Apple rozszerza samoobsługową naprawę na laptopy Mac

Apple ogłasza, że ​​samoobsługowa naprawa będzie dostępna jutro dla laptopów MacBook Air i MacBook Pro z rodziną chipów M1, zapewniając oryginalne instrukcje naprawy Apple, części i narzędzia za pośrednictwem Apple Samoobsługowy warsztat naprawczy. Samoobsługowa poprawka dla iPhone’ów została wprowadzona na początku tego roku, a program rozszerzy się na dodatkowe kraje – począwszy od Europy – a także dodatkowe modele komputerów Mac jeszcze w tym roku.

Samoobsługowa naprawa MacBooka Air i MacBooka Pro oferuje kilkanaście różnych typów naprawy dla każdego modelu, w tym ekran, górną obudowę z baterią i gładzik, a jeszcze więcej. Klienci, którzy są zaznajomieni z zawiłościami naprawy sprzętu elektronicznego, będą mogli wykonać naprawy tych notebooków Mac, mając dostęp do wielu takich samych części i narzędzi dostępnych w sklepach Apple Store i u Autoryzowanych Serwisów Apple.

Aby rozpocząć samoobsługowy proces naprawy, klient najpierw zapozna się z instrukcją naprawy produktu, który chce naprawić, odwiedzając support.apple.com/self-service-repair. Następnie mogą odwiedzić sklep samoobsługowy Apple i zamówić niezbędne części i narzędzia.

Każda oryginalna część Apple dla każdego produktu jest projektowana i konstruowana oraz przechodzi szczegółowe testy w celu zapewnienia najwyższego poziomu jakości, bezpieczeństwa i niezawodności. Klienci mogą odesłać wymienione części z powrotem do Apple w celu regeneracji i recyklingu, a w wielu przypadkach w ten sposób otrzymują kredyt na zakup.

Zaprojektowane, aby pomóc w zapewnieniu najlepszych napraw produktów Apple, narzędzia Apple są skonstruowane tak, aby wytrzymać rygory profesjonalnych napraw na dużą skalę, w których bezpieczeństwo i niezawodność są najważniejsze. Apple będzie oferować zestawy do wypożyczenia za 49 USD, więc klienci, którzy nie chcą kupować narzędzi do pojedynczej naprawy, nadal mogą uzyskać dostęp do tych profesjonalnych narzędzi naprawczych. Klienci będą mieli dostęp do zestawu przez tydzień i zostanie on wysłany bezpłatnie.

Samoobsługowa naprawa jest częścią starań Apple o rozszerzenie dostępu do napraw. Dla zdecydowanej większości klientów, którzy nie mają doświadczenia w naprawie urządzeń elektronicznych, wizyta u profesjonalnego dostawcy usług naprawczych z certyfikowanymi technikami używającymi oryginalnych części Apple jest najbezpieczniejszym i najbardziej niezawodnym sposobem na naprawę.

READ  Wynalazca telefonu komórkowego wykonał pierwszy telefon 50 lat temu

W ciągu ostatnich trzech lat firma Apple prawie podwoiła liczbę punktów serwisowych, które mają dostęp do oryginalnych części, narzędzi i szkoleń Apple, w tym od ponad 3500 niezależnych dostawców usług naprawczych. Globalna sieć ponad 5000 Autoryzowanych Serwisów Apple obsługuje ponad 100 000 aktywnych techników. W rezultacie w Stanach Zjednoczonych ośmiu na 10 klientów Apple trafia w ciągu 20 minut od autoryzowanego dostawcy usług.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *