Jak AJ Allmendinger i Grant Enfinger zrobili wielki szum w Indianapolis

AJ Allmendinger kontynuuje tworzenie torów na drogach i swoich osobistych kortów w serii Xfinity. Jego łatwe zwycięstwo w sobotę na torze Indianapolis Motor Speedway było jego trzecim zwycięstwem na torze wyścigowym NASCAR w trzech wyścigach w tym roku. Wreszcie osiem z jego 13 zwycięstw w karierze w Xfinity miało miejsce podczas treningów szosowych.

To było coś w rodzaju nokautu.

jazda samochodem Chevrolet Dla wyścigów Kaulig, Dawna gwiazda Open Wheel Prowadził trzy razy na 42 z 62 okrążeń (w tym ostatnie 18) na Pennzoil 151. Pokonał Alexa Bowmana, Justina Allgaiera, Rossa Chastaina i Chase Briscoe o ponad dwie sekundy. Riley Herbst, Sam Mayer, Ty Gibbs, Austin Hill i Noah Gragson brali udział w 62-okrążeniowym, 151-milowym wyścigu na 2439-milowym wyścigu na 14-okrążeniach.

Dominacja Allmendingera pozostawiła reszcie stawki tylko 20 okrążeń. Gregson prowadził sześć okrążeń, Josh Perry pięć okrążeń, Bowman i Algayer cztery okrążenia, a Gibbs jedno. Tych sześciu kierowców zmieniało prowadzenie osiem razy, ale nie było wątpliwości, że Allmendinger jest klasą terenową. Bowman był szybszy na długich dystansach, ale Allmendinger zbudował dużą poduszkę, której Bowman nie mógł pokonać.

Zwycięstwo było kontynuacją imponujących wyników Allmending w tym roku. Otworzył sezon od 12 kolejnych meczów w pierwszej dziesiątce i dodał jeszcze pięć wyścigów w ostatnich ośmiu. Wśród nich były zwycięstwa na torach drogowych w Kuta i Portland International. Ma 17-punktową przewagę nad Allgaierem i 30-punktową przewagę nad Gibbsem w New Holland 250 Xfinity Series w przyszły weekend na torze Michigan Speedway.

Wyścig z serii NASCAR Xfinity

19 Pennzoil 150 Roczna Cegielnia

konsekwencje

1. (1) Chevrolet AJ Allmendinger, 62.

2. (4)Alexbowman(i)Chevrolet 62[4)أليكسبومان(i)شيفروليه62

3. (10) Justin Algayer, Chevrolet, 62 lata.

4. (18) Ross Chastain (i) Chevrolet 62.

5. (6) Chase Briscoe (i), Ford, 62.

6. (3) Railherbst, Ford, 62[3)رايليهيربست،فورد،62

7. (5) Sam Mayer Chevrolet 62.

8- (2) Ty Gibbs, Toyota 62.

9. (9) Austin Hill #, Chevrolet, 62.

10. (7) Newgragson, Chevrolet, 62[7)نوحجراجسون،شيفروليه،62

11. (11) Zamek Landon, Chevrolet, 62.

12- (14) Chevrolet Alex LB 62.

READ  2022 NFL Free Agency Tracker: aktualizacje na żywo, najnowsze plotki i transfery w całej lidze

13- (12) Chevrolet Sig Karam 62.

14. (8) Josh Perry, Chevrolet 62.

15. (36) Brandon Jones, Toyota 62.

16. (17) Brett Moffett, Chevrolet, 62.

17. (30) Santino Ferrucci Toyota 62.

18. (26) Anthony Alfredo, Chevrolet, 62.

19. (29) Jeremy Clements, Chevrolet, 62.

20. (27) Ty Dillon (i) Chevrolet 62.

21. (34) Bailey Currie, Chevrolet, 62.

22. (16) Daniel Hemrick Chevrolet 62.

23. (15) Sheldon Creed #Chevrolet 62.

24. (19) Miguel Paludo Chevrolet 62.

25. (22) Andy Lally, Ford, 62.

26. (20) Austin Dillon (1) Chevrolet 62.

27. (31) Ford Sieg, Ryan, 62.

28. (35) Patrick Gallagher, Ford, 62.

29. (23) Preston Bardus, Chevrolet, 62.

30. (28) Kyle Weatherman Chevrolet 62.

31. (32) Chevrolet Scott Heckert 62.

32. (24) Kaz Grala (1) Chevrolet 61.

33. (25) Mitt Snyder Chevrolet 61.

34. (38) Brandon Brown, Chevrolet, 58 komentarz.

35. (13) Bubba Wallace (i) Silnik Toyoty 28.

36. (33) Ryan Ellis, Chevrolet, wypadek 17.

37. (37) Parker Kligerman, Toyota, wypadek 11.

38. (21) Jeep Burton, Chevrolet, listwa gąsienicowa, 0.

Średnia prędkość zwycięzcy wyścigu: 77 825 mil na godzinę.

Czas wyścigu: 1 godzina, 56 minut, 35 sekund. Margines zwycięstwa: 2,084 sekundy.

Znaki ostrzegawcze: 4 na 11 rolek.

Zmiany leadów: 8 z 6 kierowców.

Liderzy okrążeń: A. Allmendinger 1-15; T. Gibbsa 16; n. Gregson 17-22; a. Łucznik (i) 23-24; j. Liger 25-28; a. Allmendinger 29-37; J. Berry 38-42; a. Łucznik (i) 43-44; a. Allmendinger 45-62.

Podsumowanie liderów (kierowca, czas realizacji, rundy): AJ Allmendinger 3 razy na 42 okrążenia; Noah Gregson 1 raz na 6 okrążeń; Josh Perry 1 raz na 5 okrążeń; Justin Allgaier 1 raz na 4 okrążenia; Alex Bowman (1) dwa razy na 4 okrążenia; Ty Gibbs 1 raz na 1 okrążenie.

Etap 1. Pierwsza dziesiątka: 9,31,17,7,98,54,8,2,16,1

Drugi etap: pierwsza dziesiątka: 8,36,48,45,91,6,4,23,34,38

Enfinger awansuje w kwalifikacjach ciężarówek

Camping World Truck Series rozpoczął się w piątek wieczorem 207-okrążeniowym wyścigiem w Indianapolis Raceway Park w Claremont w stanie Indiana, na przedmieściach Indianapolis. TSport 200 został zaplanowany na 200 okrążeń, ale został wydłużony do 207 z dogrywką.

Grant Enfinger przeżył szaloną dogrywkę, pokonując obecnego mistrza serii Bena Rhodesa, Zacha Smitha, Stuarta Friesena, Coreya Heima, Tylera Ankruma, Lenny’ego Riggsa, Ty Majeske, Matta Craftona i zdobywcę tytułu Johna Huntera Nemeshka.

Nemechek (75 okrążeń), Majeski (71) i Carson Hocevar (34) prowadzili przez większość wieczoru, a trzech z sześciu liderów wymieniało prowadzenie 12 razy. Ale pomimo tego, że Infinger prowadził tylko cztery razy na 13 okrążeniach, spóźnił się, by prowadzić w dwóch ostatnich meczach, wygrywając o pół sekundy. Wyścig był wyjątkowo niechlujny, z 10 ostrzeżeniami na 78 z 207 okrążeń.

Ciężarówki wyjadą w następny weekend, po czym wyruszą na tor wyścigowy w Richmond (Wirginia) w sobotni wieczór 13 sierpnia. Zane Smith ma 14 punktów przewagi nad Rhodesem w tabeli, a Infinger i Friesen mają 22 punkty mniej.

NASCAR Camping World Truck Series Racing

Inauguracyjny TSport 200

konsekwencje

1. (5) Przyznaj Infinger (P) Chevrolet 207.

2. (9) Ben Rhodes (P) Toyota 207.

3. (21) Zane Smith (P), Ford, 207.

4. (8) Stuart Friesen (P), Toyota, 207.

5. (4) Corey Heim #(P) Toyota 207.

6. (11) Tyler Ankrum, Toyota, 207.

7. (23) Lynn Riggs Toyota 207.

8- (6) Ty Majeski (P) Toyota 207.

9. (16) Matt Crafton (P) Toyota 207.

10- (1) John Hunter Nimeschick (P) Toyota 207.

11. (18) Matt DeBendetto, Chevrolet, 207.

12- (15) Johnny Sutter Toyota, 207.

13. (17) Hailey Deegan, Ford, 207.

14. (10) Derek Krause Chevrolet 207.

15. (36) Jesse Little, Chevrolet, 207.

16. (3) Christian Ecks (P), Toyota, 207.

17. (31) Timmy Hill, Toyota, 207.

18. (2) Chandler Smith (P), Toyota, 207.

19. (20) Austin Wayne Self, Chevrolet, 207.

20. (27) Kaz Grala, Chevrolet, 207.

READ  Odważni kontra Diamentowe Grzbiety - Podsumowanie Gry - 31 maja 2022

21. (7) Carson Hocivar (P) Chevrolet 207.

22. (13) Taylor Grey (P), Ford, 207.

23. (14) Tanner Szary Ford, 207.

(34) Chris Hacker Toyota 207.

25. (19) Jack Wood #Chevrolet 207.

26. (26) Blaine Perkins #Chevrolet 207.

27. (33) Chase Purdy Toyota 206.

28. (24) Jake Garcia Chevrolet 206.

29. (25) Dziekan Thompson #Chevrolet 204.

30. (30) Chad Chastain, Chevrolet, 204.

31. (28) Chris Wright Chevrolet 204.

32. (12) Colby Howard, Chevrolet, wypadek, 190.

33. (35) Josh Riom, Toyota, zbyt wolno, 153.

34. (22) Lawless Alan #, Chevrolet, wypadek, 147.

35. (32) Blake Lothian, Chevrolet, wał napędowy, 72.

36. (29) Spencer Boyd, Chevrolet, wypadek, 9.

Średnia prędkość zwycięzcy wyścigu: 69,961 mil na godzinę.

Czas wyścigu: 2 godziny, 1 minuta, 47 sekund. Margines zwycięstwa: 0,477 sekundy.

Znaki ostrzegawcze: 10 rolek 78.

Zmiany leadów: 12 z 6 kierowców.

Liderzy okrążeń: Nemeszik (s.) 1-64; zły. Smith (P) 65-70; c. Hocewar (P) 71-104; G. Enfinger (P) 105-109; zły. Smith (P) 110-116; T. Majesky (P) 117-157; c. Palec (P) 158; T. Majesky (P) 159-188; c. Enfinger (P) 189-193; j. Nemechek (P) 194-197; T. szary (r) 198; j. Nemechek (P) 199-205; c. Palec (P) 206-207.

Podsumowanie liderów (kierowca, czas realizacji, rundy): John Hunter Nemechek (P) 3 razy przez 75 tur; Ty Majeski (P) dwukrotnie na 71 okrążeń; Carson Hocevar (P) raz na 34 okrążenia; Chandler Smith (P) dwa razy przez 13 okrążeń; Przyznaj Enfingerowi (P) 4 razy przez 13 tur; Taylor Grey (P) raz na okrążenie.

Etap 1. Pierwsza dziesiątka: 4,18,42,52,23,99,51,66,38,98

Drugi etap: pierwsza dziesiątka: 66,23,99,42,38,51,52,18,16,91

Ta treść jest tworzona i utrzymywana przez stronę trzecią i jest importowana na tę stronę, aby pomóc użytkownikom podać ich adresy e-mail. Możesz znaleźć więcej informacji na temat tej i podobnych treści na piano.io

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.