Meta wprowadza narzędzia do edycji wideo oparte na sztucznej inteligencji

Logo Meta AI pokazano na ilustracji wykonanej 28 września 2023 r. REUTERS/Dado Ruvic/Illustration/File Photo Uzyskanie praw licencyjnych

16 listopada (Reuters) – W czwartek firma Meta Platforms (META.O) uruchomiła dwie nowe funkcje edycji wideo oparte na sztucznej inteligencji, których można używać do publikowania postów na Instagramie lub Facebooku.

Pierwsza nazywa się Emu Video i tworzy czterosekundowe filmy z podpisem, zdjęciem lub zdjęciem połączonym z opisem. Drugi jest znany jako Emu Edit, który umożliwia użytkownikom łatwiejszą edycję lub edycję filmów za pomocą podpowiedzi tekstowych.

Nowe narzędzia stanowią ewolucję oryginalnego modelu Emu, który tworzy obrazy w odpowiedzi na podpowiedzi tekstowe.

Emu obsługuje technologię generatywnej sztucznej inteligencji i niektóre narzędzia do edycji zdjęć oparte na sztucznej inteligencji dostępne na Instagramie, które umożliwiają zrobienie zdjęcia i zmianę jego stylu wizualnego lub tła.

W zeszłym roku firmy i organizacje zaczęły przybywać na wschodzący rynek generatywnej sztucznej inteligencji, aby zdobyć nowsze możliwości i ulepszyć procesy biznesowe od czasu uruchomienia ChatGPT OpenAI pod koniec ubiegłego roku.

Gigant mediów społecznościowych poczynił szybkie postępy w świecie sztucznej inteligencji i stał się jednym z najważniejszych punktów jego zainteresowania, chcąc konkurować z innymi gigantami, takimi jak Microsoft (MSFT.O), Google Alphabet (GOOGL.O) i Amazon (AMZN.O).

Sprawozdanie Priyamvady C z Bengaluru; Pod redakcją Rashmi Aish

Nasze standardy: Zasady zaufania Thomson Reuters.

Uzyskanie praw licencyjnychotwiera nową kartę
READ  Wypróbowałeś Universal Control firmy Apple dla komputerów Mac i iPad i jest magiczny

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *