Drugi z głównych producentów samochodów twierdzi, że nie będzie reklamował się podczas Super Bowl

Firma potwierdziła w piątek, że producent samochodów Stellantis zdecydował się zrezygnować z reklam podczas Super Bowl w tym roku.

„Koncentrując się na utrzymaniu fundamentów biznesowych w celu złagodzenia skutków wymagającego rynku motoryzacyjnego w USA, oceniamy nasze potrzeby biznesowe i podejmiemy odpowiednie decyzje, aby chronić nasze operacje w Ameryce Północnej i firmę” – powiedział The Hill rzecznik Stellantis. W obecnej sytuacji.

„W świetle tej oceny nie weźmiemy udziału w tym ważnym meczu” – dodali.

Producent Jeepa jest drugą firmą, która podjęła taką decyzję. General Motors (GM) oświadczył w listopadzie, że nie przestanie reklamować się podczas najważniejszego meczu, Według Do Reutera.

Port Wspomniano również Stellantis – spółka matka Jeepa, Chryslera i Ram – znana jest z wykorzystywania Super Bowl do głównych reklam, a w 2023 r. 30-sekundowa reklama podczas meczu zarobiła prawie 7 milionów dolarów.

Ich decyzja została podjęta po tym, jak GM i Stellantis stały się celem niedawnego strajku pracowników United Auto Workers (UAW), który trwał sześć tygodni. Obie firmy ratyfikowały umowy pracowników samochodów w połowie listopada, zgadzając się na podwyżkę płac o 25% i dostosowanie kosztów utrzymania.

GM oszacował w zeszłym roku, że strajk UAW kosztował go 1,1 miliarda dolarów, głównie z powodu utraty produkcji.

Prawa autorskie 2023 Nexstar Media Inc. wszystkie prawa są zachowane. Materiał ten nie może być publikowany, emitowany, przepisywany ani redystrybuowany.

READ  Oprocentowanie kredytów hipotecznych skacze powyżej 4% – skłaniając kredytobiorców do powrotu do podstawy bańki mieszkaniowej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *