Tesla wycofuje 120 000 samochodów w Stanach Zjednoczonych, ale jest to kolejna aktualizacja oprogramowania

Tesla wycofała kolejne 120 000 pojazdów elektrycznych w USA, ale rozwiązaniem jest kolejna bezprzewodowa aktualizacja oprogramowania.

W społeczności Tesli toczy się wiele debat na temat tego, czy sprawiedliwe jest nazywanie tych problemów „wycofaniem”, ponieważ słowo to ogólnie odnosi się do konieczności fizycznego wycofania samochodu do producenta lub centrum serwisowego w celu usunięcia problemu, a w przypadku Tesli: często tak się dzieje. Poprzez bezprzewodową aktualizację oprogramowania.

Media często skupiają się na konieczności „wycofania” przez Teslę dużej liczby pojazdów, nie podkreślając, że wycofanie zostało już naprawione poprzez aktualizację oprogramowania, zanim oni sami lub właściciele dowiedzieli się o tym.

To kolejny przykład.

Dzisiaj zobaczysz wiele nagłówków o konieczności wycofania przez Teslę 120 000 samochodów.

Oto problem zgodnie z zawiadomieniem o usterce NHTSA:

Tesla, Inc. wspomina (Tesla) Niektóre modele S i modele S z lat 2021-2023 Drzwi kabiny można otworzyć podczas wypadku. W związku z tym pojazdy te nie spełniają wymogów federalnej normy bezpieczeństwa pojazdów silnikowych nr 214 „Ochrona przed uderzeniami bocznymi”.

Problem jest dość poważny, ponieważ może prowadzić do potencjalnego otwarcia i otwarcia niezablokowanych drzwi podczas kolizji, co, jak podkreśla Tesla, „może zwiększyć ryzyko obrażeń”.

Ale naprawa odbywa się poprzez bezprzewodową aktualizację oprogramowania:

Tesla udostępniła bezpłatną aktualizację swojego oprogramowania drogą bezprzewodową (OTA). Oczekuje się, że pisma z powiadomieniami do wynajmujących zostaną wysłane pocztą do 17 lutego 2024 r.

Wycofanie dotyczy 120 423 Modelu S i Modelu

FTC: Używamy automatycznych linków partnerskich, aby zarabiać. więcej.

READ  „Stany Zjednoczone znajdują się na niezrównoważonej ścieżce fiskalnej”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *