Czy producentom smartfonów skończyły się pomysły?

Telefony stały się czymś więcej niż tylko narzędziami, którymi ludzie się bawią, ale wydaje się, że innowacje w branży smartfonów utknęły w martwym punkcie. Jaka przyszłość czeka te komputery w naszych kieszeniach?

Na przestrzeni lat telefony komórkowe przybierały różne kształty i rozmiary. Rynek telefonów komórkowych ewoluował dramatycznie od czasu jego powstania w 1973 r., od nieporęcznych telefonów z antenami i telefonów typu flip-up do nowoczesnych urządzeń podłączonych do Internetu.

Od tego czasu telefony stały się czymś więcej niż tylko narzędziami, za pomocą których ludzie mogą grać w gry. To nasz kalendarz, nasze aparaty. Pod wieloma względami są one kluczowe dla naszego życia i rozwinęliśmy od nich zależność.

Wydaje się jednak, że innowacje w branży smartfonów osiągnęły swój szczyt. Oprócz błyskotliwych aparatów i wydajniejszych układów scalonych, producenci telefonów starają się znaleźć sposoby na zachęcenie konsumentów w taki sam sposób, jak robili to lata temu.

„Żyjemy teraz w morzu identyczności smartfonów” – powiedział Ben Wood, starszy analityk w firmie badawczej CCS Insight.

„Myślę, że z telefonami komórkowymi doszliśmy do punktu, w którym ludzie nie mówią tak szybko:„ ​​Naprawdę chcę mieć ten nowy telefon ”” — powiedział Wood. „W wielu przypadkach jest to prawie trudne zakup.”

Jaka przyszłość czeka te komputery w naszych kieszeniach? Obejrzyj wideo, aby dowiedzieć się więcej.

READ  Skrót Asystenta Google zniknie z programu Pixel Launcher

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *