, o pogłoskach o występie Swifta na Chiefs. . /gra w niedźwiedzie.

„Na początku tygodnia, wśród potoku plotek, nasz współproducent Rich Gross poprosił o pozwolenie na wykorzystanie części muzyki Swifta” – dodał. „Nie ma szans. Według działu muzycznego FOX wytwórnia płytowa i wydawnictwo Swift odrzuciły naszą prośbę „w związku ze spekulacjami na temat jej życia prywatnego/osobistego/randkowego”.

READ  Pierwszy film córki Shah Rukha już jest

Oczywiście nikt nie wie, jak promować nowy produkt jak Taylor Swift, rażąco czy nie. To znaczy, wielokrotna zdobywczyni nagrody Grammy nie jest pierwszą kobietą, której dwa albumy uzyskały status diamentu (2008). nieustraszony) i piosenkę („Shake It Off”) za darmo

Choć piosenkarka przynosi korzyści ligom NFL i NBC, nie myślcie ani przez chwilę, że Swift nie jest tak chętna do przyciągnięcia uwagi fanów piłki nożnej i ich rodzin, jak ona. Taylor Swift: Trasa przez wieki Film z koncertu pojawi się w 7500 kinach na całym świecie 13 października. W związku ze zbliżającą się niezwykle udaną trasą koncertową Swifta dystrybucja AMC Wieczność Wygląda na to, że film może zarobić imponujące 100 milionów dolarów na otwarciu.

Albo, jak śpiewa Swift w „Welcome to New York”: „Światła są tak jasne, ale nigdy mnie nie oślepiają”.

Do zobaczenia w niedzielne Swifties.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *