Ogłoszenie Nicole Kidman w kinach AMC porusza zaskakujący nerw w kulturze, mówi Keith Urban – ostateczny termin

Keith Urban mówi, że występ jego żony Nicole Kidman w reklamie AMC Theatre był nieoczekiwaną niespodzianką.

Przemawia w piątkowym odcinku Criss Angel’s Mówiący zabójcy podcastu Urban wyjaśnił ogłoszenie Kidmana na rok 2021 dla firmy.

Zrobiła to, bo kocha filmy, a my kochamy filmy. „To były trudne czasy dla teatrów” – Urban powiedział o zmaganiach po pandemii. „Więc AMC zapytało ją, czy zrobiłaby reklamę dla AMC, ale po prostu nie miało sensu, żeby brała w tym udział”.

„Nigdy, nawet za milion lat [was she] Mam nadzieję, że będzie to kwestia kulturowa.

Dyrektor generalny AMC, Adam Aron, podczas rozmowy telefonicznej dotyczącej wyników za 2022 rok nazwał wirusową reklamę Kidmana „kultową i szanowaną”.

Ogłoszenie następuje po wejściu Kidman do teatru AMC. „Przybyliśmy do tego miejsca po magię” – zaczyna.

„Przychodzimy do teatrów AMC, żeby się śmiać, płakać i troszczyć, bo wszyscy tego potrzebujemy” – powiedziała. „To nieopisane uczucie, które odczuwamy, gdy światła zaczynają przygasać i udajemy się gdzieś, gdzie nigdy wcześniej nie byliśmy – nie tylko po to, aby się zabawić, ale także, aby w jakiś sposób narodzić się razem.”

Sama Kidman powiedziała GQ w wywiadzie w 2022 r., że „nie może powiedzieć, dlaczego to zadziałało ani dlaczego stało się wirusowe”.

„Ale mogę powiedzieć, że reakcja jest bezpośrednim skutkiem liczby osób powracających do kin, aby obejrzeć filmy. I to jest ekscytujące” – powiedziała.

READ  Po powrocie z Cannes z mamą Aishwaryą, Aaradhya Bachchan przywitała paparazzi Namaste

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *