Szef Xbox odniósł się do zamknięcia studia Bethesda, twierdząc, że chodzi o utrzymanie długoterminowej kondycji firmy

Na początku tego tygodnia Xbox zamknął cztery studia Bethesda, w tym dewelopera Redfall Arkane Austin i Tango Gameworks, zespół odpowiedzialny za zeszłoroczną grę Hi-Fi Rush. Chociaż każde z czterech dotkniętych studiów, w tym twórca Mighty Doom Alpha Dog Games i studio wsparcia Bethesda Roundhouse Games, wydało oświadczenie w sprawie zamknięć, Xbox milczał.

Jednak po czterech dniach Bloomberga Dina Bass przeprowadziła wywiad z prezes Xbox Sarah Bond i zapytała ją o zamknięcie Bethesdy, co Bond określił jako chęć utrzymania długoterminowej dobrej kondycji biznesu Xbox, nawet w trudnych okresach przejściowych.

Oto wypowiedź Bonda:

„Podejmowanie takich decyzji jest zawsze bardzo trudne. Wrócę do tego, co mówiłem o branży i kiedy patrzymy na te podstawowe trendy, czujemy głęboką odpowiedzialność za zapewnienie, że tworzone przez nas gry, sprzęt, który budujemy i świadczone przez nas usługi są dostępne w tych momentach, nawet gdy branża nie rozwija się w okresie przejściowym, a wiadomości, które ogłosiliśmy na początku tego tygodnia, są tego wynikiem i naszym zaangażowaniem w zapewnienie, że biznes jest zdrowy na dłuższą metę.

„Jednakże nasze zaangażowanie w posiadanie własnych studiów i współpracę z partnerami nad dużymi i małymi grami – jesteśmy platformą, na której możesz grać [Grand Theft Auto], ale możesz też zagrać w Palworld, możesz zagrać w Call of Duty lub możesz zagrać w Pentiment i to się nie zmienia. Szczerze mówiąc, nasze zaangażowanie w Bethesdę i rolę, jaką odgrywa, jest częścią Xbox i wszystkiego, co robimy.

„To było naprawdę fajne. Nie wiem, czy miałeś okazję to sprawdzić. Program telewizyjny Fallout był na Amazonie i wspaniale było widzieć, jak ludzie zakochują się w tym uniwersum, ale także w tym, co zrobiono z grami siebie i ludzi, którzy wracają i odkrywają wszystko w nich.” Jest jeszcze kilka innych wspaniałych rzeczy, które wyjdą z naszych studiów w tym roku, aby je sprawdzić, ale na razie my i nasze zespoły skupiamy się na ludziach, których to dotyczy, i robimy wszystko, co w naszej mocy. mogą pomóc im przetrwać tę trudną zmianę.

READ  Apple wprowadza nowy Apple Pencil, dodając do oferty więcej wartości i opcji

Następnie Bass konkretnie zapytał Bonda o zamknięcie Tango Gameworks po Hi-Fi Rush, za pośrednictwem którego Wskaźniki akceptowane przez XboxTo był ogromny sukces. Odpowiedź Bonda była tutaj mniej jasna – możesz ją przeczytać w całości poniżej:

„Jedną z rzeczy, które naprawdę kocham w branży gier, jest to, że jest to kreatywna forma sztuki, a to oznacza, że ​​status i sukcesy każdej gry i studia są również naprawdę wyjątkowe Przyglądamy się każdemu studiu, każdemu „zespołowi odpowiedzialnemu za tworzenie gier, bierzemy pod uwagę różne czynniki, gdy musimy podejmować decyzje i dokonywać takich kompromisów, ale wszystko sprowadza się do naszego długoterminowego zaangażowania w gry, które tworzymy. markę, sprzęt, który budujemy, usługi i upewnianie się, że jesteśmy w stanie spełnić te obietnice”.

Chociaż to wspaniale, że Bond zajmuje się przestojami w Xbox, nadal brakuje mu przejrzystości, jakiej można oczekiwać od jednej z największych firm w branży gier. Ani Microsoft, ani Xbox, w tym dyrektor generalny Microsoft Gaming Phil Spencer, nie odnieśli się później oficjalnie do zwolnień i zamknięć.

Aby uzyskać więcej informacji, przeczytaj o tym, jak Redfall otrzyma w tym miesiącu dużą aktualizację dotyczącą rozgrywki offline, zanim Xbox zamknie Arkane Austin, a następnie przeczytaj o tym, jak Xbox podobno rozważa wprowadzenie gry Senua’s Saga: Hellblade II na PlayStation 5. Następnie zapoznaj się z artykułem A więc ta historia o nadchodzących redukcjach etatów w Xbox, a następnie przeczytaj, jak firma omawiała umieszczenie Call of Duty w usłudze Xbox Game Pass w połączeniu z podwyżką cen.


Co sądzisz o odpowiedziach Bonda? Daj nam znać w komentarzach poniżej!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *