Oferta kontraktowa Studia przesłana do SAG-AFTRA – termin realizacji

Ekskluzywny: Gildii została przedstawiona nowa propozycja studiów, mająca na celu zakończenie trwającego 113 dni strajku SAG-AFTRA.

Gildia aktorów i AMPTP rozpoczęły w ten weekend dalsze rozmowy, w których oczekuje się bezpośredniego udziału dyrektorów generalnych studiów. Oczekiwania, że ​​nowy trzyletni kontrakt będzie obowiązywał w ciągu najbliższych 48 godzin, muszą zostać „zmniejszone”, powiedziało w piątek dobrze umiejscowione źródło gildii, ponieważ władza SAG-AFTRA musi dokładnie zapoznać się z dokumentem. Stół targowy.

Pod koniec napiętego tygodnia, gdy SAG-AFTRA oczekiwała na formalną odpowiedź na swoje najnowsze uwagi, najnowsze wydarzenia zmieniły się w pesymizm. Późnym wieczorem osoba znająca studio odrzuciła tę obawę i stwierdziła, że ​​przedłużony czas jest kwestią władz, które chcą przedstawić Gildii pełny pakiet.

„Zamierzamy złożyć im ofertę, a potem wszyscy zobaczymy, dokąd pójdziemy” – powiedział późnym popołudniem dyrektor bliski rozmów.

Nowy plan pojawia się wcześnie w piątek pośród przecieków i plotek, że studia mają krótki termin na zawarcie umowy, która ma uratować resztę sezonu telewizyjnego i harmonogram filmów na 2024 rok.

Osoba mająca dostęp do informacji poufnych zwróciła uwagę na „pilność” znalezienia uchwały, ponieważ „płynność” została zastąpiona przez „ostrożny optymizm”, jak było nowym hasłem rozmów w sprawie porozumienia prowadzonych w ciągu ostatnich kilku dni. Jednocześnie osoby posiadające wiedzę na temat wydarzeń dodają swoje uwagi Jak to ktoś ujął, najnowszy projekt jest najlepszą i ostateczną ofertą AMPTP.

W przededniu propozycji studiów złożonej SAG-AFTRA, od dziś do czwartku obie strony prowadziły rozmowy. Jak podkreślił jeden z zagorzałych informatorów: „Wszyscy to tylne kanały”.

Chociaż portal Deadline podał wyłącznie, że obie strony nie spotkały się w czwartek, przedstawiciele SAG-AFTRA i AMPTP faktycznie rozmawiali później tego wieczoru. Jednakże pomimo tego, że Gildia wyraziła swoją frustrację z powodu wydłużonego czasu reakcji studiów, komunikacja ta nie zaowocowała formalną odpowiedzią studiów na najnowszą propozycję AI Gildii ani „szczegółową kontrę” dwa dni wcześniej. Sześć dni temu.

READ  Yordon Alvarez z Astros zabrany do szpitala po tym, jak zakrztusił się, pogorszony przez fajerwerki przeciwko Atlancie

Od 24 października obie strony są zaangażowane w wznowione rozmowy osobiście i w praktyce.

Podczas ostatnich i udanych sesji z WGA we wrześniu Donna Langley z NBCUniversal, Bob Iger z Disneya, David Zaslau z Warner Bros. Discovery i Ted Sarandos z Netflix wzięli udział w tej rundzie dyskusji z SAG-AFTRA. Dyrektorzy generalni Gang of Four są głęboko zaangażowani w odpowiadanie na propozycje SAG-AFTRA i oczekuje się od nich, przynajmniej początkowo, osobiście lub wirtualnie, współpracy z prezydentem gildii Fran Treasure, głównym negocjatorem Duncanem Crabtree-Ireland i innymi. Dalsze rozmowy w ciągu najbliższych dni

Duncan Crabtree-Ireland, Fran Drescher, Ted Sarandos, Bob Iger, David Zaslau i Donna Langley

Dzięki uprzejmości / uprzejmości

Jednocześnie z drugiej strony toczy się ciągła kampania szeptana i szeptana przeciwko kierownictwu SAG-AFTRA, tak jak widzieliśmy w przypadku WGA, gdy gildia strajkowała. Ponadto w gildii panuje przekonanie, że AMPTP zastosowało taktykę dziel i zwyciężaj pomiędzy przywództwem a członkostwem – posunięcia, które jak dotąd zakończyły się dramatycznymi niepowodzeniami.

Dziś wcześniej prezes SAG-AFTRA Fran Drescher zamieściła na Instagramie wpis: „TGIF! Miejmy nadzieję, że dyrektor generalny amptp pojawi się ponownie z zapieczętowanym licznikiem kontraktów!

Źródło wykonawcze twierdzi, że SAG-AFTRA zwróciła się do kaskaderów i kaskaderek o możliwość decydowania o tym, jak będą wyglądać ich cyfrowe dublerki. Jest to „decyzja zwykle podejmowana przez dyrektorów” skierowana do osoby mającej dostęp do poufnych informacji, która nie podlega jurysdykcji Gildii. Inne źródło w studiu twierdzi, że obsada prosi obsadę o ograniczenie liczby cyfrowych dodatków, których można użyć w dowolnym momencie w określonej scenie. Jednym z efektów tego jest obecność prawdziwych aktorów w tle na ekranie.

Z jednej strony opóźnienia studiów w odpowiedzi na propozycję SAG-AFTRA dotyczącą przeciwdziałania i sztucznej inteligencji wynikają z tego, że firmy najwyraźniej chcą wznowić produkcję telewizyjną i fabularną – mówią nam.

Plotka głosi, że nowy horror Line to dzieło Stephena Kinga obszar Salem, Max trafi do serwisu streamingowego po wycofaniu filmu z kinowej premiery po Święcie Pracy w 2022 r. To pierwsza taka decyzja Warner Bros. Discovery pod przewodnictwem Davida Zaslava, która obiecała nie angażować się w taktykę starego kierownictwa polegającą na transmisji strumieniowej filmów na żywo. „Max naprawdę potrzebuje treści na przyszły rok” – stwierdziło źródło branżowe o braku produkcji, przed którą stanął streamer. To samo dotyczy harmonogramu zajęć teatralnych. Ruch trzech wielkich macek – Misja: Niemożliwe 8, Disneya/Pixara Elio, I Disneya Królewna Śnieżka – Do 2025 roku przyszły rok może osiągnąć 1,5 miliarda dolarów przychodów ze sprzedaży biletów.

READ  Czarny mężczyzna oczekujący na przeszczep nerki obwinia rasizm

W czwartek podczas rozmowy telefonicznej dotyczącej wyników kwartalnych Paramount Global akcjonariuszom powiedziano, że spółka poniosła 60 milionów dolarów „kosztów pasywnych związanych ze strajkiem”. Dyrektor generalny Bob Bakish zauważył podczas rozmowy, że harmonogram filmów kinowych studia na rok 2024 uległ zmianie i że „strajk nadal wpływa na scenograficzną część telewizji”.

To niewielka zmiana w porównaniu z tym, czego doświadczają Kalifornia i pracownicy branży rozrywkowej w wyniku niepokojów pracowniczych. Szacuje się, że gospodarka stanu straciła 6,5 ​​miliarda dolarów w wyniku strajków WGA i SAG-AFTRA. Od czasu strajku scenarzystów na początku maja przemysł rozrywkowy stracił około 45 000 stanowisk pracy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *