Przewoźnicy nie będą zamykać pracowników, negocjatorzy spotykają się z ministrem pracy

Negocjatorzy transportu kolejowego i związki zawodowe spotkali się w środę w biurze sekretarza pracy Marty’ego Walsha, gdy obie strony próbowały wynegocjować umowę przed terminem piątkowego strajku.

Spotkanie rozpoczęło się tuż po godzinie 9 rano ET. Rzecznik Departamentu Pracy powiedział, że rozmowy trwały do ​​południa. „Strony negocjują w dobrej wierze i zobowiązały się do pozostania przy stole dzisiaj” – powiedział przedstawiciel.

Amerykańskie Stowarzyszenie Kolei powiedziało CNBC, że koleje ze swojej strony „nie planują zamknąć pracowników w piątek, jeśli negocjacje nie zakończą się pomyślnie”.

Dennis Pierce, główny negocjator związku, powiedział, że członkowie ostrzegają, że 10% siły roboczej może odejść, jeśli problemy nie zostaną rozwiązane przed upływem terminu. Polisy dotyczące czasu choroby i jakości życia były Największy sporny punkt zostawać.

„Nasza sugestia, aby nie płacić zwolnień lekarskich, nie kosztuje ich żadnych pieniędzy. To coś, z czym mogą sobie poradzić. Nie szkodzi to ich modelowi biznesowemu” – powiedział Pierce, prezes Brotherhood of Train Engineers and Training (BLT). „Koleje powinny zacząć traktować pracowników jak ludzi, zamiast narzucać te zasady, które tylko wypierają ludzi z branży”.

Osiem z 12 związków kolejowych zawarło wstępne umowy z firmami na początku tego tygodnia, ale dwa z największych związków, BLET i SMART Transportation Division, nadal rozmawiają z przewoźnikami. Te dwie grupy stanowią około połowy związkowych pracowników kolei. Wcześniej w środę najmłodszy związek, Międzynarodowe Stowarzyszenie Maszynistów i Pracowników Lotnictwa i Kosmosu Zagłosuj przeciwko umowie.

Okres karencji, który umożliwił obu stronom kontynuowanie negocjacji, kończy się o północy w piątek, co oznacza, że ​​strajk może nastąpić we wczesnych godzinach porannych. W oczekiwaniu na strajk koleje już zaczęły przekierowywać towary.

Przyjdź i podziel się Walsh Administracja Bidena Przygotowuję się do zaprzestania pracy. Strajk, który może wpłynąć na około 60 000 pracowników i zakłócić działanie ponad 7 000 pociągów, może kosztować amerykańską gospodarkę ponad 2 miliardy dolarów dziennie.

READ  Apple przestaje „myśleć inaczej” i dołącza do stada AI: „Poranny brief”.

W e-mailu do członków Narodowe Stowarzyszenie Brokerów Celnych Ameryki podało harmonogram zamknięć. CNBC sporządziło listę niektórych zmian w kolei przed terminem:

  • Środa: BNSF własnością Berkshire HathawayPrzestań przenosić urządzenia chłodnicze do obiektów wewnętrznych
  • Środa: Southern Norfolk przestaje otrzymywać eksport
  • Czwartek: CN przestaje otrzymywać eksport

Południowe Norfolk Inne linie kolejowe zwiększają transport w oczekiwaniu na trafienie w transport materiałów niebezpiecznych, takich jak chlor i etanol. Ta wysyłka ma pierwszeństwo przed wysyłką łączoną.

Ale NS powiedział CNBC, że zmienił niektóre plany, aby pomieścić więcej regularnych przesyłek.

„Nadal oferujemy klientom jak największą elastyczność tak długo, jak to możliwe” – powiedział w środę CNBC rzecznik kolei. „Wydłużyliśmy czas przyjmowania ciężarówek przewożących kontenery do naszych stacji naziemnych do godziny 17:00”.

Początkowo NS zamierzało zaprzestać przyjmowania kontenerów we wtorek.

Według CNBC powrót do zdrowia po zakłóceniach spowodowanych strajkiem może potrwać tygodnie, jeśli nie miesiące.

Dostawa dużych transformatorów przesyłowych i dystrybucyjnych, turbin na gaz ziemny i generatorów mocy, a także technologii odnawialnych, takich jak sekcje i łopaty wież wiatrowych, zależy od systemów kolei w USA, powiedział Marco Buesler, dyrektor operacyjny UTC Overseas. „Crużące opóźnienia” w dostawach.

„Przenoszenie takich ładunków zajmuje miesiące planowania kolei i zasobów inżynieryjnych w celu zidentyfikowania dostępnych specjalistycznych zasobów kolejowych z odpowiednim rozstawem osi i wysokością pokładu, aby uzyskać prześwit kolejowy” – powiedział Boesler.

Pozostaje największy sporny punkt w kluczowych rozmowach na temat kontraktów między amerykańskimi kolejami a związkami zawodowymi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *