565-konny Volkswagen Scirocco, którego nigdy tutaj nie sprzedawano, jest LEGALNY w USA

W długiej i bogatej historii modeli Volkswagena w wersji hatchback chłodzonych cieczą, Mark 1 i 2 Scirocco to dwa samochody, które podbiły serca i umysły fanów Volkswagena. To był najbardziej sportowy Golf ich generacji; Skromny sportowy kompakt z większym rozmachem. A kiedy były wyposażone w gotowe do jazdy na torze zawieszenie i opony, wyglądały jak należy. Cholera, nawet całkiem fajnie wygląda wyścig samochodowy.

Entuzjaści na całym świecie cieszyli się, gdy Volkswagen przywrócił Scirocco w 2008 roku. Z wyjątkiem rynku amerykańskiego, gdzie byliśmy rozczarowani, nie byłoby to sprzedawane tutaj. Oznacza to, że zobaczenie jednej strony stanów jest prawie niemożliwe… chyba że przeszedłeś przez jakieś drobiazgi i wydałeś dużo pieniędzy, jak entuzjasta Volkswagena, Alex, zrobił to na swoim przykładzie. zgłoszone przez zdjęcia paleniaSprawdź ten wspomagany model Mark 5 VW R32 Scirocco.

Alex nie tylko mógł zarejestrować swoje Scirocco w USA, ale także poszedł o kilka kroków dalej, oferując solidne opcje na rynku wtórnym. Zacznijmy od tego, że pod nadwoziem Scirocco jest dużo R32. Biorąc pod uwagę, że byli kumplami z wybiegu, z pewnością wszystko okazuje się prawie idealne. Ta część jest bardzo ważna, ponieważ w ten sposób uniknął zmiażdżenia przez jedną z agencji federalnych w naszym kraju. Jak mówią, R32 jest na dole, Scirocco na górze. Cóż, wraz z unibody i wnętrzem też.

Według Alexa cała praca została wykonana przez Sporty motorowe HPA, kanadyjska firma Volkswagen/Audi znana z tworzenia projektów zbudowanych z niesamowicie szczegółowym arcydziełem. Jego flagową ofertą jest gama HPA Motorsports FT565 Twin Turbo, która składa się z dwóch turbin opartych na GT28RS, podwójnych chłodnic międzystopniowych typu powietrze-powietrze i wtrysku wody i metanolu dodanych do 3,2-litrowego silnika VR6. Po dostrojeniu HPA ECU ta rzecz przenosi 565 koni mechanicznych na koła. Według Alexa to trochę mniej, niż naprawdę możesz osiągnąć. Nieźle jak na samochód, który oryginalnie był wyposażony w 2,0-litrowy, czterocylindrowy silnik TSI Volkswagena, który nigdy nie wyprodukował więcej niż 276 KM (wciąż dobra liczba) z fabryki.

READ  Złapał przemytnika pamięci i setki dysków SSD przyczepionych do jego pasa

Mark 5 R32 był dostępny tylko z dwusprzęgłową skrzynią biegów DSG na nasz rynek, która została zachowana, ale zmodyfikowana przez HPA z ulepszonym pakietem sprzęgła, tuningiem i konkurencją Haldex. Następnie dorzuć ulepszone hamulce, zestaw karoserii i układ wydechowy Rieger, cewki KW V3 i koła BBS, a to jeden z najbardziej złych Volkswagenów w historii. Więcej o budowie można znaleźć na stronie Aukcje samochodowe.

Subskrybuj Drive Wire. Bądź na bieżąco z najnowszymi wiadomościami, recenzjami samochodów i historiami kulturowymi dostarczanymi codziennie bezpośrednio do Twojej skrzynki odbiorczej.

Alex mówi, że włożył sporo gotówki w tę monetę Roku, aby osiągnąć ten poziom – do połowy 100 000 USD. Mógł wybrać coś bardziej tradycyjnego, szybkiego i egzotycznego, na przykład Lamborghini Murcielago, ale dla takiego volkswagena, jak on, było to najlepsze wykorzystanie tych pieniędzy. Osobiście w pełni popieram tę strategię i gdybym był w takiej samej sytuacji, zrobiłbym coś całkiem podobnego, na przykład zamieniłbym BMW S58 E87 BMW 130i.

Dostałeś wskazówkę? Napisz do nas na adres [email protected]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *