Microsoft właśnie ogłosił, że Xbox używa najpotężniejszego billboardu na Ziemi

Microsoft przejął wyświetlacz LED w gigantycznej Sphere Arena w Las Vegas, aby stworzyć pokaz świetlny inspirowany konsolą Xbox, który zdominował panoramę miasta.

Od czasu swojego inauguracyjnego pokazu w lipcu Las Vegas Sphere miał swój udział w wielu hitowych momentach, oświetlając „Egzosferę” o powierzchni 580 000 stóp kwadratowych oszałamiającym pokazem świetlnym. Od tego czasu na najpotężniejszym billboardzie na Ziemi pojawiło się mnóstwo scen, które zadziwiają i irytują mieszkańców głównego miasta Nevady.

Wśród pokazów wizualnych znalazła się groźna dynia, oszałamiający pokaz sztucznych ogni, piłka do koszykówki i oczywiście szerokie, niepokojące ludzkie oko. Wnętrze jest w stanie pomieścić około 20 000 osób i zostało zaprojektowane z myślą o organizowaniu występów muzycznych na żywo oraz szeroko zakrojonych występów audiowizualnych.

Na początku tego tygodnia Microsoft stał się najnowszą firmą, która wykorzystała imponującą siłę reklamową Sphere do przeprowadzenia kampanii reklamowej Xbox o imponujących proporcjach, w ramach której zaprezentowano szereg bieżących i nadchodzących tytułów własnych i innych firm, a także serię Klawiatury S. Zarówno Starfield, jak i Forza Motorsport zajmowały ważne miejsca na ekranie Exphere, podobnie jak Saga: Hellblade 2 firmy Senua i Cyberpunk 2077 firmy CD Projekt.

Ta beztroska oferta pojawiła się tuż po burzliwym, ale ostatecznie pomyślnym przejęciu Activision Blizzard przez Microsoft po długiej batalii prawnej z brytyjskim Urzędem ds. Konkurencji i Rynków (CMA), który wcześniej starał się zablokować transakcję w obawie, że może to zaszkodzić konkurencyjności w branży gier w chmurze .

READ  W Czarny Piątek dostępnych jest wiele ekskluzywnych produktów na PS5

Zbiegło się to również z premierą Spider-Mana 2 na PlayStation 5 oraz wydarzeniem TwitchCon 2023 w Ameryce Północnej, które obecnie odbywa się w Las Vegas Convention Center kilka mil od Sphere.

Anthony jest niezależnym współpracownikiem, piszącym dla IGN o nowościach naukowych i grach wideo. Ma ponad ośmioletnie doświadczenie w zakresie przełomowych osiągnięć w wielu dziedzinach nauki i nie ma czasu, aby Cię oszukać. Śledź go na Twitterze @BeardConGamer

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *