Coppola płaci za marketing „dużych miast”?




Amerykański Zoetrop

Na początku tego tygodnia nadeszła wiadomość, że wart 120 milionów dolarów projekt Francisa Forda Coppoli „Megalopolis” wreszcie podpisał umowę dystrybucyjną z Lionsgate w USA, zgodnie z którą film wejdzie do kin jesienią tego roku.

Hit kinowy był wyświetlany w Los Angeles przed premierą w Cannes, a następnie miał trudności ze znalezieniem amerykańskiego studia chętnego do szerokiej dystrybucji kinowej filmu – i poniesienia wszystkich wielomilionowych kosztów z tym związanych.

Okazuje się, że Lionsgate prawdopodobnie to podchwyciło, ponieważ nie wymagało od nich wkładania pieniędzy w usta. THR Z doniesień wynika, że ​​młody major nie pokryje kosztów marketingu filmu.

Źródła handlowe sugerują również, że Coppola będzie prawdopodobnie musiał wydać dodatkowe 15–20 milionów dolarów na premierę tej wielkości, ale faktyczna liczba nie jest w tej chwili znana.

Film będzie także wyświetlany na niektórych ekranach IMAX, co będzie częścią działań marketingowych. Premiera filmu w Cannes spotkała się z mieszanymi recenzjami krytyków, ale przyciągnęła więcej uwagi niż większość pozostałych filmów razem wziętych.

„Megalopolis” trafi do kin w Stanach Zjednoczonych 27 września.






Poprzedni artykułJessica Alba opowiada o filmie „Fantastyczna Czwórka”
Następny artykułW czwartym sezonie ujawniono trzy role „tylko w zabójstwach”.








READ  *NSYNC ponownie spotyka się na gali MTV Video Music Awards

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *