Dlaczego zestaw hot dogów Costco za 1,50 USD i mrożona herbata Arizona za 99 centów nadal kosztują tyle samo?

Jednak wciąż są rzeczy, które zawsze kosztują tyle samo.

Popisowa 23-uncjowa puszka mrożonej herbaty Arizona nadal kosztuje 99 centów, tyle samo co od debiutu 30 lat temu.

Ta rodzinna firma sprzedaje co roku około 1 miliarda swoich 99-centowych Big AZ Can, jak to się wewnętrznie nazywa, Los Angeles Times wspomniany w kwietniu.

„Trzymam się tej ceny 99 centów – kiedy coś idzie przeciwko tobie, zaciskasz pas” – powiedział gazecie Don Voltaggio, 70-letni założyciel firmy. Jego logika: podnoszenie cen i w rezultacie utrata klientów jest warte nie tylko krótkoterminowego zysku.

Arizona — która rozpoczęła się na Brooklynie — obniża koszty, wydając mniej na marketing niż inne marki napojów i czerpie większość swoich zysków ze sprzedaży napojów owocowych, energetyzujących, butelkowanej herbaty, przekąsek i innych produktów.

Zestaw Hot Dog-Soda Costco 1,50 $

koszt Hot dog-soda oferta w food court? Od czasu wprowadzenia w połowie lat 80. kosztuje 1,50 dolara.

Sausage Show narodził się na początku istnienia firmy. Costco dodało narodowe skrzydło hebrajskie w swoim drugim magazynie w Portland w stanie Oregon, wkrótce po jego otwarciu w 1983 roku.

Aby utrzymać ceny hot dogów na stałym poziomie, Costco znalazło sposoby na obniżenie innych kosztów w strefie gastronomicznej, takie jak przejście z 12-uncjowych puszek po napojach gazowanych na tańsze 20-uncjowe napoje z fontanny.

koszt (koszt) Sprzedawał koszerne hot dogi w swoich food courtach do 2009 roku, ale dostawcom zaczyna brakować mięsa. Tak więc sieć wprowadziła produkcję we własnym zakresie i przekształciła się we własnego hot doga marki Kirkland. Costco produkuje obecnie około 285 milionów Hot dogi w ich fabryce w Kalifornii.
Jim Sinegal, współzałożyciel Costco, Once Powiedz obecnemu prezesowi firmy, Craigowi Jelinekowi„Jeśli wychowasz hot doga, zabiję cię. Dowiedz się”.
Senegal powiedział Seattle Times w 2009 roku. „Jesteśmy znani z tej kiełbasy. To jest coś, z czym nie można zadzierać”.

W ubiegłym roku Costco sprzedało na całym świecie 122 miliony zestawów hot dogów.

READ  Twórcy Lidar Ouster i Velodyne zgadzają się na połączenie

Costco, Sam’s Club i kurczak z rożna BJ’s

Pomimo wzrostu cen kurczaków o 16,4% rok do roku, sprzedaż hurtowa Kluby i inne sklepy spożywcze Utrzymuj niskie ceny grillowanego kurczaka.
4,99 USD w Costco pozostaje takie samo, jak przez ponad dekadę, a także w klub hurtowy bj (BJ). W Sam’s Club kosztują o pensa mniej przez ponad pięć lat.

Za decyzją tych sklepów kryje się strategia utrzymania tych cen na stałym poziomie.

Pieczony kurczak jest cennym produktem dla supermarketów, ponieważ przyciąga klientów do sklepów. Zwykle klienci robią zakupy i kupują coś więcej niż tylko kurczaka podczas wizyty. Dlatego sprzedawcy detaliczni chcą pozostać konkurencyjni w zakresie cen grillowanego kurczaka i są gotowi stracić pieniądze na jego sprzedaży, nawet gdy koszty produkcji rosną.

Dlaczego założyciel Wendy nazwał Burger Empire swojej córki — i żałował tego?

Co więcej, kupujący dokładnie wiedzą, ile kosztuje grillowany kurczak i zauważą wzrost. Cena pieczonego kurczaka pomaga określić publiczne postrzeganie wartości sklepu przez konsumentów.

Pomimo rosnących kosztów produkcji pieczonego kurczaka BJ, firma utrzymała ceny, ponieważ jest to „znaczne dla naszych członków”, powiedział dyrektor generalny Bob Eddy w majowym apelu o zarobki.

Jednak długość, jaką Costco idzie na utrzymanie swojego kurczaka, wynosi 4,99 USD Pod mikroskopem.

Detalista stoi przed pozwem dwóch udziałowców, którzy twierdzą, że Costco i jego najwyższa kadra kierownicza pozwalają na nadużywanie kurczaków z naruszeniem przepisów dotyczących dobrostanu zwierząt.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *