Po raz pierwszy rusza American Riviera Orchard Meghan Markle

rodzina królewska


Nie bądź galareta.

Lifestyle'owa marka Meghan Markle, American Riviera Orchard, wprowadziła na rynek swój pierwszy produkt: rustykalne słoiki ze świeżym dżemem.

W poniedziałek przyjaciele księżnej Sussex zaczęli udostępniać w mediach społecznościowych zdjęcia zakonserwowanych owoców opatrzonych nazwą i logo firmy, owiniętych we wzorzystą neutralną tkaninę i sznurkową kokardkę.

Meghan Markle zaprezentowała pierwszy produkt swojej marki American Riviera Orchard. AFP za pośrednictwem Getty Images
Jej przyjaciele udostępnili zdjęcia swoich dżemów truskawkowych. Tracy Robbins/Instagram

Projektantka Tracey Robbins zamieściła na swoim Instagramie Story zdjęcie dżemu w koszu wypełnionym cytrynami i podziękowała Markle (42 l.) za przesłanie jej prezentu.

„Dziękuję za pyszny kosz!” Robbins napisał. „Uwielbiam ten dżem, więc nie jestem pewna, czy podzielę się nim z kimkolwiek :).”

Następnie oznaczyła konto marki i dodała: „Dziękuję M!” Z emoji białego serca.

Tracey Robins, przyjaciółka księżnej Sussex, pochwaliła się kremem owocowym. Tracy Robbins/Instagram
Delfina Blaquier również opublikowała zdjęcie deseru. Delfina Blackware/Instagram
Gwiazda towarzystwa zachwycała się swoim dżemem truskawkowym. Delfina Blackware/Instagram

Robbins udostępniła drugie zdjęcie, na którym trzyma pojemnik, będący jednym z 50 wyprodukowanych słoików, i dodała, że ​​„śniadanie, lunch i kolacja miały tylko małą kurtkę”.

Markle i projektantka mody, żona szefa Paramount Briana Robbinsa, najwyraźniej zaprzyjaźniły się potem Udział w premierze „Bob Marley: One Love” na Jamajce Wcześniej w tym roku.

Argentyńska celebrytka Delfina Blackwire, żona bliskiego przyjaciela księcia Harry'ego i gracza w polo Nacho Figueras, również podzieliła się widokiem pysznego posiłku.

W marcu Markle wprowadziła na rynek nową markę lifestylową. Sad na Riwierze Amerykańskiej
Firma będzie sprzedawać produkty takie jak książki kucharskie, zastawę stołową i inne. Instagram/@americanrivieraorchard

„Dżem truskawkowy 🍓 sprawia mi radość” – podpisała zdjęcie szklanego słoika w dłoni w Instagram Story. „A ja ❤️ twój dżem @americanrivieraorchard.”


Więcej relacji z rodziny królewskiej do obejrzenia:


Rozsmarowała także drugi kieliszek dżemu na toście posypanym plasterkami truskawek.

„Pracowała nad tym od ponad roku” – powiedział Page Six źródło branżowe. AP
Książę Harry jest bliskim przyjacielem męża Blacker, Nacho Viguesa. Thomas Cordy/The Palm Beach Post/USA Today Network

Fotograf delektował się tostami i dżemem z zielonym sokiem oraz dołączonym talerzem serów.

Kosze upominkowe wydawały się być soft launchem produktu, ponieważ strona internetowa marki pozostała pusta.

READ  Książę Harry i Meghan twierdzą, że zostali przepędzeni przez paparazzi w Nowym Jorku

Markle zadebiutowała w American Riviera Orchard w marcu, kiedy uruchomiła stronę na Instagramie poświęconą projektowi i towarzyszącą mu stronę internetową, na której kupujący mogli zapisać się na listę oczekujących.

Wygląda na to, że nianie nie są jeszcze dostępne w sprzedaży. AP
Księżna od dawna przygotowywała się do powrotu do Hollywood. Splashnews.com

Znawca powiedział wówczas Page Six Style, że firma skupi się na produktach do domu, ogrodu, żywności i ogólnych narzędziach związanych ze stylem życia.

„Pracuje nad tym od ponad roku i to wszystko jest bliskie jej sercu – wszystko, co ją pasjonuje” – podało źródło branżowe.

Zgłoszenie znaku towarowego uzyskane przez Page Six Style ujawniło, że American Riviera Orchard będzie sprzedawać różnorodne artykuły gospodarstwa domowego, w tym żywność jadalną, taką jak galaretki i dżemy, oraz podstawowe artykuły zastawy stołowej, takie jak sztućce, obrusy i naczynia do napojów. W pliku znajdują się także książki kucharskie.




Załaduj więcej…









https://pagesix.com/2024/04/16/royal-family/meghan-markles-american-riviera-orchard-debuts-first-product/?utm_source=url_sitebuttons&utm_medium=site%20buttons&utm_campaign=site%20buttons

Skopiuj adres URL udostępniania

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *