Roger Dickens powiedział braciom Coen, że przestanie z nimi rozmawiać, jeśli nie wyreżyserują „To nie jest kraj dla starych ludzi”

Gdyby Roger Dickens zdobywa swojego trzeciego Oscara na 95 ceremonii rozdania Oscarów, gdzie jest nominowany za swoją pracę „Imperium światła” Byłoby to po prostu najnowsze osiągnięcie w jednym z najbardziej Niesamowite prace w historii kina. W ciągu ostatnich 40 lat zdobył 16 nominacji do Oscara, pracując z wieloma największymi hollywoodzkimi reżyserami, w tym często współpracując z braćmi Coen, Samem Mendesem i Denisem Villeneuve.

W nowym wywiadzie z GQDickens spogląda wstecz na swoją rozległą filmografię, dzieląc się zakulisowymi historiami z niektórych swoich najsłynniejszych dzieł. Kiedy na ekrany kin trafił zdobywca Oscara Cormac McCarthy, nagrodzony Oscarem Brata Coenów, „To nie jest kraj dla starych ludzi”, Deakins ujawnił, że odegrał w filmie większą rolę, niż mu dano. Oprócz tego, że był reżyserem zdjęć Coenów, był także jednym z powodów, dla których zdecydowali się wyreżyserować film.

Więcej z IndieWire

Deakins wyjaśnił, że Coenowie byli początkowo związani z projektem tylko jako scenarzyści i rozważali przekazanie filmu komuś innemu. Ale po przeczytaniu powieści McCarthy’ego Dickens uruchomił pełnoprawną prasę sądową, aby upewnić się, że jego starzy przyjaciele i współpracownicy przekażą ją.

Robimy ten scenariusz, powiedział Joel, „To nie jest kraj dla starych ludzi”. Właśnie przeczytałem książkę i powiedziałem: „Nie zamierzasz reżyserować?” A on powiedział: „Cóż, być może”. Powiedziałem: „Nigdy więcej się do ciebie nie odezwę, jeśli tego nie pokierujesz”.

Deakins zaczął wspominać obsesyjne przygotowania Joela i Ethana Coenów do filmu i ponownie przeżywał swój podziw dla tego, jak wyraźnie byli w stanie wyrazić swoją wizję końcowego filmu na wczesnym etapie procesu.

„Joel i Ethan mają to do siebie, że uwielbiają wchodzić w różne światy. Poruszają się po różnych gatunkach w bardzo interesujący sposób. Ale są bardzo preppy i spędzają dużo czasu na rozmowach o tym, szkicowaniu, tworzenie scenariuszy, studiowanie lokalizacji” – powiedział. Jedną z rzeczy, które Joel i Ethan powiedzieli na początku, kiedy kręciliśmy, było: „Po prostu pamiętaj, że nie będziemy mieć na tym żadnej muzyki. Wiedzieli od samego początku, zanim zaczęliśmy kręcić, że jedynym głosem będzie głos naturalny”.

READ  Poszukiwania Juliana Sandsa zostają wznowione sześć miesięcy po jego zaginięciu w The Hike - Deadline

Najlepsze z IndieWire

Zapisz się do Biuletyn Indiewire’a. Aby uzyskać najnowsze wiadomości, śledź nas dalej FacebookI ŚwiergotI Instagram.

Kliknij tutaj, aby przeczytać cały artykuł.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *