W ramach ostatniej aktualizacji Elon Musk usuwa nagłówki linków do wiadomości na Twitterze | X (dawniej Twitter)

Platforma mediów społecznościowych X, wcześniej znana jako Twitter, przygotowuje się do zmiany sposobu wyświetlania linków do wiadomości na platformie. Jest to ostatnia zmiana podjęta przez właściciela Elona Muska, która wpłynie na wydawców wiadomości w witrynie.

Wiadomość została po raz pierwszy ogłoszona przez „Fortune” w poniedziałek i potwierdzona na stronie na Facebooku Post autorstwa Miska Później tego samego dnia: „To pochodzi bezpośrednio ode mnie. To znacznie poprawi estetykę.” [sic]Napisał: Platforma nie będzie już wyświetlać nagłówków i innego tekstu z linków do wiadomości, a wyświetlać będzie tylko główny obraz, ograniczając możliwość zobaczenia przez użytkownika treści przed kliknięciem.

Obecnie linki do wiadomości pojawiają się na osi czasu użytkowników w postaci „kart” wraz z obrazem, tytułem źródłowym i krótkim tytułem. Taki pakiet pomaga w przyciąganiu kliknięć i pomaga wydawcom w pozyskiwaniu czytelników.

Posunięcie to może być próbą nakłonienia ludzi do zapisania się do usługi premium X. W przypadku skróconych linków użytkownicy mogą ulec pokusie dodania większej ilości tekstu do swoich postów. Usługa premium pozwala na pojedynczy post o długości do 25 000 znaków.

Nie jest od razu jasne, jak wpłynie to na reklamodawców na platformie, która według Muska w lipcu ma 540 milionów użytkowników miesięcznie.

Dzięki tym zmianom Musk promuje X jako platformę bardziej przyjazną twórcom. Subskrybenci premium mogą teraz publikować dłuższe filmy, wyświetlać swoje posty wyżej, a także uzyskiwać procent ze sprzedaży reklam.

Od czasu przejęcia firmy jako właściciela w październiku 2022 r. Musk dokonał szeregu nagłych zmian na Twitterze, a wiele z nich miało negatywny wpływ na media informacyjne, które stanowią dużą część jego użytkowników. Miliarder zawiesił dziennikarzy w platformie, usunął weryfikację kilku osobistości mediów i próbował rozpocząć własne działania dziennikarskie w ramach projektu o nazwie Twitter Profiles, w ramach którego namawia dziennikarzy do publikowania „dochodzeń” bezpośrednio na platformie.

READ  Ropa rośnie, ponieważ Chiny rozważają złagodzenie ograniczeń COVID

„Jeśli jesteś dziennikarzem, który chce większej swobody pisania i wyższych dochodów, publikuj bezpośrednio na tej platformie!” Opublikowano w tym tygodniu. Po przejęciu platformy znanej wcześniej jako Twitter Musk w dużej mierze rozwiązał dział public relations i przestał odpowiadać na prośby mediów kierowane przez dziennikarzy. Wcześniej na prośby o komentarz odpowiadano emoji kupy. Gdy we wtorek poproszono go o komentarz, X odpowiedział automatycznie.

Pomiń poprzednią promocję w formie newslettera

Reuters wniósł swój wkład w powstanie tego raportu

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *