Tam, gdzie zakaz TikToka zaszkodzi wielu użytkownikom – uderzy w ich portfel

To zależy od Deliane Barros Zbliża się głosowanie Senatu Ustawa zakazałaby TikTok w USA, chyba że oddzieli się od spółki-matki ByteDance z siedzibą w Pekinie.

41-letni trener finansów osobistych i finansów zbudował od podstaw firmę doradztwa finansowego. Popularna aplikacja społecznościowa TikTok została zablokowana Do 30% jego biznesu może zostać zniszczone w ciągu jednej nocy.

Barrows, która na TikToku używa pseudonimu @delyannethemoneycoach, nie jest pewna, czy prowadziłaby dziś własną firmę, gdyby nie chińska aplikacja, której na mocy proponowanego prawa groziłby zakaz. Przejęty przez Radę W środę uchwalono ustawę.

„Założyłem firmę w styczniu 2020 r. i całkowicie zaangażowałem się w TikTok” – Barrows powiedział CBS MoneyWatch. „Wiele moich treści zaczęło rozprzestrzeniać się wirusowo, co napędzało mój biznes. Na początku stanowiło to integralną część mojego rozwoju”.

TikTok nie płaci Barros bezpośrednio, ale zamiast tego 20–30% jej klientów znajduje ją i ostatecznie kupuje oferowany przez nią kurs inwestycyjny. Pozostali klienci szukają jego usług za pośrednictwem innych aplikacji w mediach społecznościowych, wyszukiwarek internetowych i poczty pantoflowej. Zarabia również na postach sponsorowanych przez markę na platformach mediów społecznościowych, w tym TikTok.

„W wyniku zakazu stracę większość biznesu. Na pewno wygram” – powiedział.


Eksperci rozważają możliwe konsekwencje dla użytkowników, jeśli Senat zakazuje TikTok w USA

Barrows nie jest sam. Wielu ze 170 milionów aktywnych użytkowników TikToka w USA miesięcznie korzysta z aplikacji w celu generowania dodatkowego i pierwotnego dochodu. Korzysta z nich także siedem milionów małych firm, które według kolektywu wykorzystują tę platformę do napędzania wzrostu Raport Opublikowano w środę z Oxford Economics i TikTok.

Z raportu wynika, że ​​39% małych firm twierdzi, że dostęp do TikTok ma kluczowe znaczenie dla istnienia ich firm, a kolejne 39% twierdzi, że aplikacja TikTok umożliwiła im generowanie dodatkowego lub głównego dochodu w drodze działalności. Sześćdziesiąt dziewięć procent małych firm twierdzi, że TikTok zwiększył sprzedaż w ciągu ostatniego roku.

Tori Dunlop, założycielka platformy poświęconej pieniądzom i karierze, której pierwsze 100 tys. dolarów stwierdziła, że ​​TikTok ma „absolutnie fundamentalne znaczenie” dla rozwoju jej firmy, podpisała kontrakt na książkę i uruchomiła podcast. Jego wirusowe filmy pomogły mu zgromadzić 2,4 miliona obserwujących na TikTok w ciągu czterech lat. Jego popularność na platformie doprowadziła do lukratywnych partnerstw z markami i nowych klientów na jego usługi coachingowe.

„TikTok znajduje się na szczycie ścieżki klienta. Dzięki temu ludzie nas znajdują” – powiedział Dunlop CBS MoneyWatch.

„Niesamowicie niesprawiedliwe”

Dla twórców, którzy w całości lub w części zarabiają na TikToku, powiedziała Sophie Beren, założycielka i dyrektor generalna The Conversationalist, platformy edukacyjnej, która umożliwia młodym ludziom tworzenie konwersacji i społeczności.

„Żyjemy w świecie, w którym nie mogą mieć tradycyjnej ścieżki uzyskiwania dochodu, ponieważ borykają się z potencjalną barierą. Tradycyjna ścieżka dla młodych ludzi nie gwarantuje sukcesu gospodarczego ani stabilności” – Beran powiedział CBS MoneyWatch. .

Możliwość odebrania dochodów społeczności kreatywnej jest „niezwykle niesprawiedliwa” – stwierdził.


Otwiera oczy: Izba przyjęła ustawę zakazującą TikTok

Tiffany Yu, założycielka Diversability, grupy rzeczników non-profit i działacza społecznego na rzecz osób niepełnosprawnych, obawia się, jakie potencjalne zakłócenia mogą oznaczać dla jej firmy oraz osób, którym ona służy i którym służy.

Grupa wsparcia Yu sprzedaje członkostwo i zarabia na sponsoringu korporacyjnym. Przypisuje TikTokowi wystarczający wzrost zasięgu, aby zapewnić partnerstwa z dużymi markami, w tym umowy z Hiltonem i Dove. Kontrakty pozyskane poprzez TikTok stanowią ponad 50% przychodów Diversity.

W przypadku Yu na początku prowadzenia Diversified wynajmowanie części mieszkania i sprzedaż używanych mebli uniemożliwiały jej powrót do korzeni bootstrappingu.

„Wolałbym tam nie wracać, ale jeśli będziemy musieli to zrobić, zrobimy to” – powiedział.

Dywersyfikacja jest bezpieczniejsza niż poleganie na jednej platformie

Barrows, trener finansów, powiedział, że chociaż zakaz TikToka może zaszkodzić jego biznesowi, nie zniszczy go. To dlatego, że nigdy nie pozwoliła, aby jej biznes całkowicie zależał od jednej platformy.

„Jak w przypadku każdej firmy trzeba dywersyfikować działalność, a ja korzystam z Instagrama, Threads i wszystkich innych platform” – powiedział.

Uważa jednak, że TikTok oferuje wyraźną przewagę osobom takim jak on, ponieważ jego algorytm jest skuteczniejszy w dostarczaniu widzom dostosowanych treści, z którymi mogą się zaangażować.

Jest jednak gotowy zablokować Tiktok i każdą inną platformę mediów społecznościowych.

„Korzystam z innych witryn, ale tworzę też własną listę e-mailową” – powiedział. „Mam pewność, że moja firma będzie się nadal rozwijać i prosperować. Jeśli TikTok zostanie zamknięty, odczuję nieuniknione skutki, ale nie jest to coś, co zniszczy mój biznes”.

READ  Omigron jest tak samo poważny, jak poprzednie warianty Govt, stwierdzono w większym badaniu

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *