Wygląda na to, że coś bardzo odbiega od „reklamowanych” materiałów z rozgrywki na Xbox

Podczas czwartkowego Developer Direct Xbox zapoznał się z pięcioma różnymi funkcjami gry i najwyraźniej najbardziej pozytywne dyskusje dotyczyły Hellblade 2 oraz Indiany Jonesa i Wielkiego Kręgu. Nadchodząca gra RPG studia Obsidian, dewelopera Fallout New Vegas/The Outer Worlds, z pewnością spotka się z bardzo spolaryzowanymi recenzjami.

Widziałem wiele osób, szczególnie wielu fanów Xbox, mówiących, że Avowed wyglądał zaskakujący I byli pod ogromnym wrażeniem przedstawienia. Ale wydaje mi się, że to robię Nagroda Ryana Goslinga pokazuje mem z twarząi nie jestem do końca pewien, co wszyscy tutaj widzieli.

Było coś… innego w całej tej prezentacji i tym, jak wyglądała rozgrywka. W pierwszej reakcji powiedziałem, że wygląda to na grę VR, czyli zazwyczaj gry pierwszoosobowe, które wydają się bardzo przestarzałe, ograniczone technologią, ale mają to rekompensować nowością samej VR. Uznane jest… nie to. To zwykła gra na PC/konsolę i dlatego efekt jest dość irytujący.

Choć stylizowana paleta kolorów wygląda schludnie, sama walka w wersji demonstracyjnej wyglądała zbyt surowo. Oprócz efektu VR wydawało się, że coś jest nie tak z polem widzenia, które było zbyt wąskie i ograniczało efektywne pole walki.

On ona On jest Bardzo trudno jest sprawić, aby rzucanie zaklęć i walka wręcz działały efektywnie. Nie widzimy tego wszyscy Często tak się dzieje, a jeśli tak się dzieje, jest to zgodne z bardziej tradycyjnymi fajerwerkami. Ale tutaj ta walka wydaje się bardziej nienaturalna niż w 13-letnim Skyrim. Nie żebym spodziewał się gry o takim zasięgu i głębi, ale coś w niej po prostu nie pasowało mi na poziomie instynktownym.

Najmocniejsza strona Obsidianu, czyli opowiadanie historii w stylu RPG, również wyglądała w tym demie trochę dziwnie. Jego animacje są po raz kolejny dość szorstkie, nawet bardziej niż Starfield firmy Bethesda, które było krytykowane za nieco niezręczne animacje, gdy wiele gier przeszło na pełne przechwytywanie wydajności. Tutaj poruszają się jak marionetka, głównie usta i brwi. Sam dialog i jego sposób prowadzenia również nie wydają się pasować do wypowiadających go postaci.

READ  Launcher nie uruchamia się w wersji beta dla serii Pixel 5 i 6

Niektórzy odebrali te skargi jako oznakę tego, że nienawidzę niskobudżetowych gier i że nie mylę się co do branży, która wymaga perfekcji przy nadmiernym budżecie AAA. Ale potrafię wymienić milion gier AA lub niezależnych, które są zabawne lub wyglądają dobrze na różne sposoby. I znowu, choć nikt nie powinien się spodziewać po tym Elder Scrolls 5.5, gra wydawała się niezgrabna, surowa i przestarzała w sposób, który nie był szczególnie atrakcyjny ani wywołujący szum. Przynajmniej dla mnie.

To nie jest ocena produktu końcowego. Walka może sprawić mnóstwo frajdy, jeśli wpadnie ci w ręce. Ta historia jest znacznie dłuższa niż dwie minuty dialogu, które widzieliśmy. Twierdzę jednak, że był to rodzaj dziwnej prezentacji, która nie zrobiła większego wrażenia na jednej z najbardziej oczekiwanych gier Xbox. Zobaczymy, jak to będzie wyglądać w tym roku, podobno.

Chodź za mną Na Twitterze, Wątki, youtube, I Instagrama.

Sięgnij po moje powieści science fiction Seria Bohater Zabójca I Trylogia Ziemi.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *