Wraz z debiutem nowego iPada Pro firma Apple zaprezentowała kontrowersyjną reklamę, w której narzędzia kreatywne zostały zmiażdżone przez prasę hydrauliczną. Teraz Samsung odpowiada na reklamę krótkim klipem przedstawiającym Galaxy Tab S9, w którym stwierdza, że „Kreatywności nie da się zmiażdżyć”.
Reklama iPada Pro „Crush” zadebiutowała 7 maja podczas wydarzenia inaugurującego działalność firmy. W reklamie prasa hydrauliczna miażdżyła instrumenty muzyczne, farby, książki, obiektywy aparatów i nie tylko, zanim w końcu zaprezentowano iPada Pro. Reklama miała wyraźnie pokazać, jak wszystkie te elementy można zmieścić w nowym ultracienkim iPadzie Pro, ale miała mieć charakter krytyki.
Dla wielu reklama nabrała drugiego znaczenia, związanego z kontaktem firm technologicznych z twórcami i artystami, ale także z tym, jak postęp w sztucznej inteligencji i technologii poddaje w wątpliwość tradycyjne środki kreatywności.
jabłko Przeprosiny za reklamę się skończyłymówiąc, że „nie trafił w sedno” i anulował plany wyemitowania reklamy w telewizji. Reklama, która uzyskała miliony wyświetleń, nie została usunięta youtube Albo media społecznościowe.
Teraz Samsung wkroczył z własną reklamą, przedstawiającą muzyka idącego za prasą hydrauliczną Apple i podnoszącego częściowo zniszczoną gitarę. Potem siada na stojaku, on Galaxy Tab S9 Ultra Z nutami, a muzyk gra razem z nimi.
Na końcu reklamy Samsung stwierdza: „Kreatywności nie da się zmiażdżyć”. I w Podpis na Twitterze/XFirma twierdzi, że „nigdy nie zdusi kreatywności”. To sprytny sposób na naśmiewanie się z reklamy Apple i ogólnie jest dobrze wykonany.
Moment ogłoszenia nie jest wielką niespodzianką. Jabłko jest Dostępne nowe iPady Dla pierwszych klientów już od dziś.
Tymczasem seria Galaxy Tab S9 jest dostępna w cenach zaczynających się od 799 dolarów w sklepie Samsung Na swojej stronie internetowej promuje kredyt biznesowy o wartości do 800 USD. Reklama krótko przypomina widzom, że seria Tab S9 ma teraz „Galaxy AI” – zestaw funkcji sztucznej inteligencji, który pojawił się w aktualizacji na początku tego roku.
Więcej o Samsungu:
Podążaj za Benem: Twitterze/X, WątkiI Instagrama
FTC: Używamy automatycznych linków partnerskich, aby zarabiać. więcej.
. „Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Bacon geek. Badacz internetu. Hipsterski miłośnik telewizji”.