Głęboki sezon Destiny 2 mi nie pomaga

Udaj się do Destiny 2 sezon głębokościDoceniałem sezon, który wyglądał na mniej wymagający, od niezwiększania limitu energii do luźniejszego draftu. I polowanie! Ale po mniej więcej tygodniu głębokiego sezonu jestem już po okresie miesiąca miodowego, który zwykle trwa półtora miesiąca, i muszę powiedzieć, że nie jestem… tym razem lubię rzeczy.

Dlaczego? Cóż, przejrzę każdy kawałek:

historia – Nie wiem, czego się spodziewałem, kiedy wróciliśmy na Tytana, by znaleźć Sloane, ale to nie była jej telepatyczna komunikacja z wielkim metanowym robakiem oceanicznym w jednym zdaniu co tydzień. Chociaż jestem pewien, że może to ostatecznie doprowadzić do ważnych informacji, tak naprawdę nie inwestuję w nowe zdanie co tydzień, ani też Saint nie próbuje czule nakłonić Sloane do otwarcia się na temat traumy bycia śledzonym przez Xivu Arath przez rok albo tak temu. Może będzie lepiej, ale na razie wydaje się, że jest to dalekie od prawdy.

ekstrakcja – To… brzmi jak jedna z najgorszych sezonowych czynności Destiny od dłuższego czasu. Chociaż zawsze trudno jest zrównoważyć działania sześciu osób i upewnić się, że każdy ma wystarczająco dużo do zrobienia, wrogowie są tutaj niezwykle rzadcy, a cele są często dziwnie długie, jak nudniejsza wersja Menażerii, pomimo podobnego formatu. Często wydaje się, że dzieli Cię tylko dziesięć minut w długiej kolejce, zanim dotrzesz do swojego szefa, co w rzeczywistości jest Jesteśmy Bardzo dobre walki, ale nic przed tym nie byłoby zdalnie przekonujące.

Głębokie nurkowanie – Bardziej lubię Deep Dives niż Salvage, ale nie jestem pewien, czy lubię je ogólnie. W tym tygodniu dodaliśmy nową „głębokość” do „nurkowania głębokiego”. Z pewnością jest większe wyzwanie niż Salvage i bardziej egzotyczni wrogowie dla trzech mniej osób do grania. Ale „głębsze” nurkowanie w tym tygodniu zajęło kolejne pięć minut, aby zdobyć nagrody, które były niewiele lepsze niż w pierwotnym wyścigu. Istnieje kilka mini-gier, które zwiększają nagrody za poziom podczas gry, a także wchodzą głębiej, ale ponieważ grasz z cichą losowością, mało kto wie, jak to aktywować / zgadza się. Dobra aktywność, dziwny system nagród.

READ  Film pokazuje, jak Apple bardzo utrudniło wykonanie jakiejkolwiek naprawy iPhone'a 14 Pro Max

poszukiwanie zasłony – Słuchaj, nie przekonałbyś mnie, że to nie zostało stworzone w pośpiechu, aby rozwiać wątpliwości dotyczące The Veil for Lightfall. To była pojedyncza misja z istniejącymi zasobami, a teraz wydaje się, że jest to cotygodniowy wpis radiowy, w którym przesyłasz i naciskasz przycisk. Wiedza może się w końcu przydać, ale wcale nie jest prawdziwym „ważnym” ciągiem znaków w tradycyjnym tego słowa znaczeniu.

Powolne plasterki – Sezon pucharowy. Słuchaj, rozumiem, że chcieli zrobić coś wyjątkowego z wodą, ale nie mogę uwierzyć, że faktycznie usunęli wszystkie zdolności ruchowe i kazali złapać pęcherzyki powietrza Jeża Sonic. Ma to sens z punktu widzenia środowiska, ale to po prostu zła rozgrywka. Walczyłbym dużo pod wodą, tak jak walczymy w kosmosie z różnymi dźwiękami i fizyką, z pewnym wyjaśnieniem machania ręką, w jaki sposób technologia Drifter pozwala nam to zrobić, a Taken nie musi oddychać czy coś. Spowolnienie rozciąga się również na połowę celów w Salvage i Deep Dives, niosąc ciężkie rdzenie po mapie. Tak, możesz skakać w zwarciu, aby jechać szybciej, ale to głupie i nie jest to dobre w żaden sposób.

Wędkarstwo – Chciałem, żeby polowania były fajne, a polowania nie takie wspaniałe. Chociaż wiąże się to z rzeczywistymi nagrodami za łupy, ciągłymi przerwami w wydarzeniach publicznych i czymś w rodzaju 1% współczynnika wypadania najlepszych dziwnych ryb, zdobycie kilku nagród jest, nawiasem mówiąc, czasochłonne. Myślę, że dobrze jest zrobić sobie przerwę, ale źle jest spędzić 20 minut na sesji z 70 niebiesko-zielonymi rybami, które dadzą ci 800 mrugnięć. Zdaję sobie sprawę, że trudno jest zrównoważyć „łatwą” czynność z rzeczywistą nagrodą, ale nie mam na to czasu, w zależności od tego, ile inwestycji potrzeba, aby uzyskać coś zauważalnego, i jak bez przekonania jest to osiągnąć.

READ  Domniemany Google Pixel 7 Pro pojawia się w przedpremierowym filmie z rozpakowywaniem

Najlepsza część sezonu pod względem rozgrywki, fabuły i łupów? lochy. Z wyjątkiem tego przypadku, natknęliśmy się na problem „loch nie jest tak naprawdę częścią sezonu”, ponieważ Bungie sprzedawał je osobno, pomimo powiązania historii i łupów bezpośrednio z sezonem, w którym się zaczyna. Killer (wieloryb) obcy, homerun, praca głosowa i projektowanie środowiska. Ale tak, całkowicie oddzielone od sezonu, technicznie.

Może z czasem moje wrażenia się poprawią, ale na ten moment nie mam na to ochoty. A z Diablo 4 za dwa dni, nie jestem pewien, ile czasu spędzę w Głębi.

Chodź za mną na TwitterzeI youtubeI Facebook I Instagram. Zapisz się do naszego bezpłatnego cotygodniowego biuletynu informacyjnego, Bóg się kręci.

Odbierz moje powieści science fiction Seria Herokiller I Ziemska trylogia.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *