„Batgirl” Shelfid: dyrektor generalny Warner Bros. Discovery broni decyzji

Odkryj Warner Bros. Dyrektor wykonawczy Dawid Zasław Kontrowersyjna decyzja firmy w tym tygodniu skierowana była do: Anuluj wersje dla „Dziewczyna nietoperzi „Scoob!: Holiday Haunt” podczas czwartkowej rozmowy o zarobkach za drugi kwartał.

„Nie wydamy filmu, dopóki nie będzie gotowy” – powiedział Zaslav podczas części rozmowy z pytaniami i odpowiedziami, zapytany bezpośrednio o to, czy Batgirl zdobyła siekierę. „Nie nakręcimy filmu, aby zarobić ćwierć dolara i nie wydamy filmu, jeśli w to nie uwierzymy”.

Podczas pokazu Zaslav wielokrotnie przytaczał właściwości superbohaterów DC – w tym Batmana, Supermana i Wonder Woman – jako kluczowe dla szerszej strategii firmy dotyczącej treści. Aby lepiej zorganizować te nieruchomości, Zaslav powołał się na swój wcześniej zadeklarowany cel współpracy z „dziesięcioletnim planem skoncentrowanym wyłącznie na DC”, podobnym do podejścia Disneya z Marvel Studios, wyreżyserowanego przez Kevina Feige. Ale nie ogłosił, kto będzie kierował tym zespołem jako Feige.

„Są to marki znane na całym świecie” – powiedział o bohaterach DC. W ramach tego postawimy na jakość. DC to coś, co możemy poprawić i na czym możemy się teraz skupić”.

Zaslav wielokrotnie wspominał o „jakości” podczas dyskusji na temat DC, mocno sugerując, że „Batgirl” nie spełniała tego, co uważał za konieczne, aby dostosować szerszą własność komiksu.

„Celem jest rozwój marki DC, rozwój postaci DC” – powiedział. „Ale naszym zadaniem jest również ochrona marki DC. I to właśnie zamierzamy zrobić.”

Zaslav nazwał „Czarnego Adama”, „Shazam! 2” i „The Flash”, ponieważ w DC jest „bardzo podekscytowany”.

„Widzieliśmy je, uważamy, że są świetne i uważamy, że możemy je jeszcze ulepszyć” – powiedział. (Zaslav wspomniał, że „The Flash”, którego premiera ma się odbyć w czerwcu 2023 roku, ma szczególne znaczenie, podobnie jak gwiazda Ezra Miller. W obliczu wielu zarzutów o nadużycia i niewłaściwe postępowanie Ani aktor, ani studio nie zwróciło się do niej publicznie.)

READ  Tim McGraw składa hołd swojej „utalentowanej” córce Gracie, życząc jej wszystkiego najlepszego z okazji 25. urodzin

Decyzja o wstrzymaniu dwóch prawie ukończonych filmów fabularnych – w tym nieruchomości o superbohaterach z budżetem 90 milionów dolarów – zaskoczyła całą branżę. W środy reżyser „Batgirl” Adel Elaraby i Bilal Falah (Bad Boys for Life, Mrs. Marvell) wydał oświadczenie Byli „smutni i zszokowani wiadomościami” i gwiazdą Leslie Grace Powiedział Była „dumna z miłości, ciężkiej pracy i intencji, jaką cała niesamowita obsada i niezmordowana ekipa włożyli w ten film”.

Wtorek, różnorodny wspomniany Głównym motorem tej decyzji było odejście w strategii firmy od tworzenia ekskluzywnych filmów fabularnych dla HBO Max, jak miało to miejsce w przypadku „Batgirl” i „Scoob!: Holiday Haunt”, po połączeniu WarnerMedia i Discovery.

„Pomysł, aby te drogie filmy były transmitowane na żywo – nie możemy znaleźć uzasadnienia ekonomicznego, nie możemy znaleźć dla niego wartości ekonomicznej, więc dokonujemy strategicznej zmiany” – powiedział Zaslav podczas pytania. – sesja odpowiedzi.

Mówił również o zmianie podczas swoich uwag wstępnych dotyczących jego rozmowy o zarobkach za drugi kwartał.

„W pełni obejmiemy scenę teatralną, ponieważ wierzymy, że wzbudza zainteresowanie i popyt, zapewnia wspaniałe wiatry marketingowe i generuje szum z ust do ust, gdy filmy są transmitowane na żywo i nie tylko” – powiedział Zaslav. „Mamy inny pogląd na sensowność publikowania filmów na żywo i podjęliśmy kilka drastycznych kroków, aby poprawić poprzednią strategię”.

Podczas pokazu dyrektor finansowy Gunnar Wiedenfels przywołał strategię kierowaną przez poprzednie kierownictwo WarnerMedia – mianowicie Jasona Keelera i Anne Sarnoff – polegającą na finansowaniu „wybranych filmów bezpośrednio dla HBO Max” jako brak „wystarczającego wsparcia”, aby kontynuować. Przytoczył „Wonder Twins” (który był w fazie przedprodukcyjnej), prawie ukończone „Batgirl” i „Scoob!: Holiday Haunt” jako „przykłady streamingu filmów, które nie pasują do tego nowego strategicznego podejścia”.

Wiedenfels powiedział, że anulowanie tych projektów było „trudną decyzją”, ale firma „jest zdeterminowana, aby zdyscyplinować ramy, które kierują naszą wygodną inwestycją w celu maksymalizacji zwrotu”.

READ  „Przyjmuję każdą uncję cienia”

Mówi się, że aby pokryć straty spowodowane odwołaniem filmu, firma tnie podatki na oba filmy, powołując się na zmianę strategii po fuzji, ale strategia ta nie została uwzględniona podczas rozmowy o zarobkach.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.