Po zarobieniu 2 miliardów dolarów w ciągu 10 lat dyrektor The Elder Scrolls Online chce, abyś wiedział, że ta gra MMO jest zdecydowanie „jedną z udanych gier usługowych na żywo”.

Na początku tego roku The Elder Scrolls Online ogłosiło, że wygenerowało ponad 2 miliardy dolarów wydatków klientów, a szef studia twierdzi, że tę liczbę podkreślono częściowo, aby podkreślić ciągły sukces gry.

W wywiadzie dla GamesRadar+ szef studia Matt Firor powiedział, że ogłoszona w zeszłym miesiącu na GDC kwota 2 miliardów dolarów została ujawniona „głównie w celu zaprezentowania gry”. Dzieje się tak dlatego, że zdaniem Firora „niezbyt często mówi się o ESO jako o jednej z udanych gier serwisowych na żywo. Jednak jest ona obecna na niemal każdym poziomie”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *