Użytkownicy nowicjuszy Wii U i 3DS nie mogą już łączyć się z Internetem w grach

Gdy zbliżała się data zaprzestania świadczenia usług online dla Wii U i 3DS, odkryto, że nowi użytkownicy nie mogą już łączyć się online z żadnymi grami na Wii U i 3DS. Udawanie Podzieliłem się swoimi odkryciami w najnowszym poście na blogu.

Wygląda na to, że zmiana została wprowadzona w tym miesiącu. Ponieważ jest to problem po stronie serwera, nie ma żadnego rozwiązania.

Pretendo opublikowało następującą informację dotyczącą tego, dlaczego funkcjonalności online Wii U i 3DS nie mogą być udostępnione nowym użytkownikom:

W przypadku 3DS konsola rejestruje nowe konto NEX na serwerze partnerskim raz podczas procesu konfiguracji konsoli. W normalnych okolicznościach każdy 3DS będzie miał tylko jedno konto na raz (chociaż nie zawsze jest to prawdą, ale nie ma to znaczenia). Właśnie dlatego identyfikator NNID nie jest wymagany do grania w większość gier online na 3DS, ponieważ gry wykorzystują Twoje konto NEX do logowania się na wszystkich serwerach gier. Z tego powodu nowe konto NEX nie zostanie nigdy ponownie utworzone, chyba że stare konto zostanie usunięte za pomocą CFW lub przywrócenia ustawień fabrycznych konsoli.

Na Wii U nowe konto NEX jest tworzone automatycznie po zarejestrowaniu NNID i konto NEX jest z nim powiązane. Następnie konsola powiadamia serwer znajomych o nowym koncie NEX, podobnie jak w przypadku 3DS. Pomimo używania identyfikatorów NNID, Wii U używa również tych kont NEX do łączenia się z Internetem we wszystkich grach.

Po utworzeniu konta NEX serwer Friends synchronizuje to konto ze wszystkimi innymi serwerami gier w Nintendo Network. Dzieje się tak za sprawą wspomnianego wcześniej systemu obliczeniowego dostarczonego przez Rendez-Vous. Ponieważ każda gra ma swój własny serwer, a w Rendez-Vous brakuje koncepcji ujednoliconego systemu kont, każdy serwer gry ma swój własny wewnętrzny system kont, który jest zsynchronizowany z innymi grami. W rzeczywistości możliwe jest tworzenie kont na innych serwerach poza serwerem znajomych, jeśli używasz klienta modowego, a tych kont będzie można używać w innych grach.

Zasadniczo problem wynika z tego, że proces synchronizacji nie jest już aktywny. Użytkownicy zobaczą po prostu błąd 106-0303 na Wii U i błąd 006-0303 na 3DS.

READ  Opuszczony i zniszczony dom Dustina Diamonda wreszcie sprzedany po 2 latach

W związku z powyższym niektórzy gracze Super Mario Maker zaczęli w tym miesiącu napotykać błąd 106-0502 podczas gry online. Pretendo uważa, że ​​Nintendo „próbuje zmniejszyć liczbę serwerów działających w jednej grze, aby zaoszczędzić koszty w miarę zbliżania się daty zamknięcia”, ale „najprawdopodobniej popełniło błąd w rzekomym systemie równoważenia obciążenia, nie usuwając z puli tych już martwych serwerów”. dostępnych tytułów. Nic nie wskazuje na to, że został naprawiony.

Nintendo Ogłaszać W październiku wsparcie online dla wszystkich użytkowników Wii U i 3DS zostanie zakończone w kwietniu 2024 r., choć czekamy na konkretną datę. Jednocześnie oba sklepy internetowe dla tych systemów Zamknięto je na początku tego roku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *