Los Angeles Clippers przedstawiają nowe stroje, logo i stadion na sezon 2024–25 – NBC Los Angeles

the Clippers z Los Angeles W przyszłym sezonie udają się na nową arenę i zabiorą ze sobą nowe logo, stadion i stroje.

Zespół pokazał swoje możliwości nowy wygląd w poniedziałek, łącząc przeszłość, teraźniejszość i przyszłość serii, zanim jeszcze w tym roku przeniesie się ona na własną arenę, Intuit Dome.

Przeprojektowanie obejmuje kolory Navy Blue, Ember Red i Pacific Blue, z większym naciskiem na żeglarskie korzenie nazwy Clippers wywodzącej się ze statku. Główne logo przedstawia literę „C” otoczoną punktami kompasu oraz nadjeżdżający statek z nakładkami koszykówki.

Logo maszynki do strzyżenia
Rzut okiem na nowe logo LA Clippers w ramach przeprojektowania marki.

„Odbyliśmy długą podróż, zbierając opinie i pomysły z całego Clipper Nation” – powiedziała w oświadczeniu Jillian Zucker, prezes operacji biznesowych Clippers i Intuit Dome. oświadczenie.

„Wysłuchaliśmy jak największej liczby głosów, a następnie zaangażowaliśmy specjalistów, aby stworzyć ponadczasowy projekt, który łączy w sobie podstawy naszej przeszłości i przyszłości. Nasze nowe marki są znaczące i potężne, ucieleśniają nasze korzenie i aspiracje. „

Od sezonu NBA 2024–25 drużyna Clippers wprowadzi nowe granatowe stroje Icon Edition, białe Associated Edition i Statement Red. Zespół zachował kursywę, ale wybrał cieńszą i wyraźniejszą czcionkę.

Na swoim stadionie zespół przyjmie bardziej marynistyczne motywy. Przedstawiciele zespołu powiedzieli, że główne logo pojawi się na środkowym boisku, a „N” Los Angeles będzie faktycznie zwrócone na północ Zacha Lowe’a z ESPN. Na drewnie narysowano także współrzędne geograficzne areny.

Stadion Clippersów
Rzut okiem na stadion Clippers, który od sezonu 2024-25 będzie można oglądać w Intuit Dome.

Po udostępnieniu Crypto.com Arena, dawniej Staples Center, z Los Angeles Lakers Od otwarcia w 1999 r. Clippers rozpoczną budowę swojego nowego domu o wartości 2 miliardów dolarów jesienią, na początek sezonu NBA 2024–2025. Intuit Dome będzie gospodarzem „The Wall”, 51-rzędowej sekcji oddanych fanów Clippers, która powita najlepszych graczy NBA na Meczu Gwiazd NBA 2026.

Ograniczony wybór produktów w nowym wyglądzie będzie dostępny w Internecie na stronie www.ClippersHQ.com oraz w The Grove (10:00–21:00 czasu PT) 26 i 27 lutego. Potem fani będą musieli poczekać do lata. Aby zdobyć nowy sprzęt Clippers.

READ  Clay Holmes ponownie ratuje, by utopić Yankees w przegranej z Cardinals

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *