Netflix zwalnia 300 pracowników w drugiej turze | Netflix

Netflix ogłosił w czwartek, że zwolnił 300 pracowników w drugiej turze zwolnień. Traci subskrybentów Po raz pierwszy od ponad dekady.

Cięcia te stanowiły około 4% personelu firm oferujących streaming i dotyczyły głównie pracowników z USA. Przybyli po tym, jak firma zlikwidowała 150 miejsc pracy w zeszłym miesiącu.

„Ponieważ nadal znacząco inwestujemy w biznes, wprowadziliśmy te zmiany, aby zwiększyć nasze koszty zgodnie z naszym powolnym wzrostem przychodów”. Netflix Powiedział w oświadczeniu.

Netflix Powiedział Stracił 200 000 abonentów na całym świecie na początku 2022 roku w lutym i przewiduje, że w nadchodzącym kwartale spadnie do 2 milionów użytkowników.

Firma przypisała upadek wielu różnym czynnikom, w tym zwiększonej konkurencji, wojnie na Ukrainie i dużej liczbie osób dzielących swoje konta z nieopłacanymi rodzinami.

Zwolnienia w zeszłym miesiącu najbardziej dotknęły pracowników firmy w USA. Cięcia w tamtym czasie objęły prawników i byłych pracowników, a także pewną liczbę pracowników z grup o niskiej reprezentacji, a firma wydaje się wycofywać z niektórych różnych treści, które były finansowane w latach po śmierci George’a Floyda.

Podczas czwartkowego szczytu Cannes Lions, dyrektor ds. treści Netflix i współdyrektor generalny Ted Sarandos. Zdjęcie: Eric Gaylord / Reuters

„Wszyscy, których widziałem zwalniając na LinkedIn, pracowali w całej firmie nad różnorodnością, kapitałem i fuzjami” – powiedział Eved Dion, były pracownik Netflix. Następnie tweetował. „Nie są to jedyne osoby, które zostały zwolnione, ale mają ponad 150 osób.

Firma zaprzeczyła tym doniesieniom.

Rzecznik Netflix powiedział, że różnorodne, skoncentrowane na widowni kanały, takie jak Con Doto i Strong Black Lead, są priorytetem dla firmy i że „inwestują dużo”.

„Jesteśmy zaangażowani w ekran, tył kamery i włączenie naszego personelu” – powiedział. „Wprowadzamy zmiany, aby wesprzeć nasze wysiłki wydawnicze, w tym wprowadzamy kilka ważnych prac lokalnie”.

Aby zrekompensować utratę abonentów, Netflix rozważa obniżenie kosztów i dodanie reklam do serwisu w zamian za niższą cenę abonamentu.

READ  USA twierdzą, że użycie przez Rosję „tarczy nuklearnej” na Ukrainie grozi katastrofą

W czwartek dyrektor generalny Netflix Ted Sarandos powiedział, że firma prowadzi rozmowy z kilkoma firmami w sprawie partnerstwa reklamowego.

Doniesienia medialne z początku tego tygodnia mówiły, że Alphabet omawia możliwe relacje marketingowe z Google i Comcast NBC Universal.

Zapytany w Netflix, z którą firmą Netflix chce współpracować na konferencji Cannes Lions, Sarandos powiedział: „Rozmawiamy teraz ze wszystkimi”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *