Porsche stworzyło kiedyś pickupa z sercem 911

Volkswagena T3 B32

obrazek: Porsche Centrum Gelderland

Porsche nigdy nie unikało tworzenia rzadkich modeli. Mówimy o modelach, których wyprodukowano mniej niż 10, Jak 964 Turbo Kabriolet i 993 Speedster. Wśród tych rarytasów on jest Zwłaszcza Porsche, które wcale nie było Porsche: Volkswagen T3 B32. Nie wygląda jak Porsche, nie ma znaczka Porsche, ale na pewno będzie wyglądać jak Porsche.

w 1986 roku, Porsche Był w dwóch zespołach 959Wstań Rajd Paryż-Dakar Jest prowadzony przez dwa zespoły: partnerstwo z Rene Metje Dominique Lemoine w jednym, i Jackie Ickx Z Claude Brasseur w drugim. I chociaż te 959 Są zbudowane jako bestie terenowe i potrafią sobie z nimi poradzić Najtrudniejszy rajd na świecie, wciąż byli szybcy. Z 400-konnym 2,8-litrowym silnikiem typu flat-6 niewielu może za nim nadążyć, w tym pojazdy pomocnicze. Porsche miał trzecią 959 Pod ręką, która była brana pod uwagę jako wsparcie, ale zespół Potrzebujesz czegoś większego i szybszego.

inna rzecz Porsche było w zasięgu ręki Volkswagena T3 samochód transportowy. Niestety, Byli śmiesznie powolni Nie nadążam za pośpiechemprzyspieszony charakter wyścigu, Gdzie jak każda żyła, Liczy się każda minuta. Dlatego zamiast szukać innego samochodu lub zadowalać się tym, co mają, inżynierowie Porsche postanowili zrobić to, co zrobiłaby każda przekładnia. Zmodyfikuj ciężarówki T3, aby spełniały ich potrzeby.

Silnik VW T3 B32

obrazek: Porsche Centrum Gelderland

podczas gdy standardowe T3 były dostępne z gamą silników, od 1,6-litrowego czterocylindrowego I4 aż do 2,6-litrowego I5, wszystkie były powolne. Dlatego zamiast modyfikować istniejący silnik, Porsche wziął 288-konny silnik z 911 3.2 Carrera i umieścił go w komorze silnika. Następnie inżynierowie połączyli tę szóstkę z płaską szóstką ze skrzynią biegów Porsche, która kieruje moc na tylne koła. A ponieważ miało to nadążać za wyścigami rajdowymi, inżynierowie również dał Unikalne zawieszenie T3 i większe hamulce. Mówiono, że ma akta maksymalna prędkość tylko 116 mil na godzinę, Ale w rzeczywistości było to około 135 mil na godzinę.

Volkswagena T3 B32

obrazek: Porsche Centrum Gelderland

Podczas gdy ktoś, kto spojrzy na VW T3 B32, może nie być w stanie odróżnić go od zwykłego T3, Porsche zrobiło kilka rzeczy, aby go wyróżnić. Były większe 16-calowe koła z oponami Fuchs, dodatkowe boczne otwory wentylacyjne do większego chłodzenia silnika, przednie i tylne osłony oraz większy wydech.

Wnętrze Volkswagena T3 B32

obrazek: Porsche Centrum Gelderland

Wewnątrz znajdowało się pełne skórzane wnętrze, znaczek Porsche na kierownicy oraz dodatkowe wskaźniki pod konsolą środkową, za dźwignią zmiany biegów.

Chociaż nie wiadomo, czy ta rzecz miała jakiekolwiek przeznaczenie produkcyjne, myślał tylko siedem Przykłady wykonano na T3 B32. Chociaż nie zostały sprzedane publicznie, niektóre trafiły w prywatne ręce, prywatnych klientów, którzy mieli relacje z Porsche. Kilka z nich ma nawet numery Porsche VIN. Niektóre z nich są dostępne dla zniżka.

Przykład, który widzisz powyżej, jest taki sam To jest wystawione na sprzedaż U dealera Porsche: Porsche Centrum Gelderland. Obecnie jest notowana na 364 900 €, co z aktualne kursy wymiany dolarów amerykańskich, To ponad 375 700 dolarów. Wymaga lekkiej renowacji, ponieważ tu i ówdzie widać ślady użytkowania, ale poza tym wygląda świetnie. wChociaż lata dały nam SUV-y i sedany Porsche, oby tak było Nigdy więcej nie zobaczę czegoś takiego jak Porsche.

READ  Najlepsze słuchawki w sprzedaży podczas Amazon Prime Big Deal Days – Ars Technica

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *